Logo voor nagelstudio: hoe vinden jullie hem?

Aanbevolen berichten

Hallo mensen,

 

Ik ben bezig met een logo voor mijn nagelstudio in spé.............nou heb ik al het eea geprobeerd via hulpprogramma's die op dit forum zijn genoemd.....................nu zit ik echter met het volgende:

De naam is Enails (de E is van Eva). Nu wil ik die E hetzelfde als een @, maar dus ipv de a een e.............is er iemand die mij kan helpen hoe ik dit moet veranderen??? Want ik krijg het met geen programma voor elkaar..........................

Dit is wat ik tot nu toe heb (in 2 kleuren, welke vinden jullie beter?):

enails%20logo%201.jpg?dc=4675534033152285399

 

enails%20logo%202.jpg?dc=4675534033154146552

 

Alvast bedankt!

Groetjes,

Eva

Link naar reactie

Een paar dingetjes.

 

Ten eerste, houd er rekening mee dat je het logo groot genoeg maakt om eventueel te kunnen laten drukken. Dus bijvoorbeeld 100cm x 100cm op 300dpi (dat zijn HEEL veel pixels).

 

Ten tweede, ik vind de tweede mooier.

 

Tot slot, zo'n e-staartje(@) is voor een designer niet al te moeilijk. Ik heb helaas geen tijd om je te helpen. Misschien iemand anders hier, er zijn er genoeg :)

 

Succes!!

Technisch innovator.

Link naar reactie

@ zou Ik weglaten. Cliche aan het worden.

Onderste mooier, overdaad aan kleur schaad vaak.

Vooral als Je hem groter zou zien, beurs presentatie enz.

Het (nagel) lakwerk is ook wel eens kleurrijk, maar dat zijn

trends. Gaan over, Je studio hoop Ik niet.

@ is in sommige pakketten ook wel via het nummerieke

toetsenbord te vinden. ALT + nummeriek 64. Succes en Gr

Link naar reactie

Dat apestaartje zou ik niet doen nee. Ten eerste is het afgezaagd, ten tweede lijkt me dat het verwarring kan scheppen (alles met apestaarten associeer ik met internetbedrijven, niet met een nagelstudio).

 

De bovenste is wel erg woest. Als je hiervan kaartjes en briefpapier laat drukken wordt dat full-colour, dit is duurder dan 1 drukkleur.

 

In plaats van de apestaart zou ik als ik jou was kijken wat je met lettertypen kan doen. Als je voor de E een ander lettertype kiest dan nails (evt. ook een andere kleur) ziet het er ook alweer heel anders uit. Overigens vind ik wat je nu gekozen hebt qua lettertype erg leuk voor een nagelstudio.

Link naar reactie

Ik vind zelf ook de 2de mooier! en ik zou inderdaad nog even nadenken over t @-teken, is inderdaad al behoorlijk afgezaagd en moet zeggen dat ik de optie van swaziglass ook zeker niet slecht vind "Enail"

 

Succes!

www.hulpplus.nl -groot assortiment hulpmiddelen en comfortproducten!

www.krukkenexpert.nl - kleurrijkste assortiment loopkrukken.

www.flaneerstokken.nl - grootste EN mooiste wandelstokken!

www.slaapvitaal.nl - vitaal wakker worden!

www.1miljoenboeken.nl voor alle schrijvers en boekenliefhebbe

Link naar reactie

Maar wat heeft die nagelstudio nou met online activiteiten? Het staat niet in de eerste post en ik had ook de associatie e-nail en e-mail: maar heb je wel online activiteiten, of ben je gewoon een nagelstudio in the real world? Wil je die associatie?

 

Ik vind de logo nog niet heel sterk: enails, er moet iets tussen de e- en -nails om het leesbaar te houden, en er zijn volgens mij nog wel betere namen te bedenken die unieker zijn en echt tot de verwondering spreken. Het lettertype is wel bijpassend bij een sierlijke nagelstudio..

 

Wat doe je trouwens precies: het 'gewone' nagelbijvijlwerk, of ook van die speciale ge-airbrushte of geschilderde nagels?

Link naar reactie

misschien verkoopt Eva beschilderde fake-nails via internet...

wel geinig toch?

Ja, juist daarom ben ik zo benieuwd naar die on-line activiteiten: een nagelstudio is niet de meest voor de hand liggende branche via het internet, en dus misschien wel een heel goede zet.

 

Inderdaad. Ik heb ook zo'n "creatieve" klant (want dat mag ik het toch wel noemen?) die kraaltjes en dingetjes verkoopt, en dat loopt ook storm.

Technisch innovator.

Link naar reactie

Vind het 2e logo het mooist! :)

 

Zou die @ (maar dan een e) alleen gebruiken als je veel met internet doet, of produkten verkoopt via internet.

Je ziet nu snel : e-mails staan en dat associeert toch vooral met internetactiviteiten.

 

succes ermee!

 

Groeten,

 

Niels28

Dununba percussieworkshops

www.dununba.nl

Barafoli - Afrikaanse percussieband

www.barafoli.nl

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 285 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.