Het grappige plaatjes draadje

Aanbevolen berichten

Ik doe ook even mee:

 

Container uit China inklaren

122_2.jpg

 

Van je concurrent moet je het hebben

dyn004_original_423_281_pjpeg_8980_197ed3b5c1147ef71e614157fa857ed5.jpg

 

Zware reclame

funplaatjes44247318c3511.jpg

Sebastiaan van der Valk helpt, als adviseur / coach / begeleider, organisaties met vormgeven aan veranderingen.

 

Daarnaast zet ik ideeën voor new business op papier, verken de ideeën en breng ze in de praktijk. Zo is bv www.espressokopjes-online.nl ontstaan en uiteindelijk verkocht per 30-12-2015.

Link naar reactie

ps: plaatje uploaden lukt mij niet meer, iemand idee?

 

Wat werkt er niet dan?

 

Ik zet het adres (afbeelding map) in de bijlage en, klik..

Maar geen plaatje in de preview en topic??

Ik probeer het nog eens, of moet de bijlage een URL zijn?

 

gr

 

 

Link naar reactie

Ik weet niet of ik je helemaal goed begrijp, maar een map uploaden gaat niet. Enkel losse bestanden zijn bij te voegen. Dit doe je door via 'Bladeren' naar het bestand te gaan, hem aan te klikken en op 'Openen' te klikken. Dan sluit dat bladervenstertje als het goed is, en zit je weer op de editpagina, klaar om je bericht op te slaan. Dat moet werken.

 

(Indien de afbeelding ergens anders staat, dan kun je ook werken met img (zonder spaties), plaatst het forum automatisch het plaatje op de plek waar je deze tags plaatst.

 

Ik hoop dat het met deze uitleg wel goed werkt!

Link naar reactie

Ik weet niet of ik je helemaal goed begrijp, maar een map uploaden gaat niet. Enkel losse bestanden zijn bij te voegen. Dit doe je door via 'Bladeren' naar het bestand te gaan, hem aan te klikken en op 'Openen' te klikken. Dan sluit dat bladervenstertje als het goed is, en zit je weer op de editpagina, klaar om je bericht op te slaan. Dat moet werken.

 

(Indien de afbeelding ergens anders staat, dan kun je ook werken met img (zonder spaties), plaatst het forum automatisch het plaatje op de plek waar je deze tags plaatst.

 

Ik hoop dat het met deze uitleg wel goed werkt!

 

Zo doe ik het precies Jeroen.

Niet de hele map, maar bv c:\gebruiker\afbeeldingen\usbwine.jpg en bericht plaatsen...

Maar nee geen plaatje...Maar misschien heeft vista op mijn laptop daar geen zin aan(;>)

Volgens mij gaat het op mijn desktops (XP) wel goed, zal ik eens proberen..

Tags werken ook goed..

 

thanks en gr Henk..

 

 

Link naar reactie

Werd weer eens tijd om dit leuke onderwerp te reviven. Dit keer geen plaatje, maar een tekst . Met dank aan een kennis uit Zuid Afrika :

 

__________________________________________________________________________________

 

This is something to think about when negative people are doing their best to rain on your parade. So remember this story the next time someone who knows nothing, and cares less, tries to make your life miserable.

 

A woman was at her hairdresser's getting her hair styled for a trip to Rome with her husband.. She mentioned the trip to the hairdresser, who responded:

 

" Rome ? Why would anyone want to go there? It's crowded and dirty. You're crazy to go to Rome . So, how are you getting there?"

 

"We're taking Continental," was the reply. "We got a great rate!"

 

"Continental?" exclaimed the hairdresser. " That's a terrible airline. Their planes are old, their flight attendants are ugly, and they're always late. So, where are you staying inRome?"

 

"We'll be at this exclusive little place over on Rome's Tiber River called Teste."

 

"Don't go any further. I know that place. Everybody thinks its gonna be something special and exclusive, but it's really a dump.

 

"We're going to go to see the Vatican and maybe get to see the Pope.

 

"That's rich," laughed the hairdresser. "You and a million other people trying to see him. He'll look the size of an ant.

