Evaatje23 Geplaatst: 7 augustus 2005 Evaatje23 11 0 Geplaatst: 7 augustus 2005 Hallo mensen, Ik ben bezig met een logo voor mijn nagelstudio in spé.............nou heb ik al het eea geprobeerd via hulpprogramma's die op dit forum zijn genoemd.....................nu zit ik echter met het volgende: De naam is Enails (de E is van Eva). Nu wil ik die E hetzelfde als een @, maar dus ipv de a een e.............is er iemand die mij kan helpen hoe ik dit moet veranderen??? Want ik krijg het met geen programma voor elkaar.......................... Dit is wat ik tot nu toe heb (in 2 kleuren, welke vinden jullie beter?): Alvast bedankt! Groetjes, Eva Link naar reactie
Erik Duindam Geplaatst: 7 augustus 2005 Erik Duindam 515 2 Geplaatst: 7 augustus 2005 Een paar dingetjes. Ten eerste, houd er rekening mee dat je het logo groot genoeg maakt om eventueel te kunnen laten drukken. Dus bijvoorbeeld 100cm x 100cm op 300dpi (dat zijn HEEL veel pixels). Ten tweede, ik vind de tweede mooier. Tot slot, zo'n e-staartje(@) is voor een designer niet al te moeilijk. Ik heb helaas geen tijd om je te helpen. Misschien iemand anders hier, er zijn er genoeg :) Succes!! Technisch innovator. Link naar reactie
indira (eXistenz) Geplaatst: 7 augustus 2005 indira (eXistenz) 129 0 Geplaatst: 7 augustus 2005 ik vind nr. 2 ook mooier. een zgn. E-pe-staartje is wel erg afgezaagd. Ik zou het niet doen. Zie ook: crossmedialog Link naar reactie
Evaatje23 Geplaatst: 7 augustus 2005 Auteur Evaatje23 11 0 Geplaatst: 7 augustus 2005 Hé, bedankt voor jullie reacties!! Ik hoop dat er nog iemand is die me ermee kan helpen........... eXistenZ, jij zegt niet doen (die @) heb je misschien nog andere suggesties? alvast bedankt! Gr, Eva Link naar reactie
swaziglass Geplaatst: 7 augustus 2005 swaziglass 59 0 Geplaatst: 7 augustus 2005 Hi Evaatje, Ik ga ook voor het onderste ontwerp. En als je niet meer kiest voor een @ in het logo maar wel in de internet/email sfeer wil blijven kan je kiezen voor enail ;) Succes! glass craft • glass art • glass recycling Link naar reactie
Dennis K. Geplaatst: 7 augustus 2005 Dennis K. 292 0 Geplaatst: 7 augustus 2005 De echte mac die hards kun je vinden op http://forum.macosx.nl/index.php, er zijn vast wel mac gebruikers die je kunnen helpen. good luck!!! Kennis is beperkt houdbaar als het niet gedeeld wordt en dus de moeite om het te verkrijgen is verspild. www.improval.nl - owner www.gartner.com - associate Link naar reactie
Jeroen Bakker Geplaatst: 7 augustus 2005 Jeroen Bakker 9,9k 462 Geplaatst: 7 augustus 2005 Ik heb je titel even aangepast, zo is hij iets duidelijker :) Link naar reactie
Henk Geplaatst: 8 augustus 2005 Henk 261 6 Geplaatst: 8 augustus 2005 @ zou Ik weglaten. Cliche aan het worden. Onderste mooier, overdaad aan kleur schaad vaak. Vooral als Je hem groter zou zien, beurs presentatie enz. Het (nagel) lakwerk is ook wel eens kleurrijk, maar dat zijn trends. Gaan over, Je studio hoop Ik niet. @ is in sommige pakketten ook wel via het nummerieke toetsenbord te vinden. ALT + nummeriek 64. Succes en Gr Link naar reactie
MvE Geplaatst: 8 augustus 2005 MvE 47 0 Geplaatst: 8 augustus 2005 Dat apestaartje zou ik niet doen nee. Ten eerste is het afgezaagd, ten tweede lijkt me dat het verwarring kan scheppen (alles met apestaarten associeer ik met internetbedrijven, niet met een nagelstudio). De bovenste is wel erg woest. Als je hiervan kaartjes en briefpapier laat drukken wordt dat full-colour, dit is duurder dan 1 drukkleur. In plaats van de apestaart zou ik als ik jou was kijken wat je met lettertypen kan doen. Als je voor de E een ander lettertype kiest dan nails (evt. ook een andere kleur) ziet het er ook alweer heel anders uit. Overigens vind ik wat je nu gekozen hebt qua lettertype erg leuk voor een nagelstudio. Link naar reactie
