• 0

Weinig traffic/leads

Beste allemaal,

 

Ik ben nieuw op het forum, na een aantal topics te hebben gelezen toch maar besloten om een account te maken en een probleem bespreekbaar maken waar ik al geruime tijd tegen aan loop. Ik zal me eerst even kort voorstellen. Ik ben Delian 17 jaar, ik studeer accountancy en ben al enige tijd bezig met mijn bedrijf.

 

Mijn bedrijf heet PaintYourHardware, We personaliseren elektronica, vooral mobiele telefoons. We doen dit door vinyl uit te snijden in de contouren van een telefoon, console of wat voor apparaat dan ook. We maken alles zelf en hebben eigen machines staan. We boden eerst ook een speciaal verfproces aan, we spuiten dan het product net zoals een auto (we hebben een 1 persoons overdruk cabine etc.)  in de kleur die de klant wilt. Dit is op pauze gezet omdat we wilde focussen op de "skins".

 

Ik heb fantastische ouders en ik kan goed met hun sparren. Ze helpen me ook als ik iets nodig heb (financieel gezien) Alleen dit vond ik zelf altijd een beetje vervelend. Ik heb daarom de hele zomervakantie zeg maar 2 maanden 40 uur p/w gewerkt om zo wat eigen vermogen op te bouwen wat ik in de zaak kan stoppen.

 

Alleen nu mijn probleem, het is me nog niet gelukt om een constante cashflow te genereren. En de traffic op mijn website is echt dramatisch, ik heb een aantal keren geprobeerd om google ads te gebruiken, de eerste keer speelde ik quitte en de volgende maand kwam er niks binnen.(dezelfde advertentie alleen wel in de maanden voor de zomervakantie) En als ik niet adverteer krijg ik ook geen bezoekers.

 

Mijn vraag: Welke stappen moet ik gaan maken om ervoor te zorgen dat ik van een uitgewerkt concept naar een product ga dat ook verkoopt. Ik weet dat het er markt voor is want iedereen die ik het vertel is altijd erg enthousiast en ik heb ook omzet gemaakt. 

 

Ik hoop dat jullie mij advies kunnen geven en alle tips zijn welkom ik leer graag!