• 0

Wat vinden jullie van mijn website: bluemagics.nl

(aangepast)
Omschrijving van je concept:

Wij maken bedrijven productiever door de (CRM) processen rond sales, klantenservice en marketing te optimaliseren. Dat doen we met Microsoft Dynamics 365 & PowerApps.

Dit heb ik sinds 2011 als freelancer gedaan. Ik kan de hoeveel werk zelf niet meer aan en ik vind ondernemen het leukste onderdeel van mijn werk. Nu ben ik dus hard aan het werk om het bedrijf uit te breiden. Daar hoort natuurlijk een website bij. Aals freelancer was LinkedIn meestal voldoende.

 

Dit is de website: Bluemagics.nl

 

De website is nieuw gebouwd. Hetzelfde bedrijf heeft ook het logo en huisstijl voor ons ontworpen. Raketten passen mooi bij een startup dat zich richt op productiviteit en optimaliseren van processen. De superhero foto’s zijn gekocht  via adobe.

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

De website is ontworpen en geschreven met de StoryBrand methode (van Donald Miller). Er zijn een aantal losse landingspagina’s gemaakt zoals:

·         CRM-implementatie stappenplan (long-read wat steeds beter begint te scoren in google)

·         CRM oplossingen waar je blij van wordt (gebruikt voor advertenties op kleine schaal. Tekst zelf geschreven.)

 

De meeste teksten zijn geschreven door een tekstschrijver. We hebben een chat functie toegevoegd en zowel Google Ads als LinkedIn gebruikt voor advertenties. Deze leverden snel al een aantal opportunity’s op, maar het kan altijd beter.

 

SEO: We zijn de website steeds aan het optimaliseren voor SEO, maar we zijn net begonnen. Er is dus een lange weg te gaan.

Content Marketing: We hebben een (studenten marketing) bureau ingeschakeld die in opdracht artikelen voor ons gaat schrijven. Bijvoorbeeld de tekst van “werken bij” is door hun geschreven. De andere teksten zijn geschreven door een (freelance) tekstschrijver.

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Als freelancer kwamen de meeste opportunity’s binnen via een tussenbureau. Nu willen wij direct bedrijven bereiken zonder tussenpersonen.

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Wij kunnen meer business waarde leveren binnen hetzelfde budget/timeframe dan de meeste concullega’s.  Wij werken alleen met ervaren consultants en weten waar we het over hebben. We kunnen heel snel schakelen en passen daardoor heel goed bij de dynamiek van MKB-bedrijven.

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Graag met een kritische blik naar de website kijken. Bijvoorbeeld naar deze gebieden:

·         Spreekt de website tekstueel dicisionmakers aan bij MKB-bedrijven?

·         Spreekt de website visueel dicisionmakers aan bij MKB-bedrijven?

·         Wat vinden jullie van de schrijfstijl?

·         Werkt de website goed op jouw device?

·         Missen er zaken (content of functionaliteit) op de website?

Als jullie ideeën, opmerkingen of vragen hebben, dan hoor ik dat graag!

 

Alle feedback wordt gewaardeeerd.

 

Groet,

 

Tarek Hannoudi

 

Bluemagics B.V.

 

PS: Ik zal later de voorstel topic netjes invullen.

aangepast door TarekHannoudi
Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 1

Op het eerste gezicht een overzichtelijke, cleane en nette website. Leuke visuals ook, maar ze geven mij geen enkele feeling bij wat het bedrijf nu daadwerkelijk doet en in welke business je zit. Ook mis ik de persoonlijke touch; ik zie nergens foto's van medewerkers en zie niet wie er achter het bedrijf zit (maar dan kan een bewuste keuze zijn).

Onder de naam 'De Media Baron' ontzorg ik bedrijven met het beheer en onderhoud van social media kanalen, zoals Facebook. Instagram, LinkedIn en Twitter.

 

Daarnaast houd ik mij bezig met het onderhoud van (Wordpress) websites en SEO werkzaamheden voor betere vindbaarheid van jouw website.

Link naar reactie
  • 0

Ik ben even snel door de site gegaan.

  • Wat blijft hangen: je levert en implementeert CRM software van Microsoft. Waarom die software goed is, of waarom jij goed bent, komt bij mij niet meteen over. 
  • De site komt bij mij over als een kant-en-klaar site met stockfoto's; ik krijg daardoor de indruk van een eenmanszaak en niet van een groter bedrijf. 
  • De koppen en knoppen zijn enorm, dus ik scroll me een ongeluk op een full HD scherm. 
  • Ik snap de link tussen de bedrijfsnaam, het ruimtevaart thema en de superhelden niet.
  • Ik zie weinig content, voor alles dat ik zou willen weten wordt ik naar het maken van een afspraak geleid.

Met vriendelijke groet, Ron van der Kolk MSc MBA

 

Ik werk via Inflection als interimmanager voor de publieke sector aan betere

dienstverlening, bedrijfsvoering & informatievoorziening door de overheid. 

Link naar reactie
  • 0
19 hours ago, DeMediaBaron said:

Op het eerste gezicht een overzichtelijke, cleane en nette website. Leuke visuals ook, maar ze geven mij geen enkele feeling bij wat het bedrijf nu daadwerkelijk doet en in welke business je zit. Ook mis ik de persoonlijke touch; ik zie nergens foto's van medewerkers en zie niet wie er achter het bedrijf zit (maar dan kan een bewuste keuze zijn).

 

Dankjewel voor deze feedback!

 

Ik zal deze twee punten meenemen en verduidelijken.

 

Ik wachtte op professionele foto's om die toe te voegen en daardoor het geheel persoonlijker te maken.

Link naar reactie
  • 0
18 hours ago, Ron van der Kolk said:

Ik ben even snel door de site gegaan.

  1. Wat blijft hangen: je levert en implementeert CRM software van Microsoft. Waarom die software goed is, of waarom jij goed bent, komt bij mij niet meteen over. 
  2. De site komt bij mij over als een kant-en-klaar site met stockfoto's; ik krijg daardoor de indruk van een eenmanszaak en niet van een groter bedrijf. 
  3. De koppen en knoppen zijn enorm, dus ik scroll me een ongeluk op een full HD scherm. 
  4. Ik snap de link tussen de bedrijfsnaam, het ruimtevaart thema en de superhelden niet.
  5. Ik zie weinig content, voor alles dat ik zou willen weten wordt ik naar het maken van een afspraak geleid.

 

Dankjewel voor de feedback Ron. Ik heb even de punten genummerd uit de quote, dan zijn ze makkelijker toe te lichten.

 

  1. Goed punt, ik zal deze verder probernemn te verduidelijken.
  2. Het is geen kant en klare website, maar ik snap je punt. Ik ga professionele foto's laten maken en kijken hoe het iets persoonlijker gemaakt kan worden. Kortom, goed punt en zal worden opgepakt.
  3. Ik zal dit testen op een ander scherm. Op de mijne is het groot, maar daardoor ook overzichtelijk.
  4. Ik vind zelf zelf juist goed matchen. Productiviteit (als een raket), magic en super hero's. Kijken of ik deze feedback vaker ga krijgen.
  5. Er wordt nu gewerkt aan meer content, vooral in de vorm van landingspagina's. 

Nogmaals bedankt Ron! 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 251 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.