Danielle (Hulpplus) Geplaatst: 9 augustus 2005 Danielle (Hulpplus) 174 8 Geplaatst: 9 augustus 2005 Ik vind zelf ook de 2de mooier! en ik zou inderdaad nog even nadenken over t @-teken, is inderdaad al behoorlijk afgezaagd en moet zeggen dat ik de optie van swaziglass ook zeker niet slecht vind "Enail" Succes! www.hulpplus.nl -groot assortiment hulpmiddelen en comfortproducten! www.krukkenexpert.nl - kleurrijkste assortiment loopkrukken. www.flaneerstokken.nl - grootste EN mooiste wandelstokken! www.slaapvitaal.nl - vitaal wakker worden! www.1miljoenboeken.nl voor alle schrijvers en boekenliefhebbe Link naar reactie
nonex.nl Geplaatst: 9 augustus 2005 nonex.nl 3k 31 Geplaatst: 9 augustus 2005 Maar wat heeft die nagelstudio nou met online activiteiten? Het staat niet in de eerste post en ik had ook de associatie e-nail en e-mail: maar heb je wel online activiteiten, of ben je gewoon een nagelstudio in the real world? Wil je die associatie? Ik vind de logo nog niet heel sterk: enails, er moet iets tussen de e- en -nails om het leesbaar te houden, en er zijn volgens mij nog wel betere namen te bedenken die unieker zijn en echt tot de verwondering spreken. Het lettertype is wel bijpassend bij een sierlijke nagelstudio.. Wat doe je trouwens precies: het 'gewone' nagelbijvijlwerk, of ook van die speciale ge-airbrushte of geschilderde nagels? Interieurarchitect voor horeca,retail en hotel Link naar reactie
indira (eXistenz) Geplaatst: 9 augustus 2005 indira (eXistenz) 129 0 Geplaatst: 9 augustus 2005 misschien verkoopt Eva beschilderde fake-nails via internet... wel geinig toch? Zie ook: crossmedialog Link naar reactie
nonex.nl Geplaatst: 9 augustus 2005 nonex.nl 3k 31 Geplaatst: 9 augustus 2005 misschien verkoopt Eva beschilderde fake-nails via internet... wel geinig toch? Ja, juist daarom ben ik zo benieuwd naar die on-line activiteiten: een nagelstudio is niet de meest voor de hand liggende branche via het internet, en dus misschien wel een heel goede zet. Interieurarchitect voor horeca,retail en hotel Link naar reactie
Erik Duindam Geplaatst: 9 augustus 2005 Erik Duindam 515 2 Geplaatst: 9 augustus 2005 misschien verkoopt Eva beschilderde fake-nails via internet... wel geinig toch? Ja, juist daarom ben ik zo benieuwd naar die on-line activiteiten: een nagelstudio is niet de meest voor de hand liggende branche via het internet, en dus misschien wel een heel goede zet. Inderdaad. Ik heb ook zo'n "creatieve" klant (want dat mag ik het toch wel noemen?) die kraaltjes en dingetjes verkoopt, en dat loopt ook storm. Technisch innovator. Link naar reactie
Niels28 Geplaatst: 9 augustus 2005 Niels28 64 2 Geplaatst: 9 augustus 2005 Vind het 2e logo het mooist! :) Zou die @ (maar dan een e) alleen gebruiken als je veel met internet doet, of produkten verkoopt via internet. Je ziet nu snel : e-mails staan en dat associeert toch vooral met internetactiviteiten. succes ermee! Groeten, Niels28 Dununba percussieworkshops www.dununba.nl Barafoli - Afrikaanse percussieband www.barafoli.nl Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen