• 0

Ervaring met Tele2 ..?

Aanbevolen berichten

15 antwoorden op deze vraag

  • 0

Oops, erg foute reactie en dat van jullie.

 

Argh ... ik had dat draadje al lang gelezen. Het gaat echter alleen over één case 'intrum etc'. Daar heb ik dus weinig aan. Julie zijn goed maar niet helderziend ...

 

Dus nogmaals, wie heeft welke ervaringen met Tele2, ze adverteren nu zelfs met onbeperkt bellen tegen vast bedrag per maand. Wat moet ik daar mee ...

 

Groet, Remo

 

 

Amadeos, inspireert ...

 

 

Met vriendelijke groet,

 

 

Remo Natali

PS: http://www.penprinter.nl

PPS: http://www.3ddirect.nl

Link naar reactie
  • 0

ik heb tele2 verkocht, tele2 particulier en tele2 zakelijk.

 

Tele 2 zakelijk is iets goedkoper als particulier, voor de rest hetzelfde product.

 

betaalde vormen zijn inderdaad savonds gratis bellen en dag en nacht gratis bellen, of dit goedkoper is hangt af van je belgedrag het is wel 8 euro per maand bovenop je telefoonrekening.

 

bovendien betaal je wel een starttarief

 

 

Link naar reactie
  • 0

even op www.bellen.com kijken wat de beste deal is. Er zijn een aantal preselect carriers, kan veel schelen.

tim

Newviews automatiseert de boekhouding (o.a. scannen/herkennen, UBL2 en directe bankkoppelingen), ook voor accountants- en administratiekantoren: www.newviews.nl

--

Wonen in Bussum, 3 garages, grote tuin en aparte bedrijfsruimte?

http://www.funda.nl/koop/bussum/huis-74981118-lammert-majoorlaan-58

Link naar reactie
  • 0

Pas op dat je je zakelijk met 1601 niet in de vingers snijt: Hun factuur (electronisch) voldoet nl. niet aan de eisen die de belastingdienst stelt en je telefoonrekening is dus NIET aftrekbaar. Het kan wel zijn dat je de ervaring hebt dat hij er tussendoor is geglipt maar dan heb je dus duidelijk geen audit gehad. En dat kan tot 7 jaar na dato gebeuren.

Bovendien is 1601 van vast naar mobiel duur dus het totaalplaatje kon wel eens duurder uitpakken dan zelfs de KPN (let wel: dit gaat op voor zakelijke klanten!

Link naar reactie
  • 0

Beste HigherLevelaars,

 

Dit draadje begint een beetje een allegaartje van reacties te worden, en voor bezoekers is niet altijd duidelijk waar de relevantie met ondernemerschap ligt.

De draad leest niet echt prettig meer.

Probeer dus zo dicht mogelijk bij het onderwerp te blijven, en vraag jezelf af ,bij het plaatsen van een bericht, of een andere ondernemer iets aan jouw informatie heeft.

 

En nu niet allemaal aangebrand reageren. ;)

een aantal post in deze draad zitten een beetje op hett randje.

 

Mvg,

 

Nico

Link naar reactie
  • 0

Hallo allemaal...

Even een topic uit het verre verleden omhoog schoppen.

Ook ik overweeg momenteel om van KPN ISDN over te gaan stappen naar ISDN van tele2.

 

Aangezien ik verder niet echt ervaringen (of reeds bejaarde ervaringen) met tele2 (en dan specifiek de zakelijke ISDN) kon vinden toch nog maar eens de vraag:

 

Wie heeft er ondertussen ervaring met isdn van Tele2 en hoe bevalt dit?

Is de kwaliteit van de dienst goed (weinig/geen storingen)? en hoe is de zakelijke dienstverlening?

 

tevens hoor ik graag de ervaringen over adsl via Tele2 (zit nu bij xs4all)

Link naar reactie
  • 0

ISDN van KPN maar wel ADSL van tele2 (via een aparte analoge lijn), waar we zeer tevreden over zijn.

 

In 3 jaar tijd 2 keer een storing gehad, voor de rest werkt het feilloos.

 

Wel moet ik daarbij aantekenen dat de ervaringen nogal verdeeld kunnen zijn bij Tele2 gebruikers. Als het werkt, werkt het doorgaans perfect maar daarnaast hoor je ook kommer en kwel verhalen.

 

Al geldt dat vermoed ik voor elke provider.

 

Wij zijn er in ieder geval al jarenlang erg te spreken over.

Mediascape - Hét adres voor betaalbare huisstijlen, reclame en websites.

We heten u van harte welkom op: www.mediascape.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 145 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.