• 0

Doorwerken in vakantie?

Aanbevolen berichten

13 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik spreek uit ervaring (ben net terug uit Griekenland):

 

- Alle vaste klanten wisten dat ik op vakantie was

- Een medewerker hield mijn mail bij en beantwoordde dringende telefoontjes

 

Resultaat:

 

Eén keer met die medewerker aan de telefoon gezeten voor een groot project dat vlak voor m'n vakantie binnengehaald was, en tweemaal m'n mail (en interne weblogs en wiki binnen mijn bedrijf) gecheckt om toch te weten wat er speelt, en even snel wat zaken die alleen ik weet te beantwoorden. Áls m'n telefoon was gegaan had ik wel opgenomen, mits ik wist wie het was.

Link naar reactie
  • 0

Doordat het hier momenteel heel erg druk is heb ik mijn vakantie moeten verschuiven. De afgelopen twee weken heb ik echter echt even vrij genomen. Een aantal klanten probeerde nog in mijn vakantie zaken afgerond te krijgen. Bij kleinere dingetjes heb ik dat wel toegelaten, maar hele projecten oppakken niet. Dat merk je vervolgens als je weer aan het werk gaat, iedereen komt tegelijk met projecten aanzetten.

YourCom // alles voor internet

NIEUW!! Yourhello // doorzichtig kunststof visitekaartjes!

Link naar reactie
  • 0

Nu ik de toko nog alleen run gaat veel eigenlijk gewoon door in de vakantie.

 

Ik heb dan ook meteen maar ruim 4 weken genomen :-)

 

Zit in Z-Frankrijk met laptop mee. Vanuit huis kan ik per modem de mail afhandelen en een paar dagen per week werk ik bij een bevriende ondernemer op kantoor 20 km verderop omdat hij daar ADSL heeft. Stap dan 's morgens om 06:00 de deur uit, ook omdat het dan nog lekker koel is.

 

M'n telefonistenservice beantwoord eerstelijns vragen en verbind indien nodig door naar huis hier of naar mobiel.

 

Dag voor de vakantie huurcontract voor een kantoor getekend. Na de vakantie medewerker erbij en hopelijk volgend jaar wat minder werken tijdens de vakantie ;D

Auto leasen? Eerst bij LeaseVergelijker kijken! | InfoTrade: erkend Adwords Qualified Company

 

Hope is not a strategy!

Link naar reactie
  • 0

Ben net terug van 2 weken Frankrijk!!!

en ja, natuurlijk heb ik dan overdag mijn mobieltje bij me!

En ook check ik altijd om de 2 dagen bij een internetcafe mijn e-mail.

Want de aanvragen blijven toch doorlopen he..!!!

Wel is het vaak iets rustiger in juli, dus kan ik toch lekker van mijn vakantie genieten!!! :)

 

Groeten,

 

Niels

 

Dununba percussieworkshops

www.dununba.nl

Barafoli - Afrikaanse percussieband

www.barafoli.nl

Link naar reactie
  • 0

ben sinds 10 juni niet meer fulltime aan het werk. ik ben deze week weer begonnen met mijn "werk" voorbereiden en zo.

netwerken, je ogen open houden en oren spitsen gaat 24 uur perdag door. maar goed. ik kan goed leven van mijn business, maar ik zal er niet rijk van worden....

 

relaxed is rapporten nakijken en programma's ontwikkelen in het buitenland ;D

Zie ook: crossmedialog

Link naar reactie
  • 0

Vakantie is nodig om de beslommeringen van het afgelopen jaar weer te laten bezinken.

Zeker met kinderen ben je gebonden aan de schoolvakanties

Voor mij is het dan belangrijk om dan aandacht te geven aan je kinderen en je gezin.

 

Leuk dat je probeert te linken naar je eigen site :-\ maar dat is hier niet toegestaan, zie huisregels.

Topic is ook 6 jaar oud trouwens dus gaat op slot

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 197 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.