Adviesvraag: voor de financial lease van een auto valt het mij op dat wanneer ik deze (online) bereken op mijn eigen naam (particulier) het tarief lager is dan wanneer ik het als bedrijf laten berekenen. Het scheelt 0,6%.
Maakt het - in het geval van een eenmanszaak - uit of de financial lease staat geregistreerd op mijn eigen naam in plaats van op mijn bedrijfsnaam?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Bart.S
Bart.S
Adviesvraag: voor de financial lease van een auto valt het mij op dat wanneer ik deze (online) bereken op mijn eigen naam (particulier) het tarief lager is dan wanneer ik het als bedrijf laten berekenen. Het scheelt 0,6%.
Maakt het - in het geval van een eenmanszaak - uit of de financial lease staat geregistreerd op mijn eigen naam in plaats van op mijn bedrijfsnaam?
Ik kijk uit naar jullie reactie(s).
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/61913-financial-lease-op-eigen-naam-eenmanszaak/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag