• 0

Wat kan beter aan mijn website [personaliseren elektronica]

(aangepast)
Omschrijving van je concept:

Hallo allemaal!

 

Sinds kort ben in gestart met een nieuwe onderneming; The Pitchshifters. Samen met mijn compagnon geef ik trainingen op het gebied van public speaking, stemgebruik, creatief schrijven en storytelling vanuit het perspectief van een artiest en songwriter. Wij zijn beiden afgestudeerd als vocalist en componist en wij delen onze podiumervaring en compositiemethodes graag met anderen, aangezien dit zeer bruikbare kennis is voor mensen die vaak voor groepen moeten staan. 

 

In september is onze website online gekomen en we zijn erg benieuwd naar wat jullie mening hier over is. 

 

Het doel van de website is om de bezoeker te enthousiasmeren, informeren en uiteindelijk natuurlijk als deelnemer aan een workshop te mogen verwelkomen. De navigatie moet makkelijk en intuïtief zijn (niet te veel klikken en bladeren voordat je bij hetgeen bent dat je wilt zien) en wat duidelijk naar voren moet komen is dat wij een ander perspectief bieden op public speaking; namelijk die van een performer. Het inschrijven voor een van onze workshops moet ook zo makkelijk mogelijk worden gemaakt. 

 

We richten ons op de Nederlandse en internationale markt en op dit moment is alleen de Engelse site nog online, maar binnenkort komt er ook een Nederlandse variant. 

 

Ben erg benieuwd naar jullie bevindingen!

 

Groet,

 

Desirée

www.thepitchshifters.com

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

- Een simpele website gebouwd die makkelijk bij te houden is

- Huisstijl ontworpen

- Website laten checken door vrienden en familie

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Het ontwerpen en indelen van een website kan soms lastig zijn en als je het zelf hebt gebouwd weet je precies waar alles zit. Ik zou graag willen weten of de website voor een nieuwe bezoeker logisch voelt en of het voor potentiële  deelnemers van een workshop makkelijk is om zich aan te melden. 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Het is niet anders dan bestaande concepten, maar we zijn juist op zoek naar herkenbaarheid. 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Feedback op de structuur, de inhoud, de navigatie en de algemene eerste indruk. 

De website: 

wachtwoord is higherlevel www.paintyourhardware.nl/test Dit is de homepagina

                                                           www.paintyourhardware.nl/over dit is de over ons pagina 

aangepast door Mikky Vrolijk
Titel aangepast
Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Dit is de gerefereerde discussie.

 

En dan is het eerste wat me opvalt, dat je nu zegt: "Ik heb laatst een topic aangemaakt «weinig traffic/leads». En daaruit kwam eigenlijk vooral dat mijn website nu niet goed genoeg is om veel bestellingen binnen te halen." en "De uitstraling van mijn oude website is nu niet professioneel, dat moet echt verbeteren".

 

Maar als ik naar de gelinkte discussie kijk, dan zie ik voornamelijk twee opmerkingen die aan de website zijn te relateren: "Aan je website te zien lijkt het of je je meer op jongeren richt, terwijl je echte doelgroep daar volgens mij niet zit." en "Ik adviseer je om je website te voorzien van relevante content. De website is nu erg mager en staan er geen blogs met handige tips etc op."

 

De opmerkingen over waar je met je site heen wil, rijmt voor mijn gevoel niet helemaal met de commentaren die je eerder kreeg.

 

Voordat je je website professioneler maakt, zul je eerst moet uitzoeken op welke markt je je wil richten. (Merk op dat je ook twee merken en twee websites kunt hebben, een voor jongeren/gamers en een voor de zakelijke markt.) Eerst de site "professioneler" maken is het paard achter de wagen spannen. (Al is gewoon iets uitproberen om te kijken of het werkt, wel een legitieme marketingmethode – in geval dat je doel was.)

 

De opmerking over blogs en content had voor mijn gevoel meer met SEO te maken. Als jij het alleen maar summier over productinformatie hebt, dan krijg je alleen bezoek van degenen die precies die zoekwoorden hebben ingevuld op Google – en zelfs dat niet altijd. Maar als jij een blog hebt en je schrijft artikelen over hoe mensen jouw skins gebruiken, dan trek je ook bezoekers die misschien helemaal niet wisten dat ze geïnteresseerd zijn in skins.

Branko Collin, front-end web developer / prototyper / Drupal-developer.

Link naar reactie
  • 0

Delian, heb je de voorgaande reacties gelezen? En heb je daar dan misschien een reactie op?

 

Quote

(Merk op dat je ook twee merken en twee websites kunt hebben, een voor jongeren/gamers en een voor de zakelijke markt.

Ik zou dan een andere keuze maken: namelijk een betere naam kiezen voor een webshop of skinontwerpservice!!! Dat heeft namelijk niks met paint en hardware te maken. Tenminste hardware is dan geen coole of relevante naam als je smartphones en controllers wilt personaliseren.

 

Hoe ziet een HL-skin eruit voor de meestgebruikte zakelijke toestellen? :face-with-tears-of-joy:

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0
Op 27-9-2019 om 12:41, Branko Collin zei:

Voordat je je website professioneler maakt, zul je eerst moet uitzoeken op welke markt je je wil richten

ik wil inderdaad meer op de zakelijke markt focussen. Een stuk minder of amper op de particulieren markt. 

3 uur geleden, Highio zei:

namelijk een betere naam kiezen voor een webshop of skinontwerpservice!!

Jep. zat daar al over te twijfelen, ik heb besloten ook te stoppen met het verven van elektronica omdat het financieel erg veel risico's met zich meer brengt. Dan is de naam paintyourhardware.nl inderdaad geen passende naam. We zijn van plan om op een aantal beursen te gaan staan en naar netwerkevenementen te gaan om zo niet via internet maar gewoon face2face te verkopen. 

 

3 uur geleden, Highio zei:

Hoe ziet een HL-skin eruit voor de meestgebruikte zakelijke toestellen? :face-with-tears-of-joy:

Ik heb kort even een design gemaakt van hoe het eruit zou kunnen zien. Is maar een schets, alles kan natuurlijk. :smiling-face:

higherlevel.thumb.png.9684d48c84a84054b1b1e4b464593eb6.png

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 147 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.