 

Boy, good luck on this lousy trip of yours. You're going to need it."

 

A month later, the woman again came in for a hairdo. The hairdresser asked her about her trip to Rome .

 

"It was wonderful," explained the woman, "not only were we on time in one of Continental's brand new planes, but it was overbooked, and they bumped us up to first class. The food and wine were wonderful, and I had a handsome 28-year-old steward who waited on me hand and foot.

 

And the hotel was great! They'd just finished a $5 million remodeling job, and now it's a jewel, the finest hotel in the city. They, too, were overbooked, so they apologized and gave us their owner's suite at no extra charge!"

 

"Well," muttered the hairdresser, "that's all well and good, but I know you didn't get to see the Pope."

 

"Actually, we were quite lucky, because as we toured the Vatican, a Swiss Guard tapped me on the shoulder, and explained that the Pope likes to meet some of the visitors, and if I'd be so kind as to step into his private room and wait, the Pope would personally greet me.

 

Sure enough, five minutes later, the Pope walked through the door and shook my hand! I knelt down and he spoke a few words to me."

 

"Oh, really! What'd he say ?"

 

He said: "Where'd you get the shitty Hairdo?"

 

 

 

Link naar reactie

Iets om over na te denken!

 

1. If you take an Oriental person and spin him around several times, does he become disoriented?

 

2. If people from Poland are called Poles, why aren't people from Holland called Holes?

 

3. Do infants enjoy infancy as much as adults enjoy adultery?

 

4. If a pig loses its voice, is it disgruntled?

 

5. If love is blind, why is lingerie so popular?

 

6. Why is the man who invests all your money called a broker?

 

7. When cheese gets its picture taken, what does it say?

 

8. Why is a person who plays the piano called a pianist but a person who drives a racing car not called a racist?

 

9. Why are a wise man and a wise guy opposites?

 

10. Why do overlook and oversee mean opposite things?

 

11... Why isn't the number 11 pronounced onety one?

 

12. 'I am' is reportedly the shortest sentence in the English language.

Could it be that 'I do' is the longest sentence?

 

13. If lawyers are disbarred and clergymen defrocked, doesn't it follow that electricians can be delighted, musicians denoted, cowboys deranged, models deposed, tree surgeons debarked, and dry cleaners depressed?

 

14. What hair colour do they put on the driver's licences of bald men?

 

15. I thought about how mothers feed their babies with tiny little spoons and forks so I wondered what do Chinese mothers use? Toothpicks?

 

16. Why do they put pictures of criminals up in the Post Office? What are we supposed to do, write to them? Why don't they just put their pictures on the postage stamps so the postmen can look for them while they deliver the mail?

 

17. You never really learn to swear until you learn to drive.

 

18. No one ever says, 'It's only a game' when their team is winning.

 

19. Ever wonder about those people who spend $2.00 apiece on those little bottles of Evian water? Try spelling Evian backwards: NAIVE

 

20. Isn't making a smoking section in a restaurant like making a peeing section in a swimming pool?

 

23. If 4 out of 5 people SUFFER from diarrhoea, does that mean that one enjoys it?

 

 

24. Why if you send something by road it is called a shipment, but when you send it by sea it is called cargo?

 

25. If a convenience store is open 24 hours a day, 7 days a week, 365 days a year, why are there locks on the door?

Voor hoger opgeleid commercieel personeel neem contact op via

www.profilerecruitment.nl

Link naar reactie

Directeur tijdens een sollicitatiegesprek: "Meneer Janssen, U lijkt mij inderdaad onmisbaar voor ons bedrijf en vanaf morgen gaan we uitproberen of dat zo is!"

 

Een jongen kwam thuis na zijn eerste sollicitatiegesprek van zijn leven.

"En hoe ging het?" vroeg zijn vader. "Hartstikke goed!' antwoordde de jongen. "Ik mag volgende week al met het hele personeel mee op reis." , "Waar gaan jullie dan heen?" , "Nou, de Directeur zei dat als ik bij zijn bedrijf kom werken, zij binnen een week met zijn allen naar de Filistijnen zouden gaan!"

