Higherlevel Borrel (9 sept. 2005)

Aanbevolen berichten

nee, hoor... ik schrik niet zo snel...haha.. :D ik heb alleen nog geen idee of ik er bij kan zijn.

 

Het lijkt me wel leuk. Ik werk nog fulltime voor een werkgever, ik ben dus nog niet volledig zelfstandig... maw weinig tijd op dit moment?!!

 

Zeg gewoon tegen die werkgever dat je wat sociaal kapitaal vrij gaat maken in de mensenmarkt :)

 

Link naar reactie

Het staat nog steeds genoteerd in mijn agenda, en volgens mij zijn er dames genoeg hoor!

Ik kijk ernaar uit.

www.hulpplus.nl -groot assortiment hulpmiddelen en comfortproducten!

www.krukkenexpert.nl - kleurrijkste assortiment loopkrukken.

www.flaneerstokken.nl - grootste EN mooiste wandelstokken!

www.slaapvitaal.nl - vitaal wakker worden!

www.1miljoenboeken.nl voor alle schrijvers en boekenliefhebbe

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Moet effe kijken hoe, want ik moet met openbaar vervoer (er zitten nadelen aan jong zijn hè...). Misschien neem ik nog iemand mee :)

Trust me ... ook als je niet jong bent zit aan een rijbewijs beperkingen

Ohhhh ... thinking about that ... even een advertentie plaatsen

vr. zkt. bob +18 uit dh in bzt van rbewijs

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Hallo allemaal,

 

Ben nog niet zo lang op het forum, maar lijkt me leuk om ook naar de Higherlevel borrel te komen!

 

Dus als ik geen workshop hoef te geven die avond, zal ik zeker van de partij zijn!!! :)

 

Groeten,

 

Niels28

Dununba percussieworkshops

www.dununba.nl

Barafoli - Afrikaanse percussieband

www.barafoli.nl

Link naar reactie

@nonex.nl, haha, dat geloof ik graag ja, maar zo bedoelde ik het natuurlijk niet.....!!! :) :) Moet vaak werken op vrijdag, dus ik weet niet zeker of ik er bij kan zijn bedoelde ik dus.......

 

Groeten,

 

Niels

 

 

En trouwens, wil best een keer een workshop geven hoor...... ;D

Dununba percussieworkshops

www.dununba.nl

Barafoli - Afrikaanse percussieband

www.barafoli.nl

Link naar reactie

Onder voorbehoud ben ik eveneens van de partij. Een dierbaar familielid is jarig (maar weet nog niet of zij haar verjaardag die dag viert en mijn vrouw zwanger van onze eerste. ETA lig weliswaar nog een maand later, maar je weet nooit.

 

Indien en voor zover Filemon en Bausic de eer krijgt raad ik aan om even te checken of zij geen bruiloft, bedrijfsfeest of andere reserveringen hebben voor die dag. Gebeurt daar wel vaker op vrijdag.

jurist - interim manager legal - maar bovenal ondernemer 4legal ||legalalert | JuridischActueel |

Link naar reactie

Hmmm, gaan of niet gaan, dat is de vraag. Wil wel, maar ik word altijd zo paranoide van grote groepen mensen ;D Jullie gaan toch niet allemaal in een kring staan met allemaal een drankje in een hand en dan wachten tot de anders iets zegt? Arghhh...

 

Misschien toch maar eens dat artikel van Annedien lezen (http://www.naarvoren.nl/artikel/netwerken/) over netwerken, hehehe.

 

 

Download: Capture. Deliver. Excel. to learn about the principles, strategies and processes of business writing.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 239 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.