 

Een pas afgestudeerde HBO-er heeft een kennismakingsgesprek bij Unilever. De personeelsfunctionaris vraagt: "Bij welke afdeling zou je eventueel willen werken?" Hij denkt even na en zegt: "Ik zou willen beginnen in de Raad van Bestuur". De personeelsfunctionaris kijkt hem even aan en zegt dan: "Ben jij soms gek?", waarop de sollicitant antwoordt: "Eh, nee. Is dat een voorwaarde dan?"

 

En een plaatje voor de administrator ;)

2isfwqs.jpg

 

 

Link naar reactie

Over het aannemen van deskundig personeel:

 

Een advocatenkantoor heeft een nieuwe telefoniste/receptioniste. Ze had niet zo heel veel ervaring met het juridisch jargon getuige de volgende bloemlezing van gespreksfragmenten:

 

"En heeft mevrouw Prudentie nog andere voornamen dan alleen Juris? "

 

"U zegt insolventie? Nou daar hebben ze bij het Kruidvat een geweldig middeltje voor. Als je twee pilletjes neemt, ben je zo van dat opgeblazen gevoel en winderigheid af hoor!"

 

" U gaat in cassatie? Zieluuuuuuuuuuuug! En wat vindt uw vrouw daar nou van dat ze ze uw zaakje afknijpen?"

 

"Hoger beroep? Nou nee hoor, we hebben op dit moment geen vacatures!"

 

"Nee, wij hebben geen lijst van separatisten. De oorlog is allang afgelopen meneer!"

 

"Een akte van cessie.... nee we printen alles gewoon op A4-tjes...."

 

"Ik moet zeggen dat ik ijs bij de Italiaan een stuk lekkerder vind dan eis in reconventie"

 

"Vindt u het niet wat voorbarig om nu al conclusies te trekken uit mijn antwoord?"

 

"Pauliana... wel een moeilijke naam voor zo'n klein kind he?"

 

"Civiel? Civiel? Ik laat me niet uitschelden!!!"

Link naar reactie

Ik werd vanochtend op de A27 richting Breda door een Volvo van de

verkeerspolitie aan de kant gezet,wegens overtreding van de maximum snelheid

(ik reed 160 km/u!).

 

Zo loste ik dat op :

 

De agent: "Meneer, ik hou u aan wegens te hard rijden.

Mag ik uw rijbewijs zien?"

 

Ik: "Ik heb geen rijbewijs agent."

 

De agent: "Geen rijbewijs?

Heeft u dan wel papieren van deze auto?"

 

Ik: "Nee, die heb ik niet want deze auto is niet van mij. Ik heb hem gestolen,maar ik geloof dat ik wel wat zag toen ik mijn pistool in het handschoenenkastje legde."

 

De agent, verbijsterd:

"U bent bewapend met een pistool in een gestolen auto?"

 

Ik: "Ja, die had ik nodig om die vrouw dood te schieten van wie ik deze auto heb gestolen.

Haar lichaam ligt in de kofferbak. Ik doe wel vaker van die rare dingen als ik dronken ben."

 

Het werd de agent nu te veel en hij riep assistentie op.

Binnen de kortste keren werd ik omsingeld door een horde gewapende agenten en de hoofdagent liep naar me toe.

 

De hoofdagent: "Uw rijbewijs graag".

 

Ik (terwijl ik mijn rijbewijs overhandig): "Alstublieft agent".

De hoofdagent:"Uw papieren".

Ik (terwijl ik mijn papieren overhandig): "Alstublieft agent".

Vervolgens vroeg de hoofdagent of hij in het handschoenenkastje mocht kijken. Ik stemde daar in toe en uiteraard was er nergens een pistool te bekennen.

Tenslotte vroeg hij of hij in de kofferbak mocht kijken en vond daar alleen een laptop en een gevarendriehoek.

 

De hoofdagent: "Ik heb van deze agent gehoord dat u gewapend met een pistool, zonder rijbewijs met een lijk in de kofferbak, dronken in een gestolen auto reed. Hoe kan dit?"

 

Ik: "Ja dat weet ik niet. Ik durf te wedden dat die fantast u ook nog vertelde dat ik te hard reed."

 

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 259 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.