Higherlevel Borrel (9 sept. 2005)

Aanbevolen berichten

De guest-list voor september:

Kermie

Nonex.nl

eXistenZ

Remwerk

Benm

Decorum

Dennis K.

Zaph

Persoon

Hulpplus

Okidoki

Annedien

PHP-erik

Webwolff

Edward (onder voorbehoud)

Mira

Aleph

Zrski - speciaal uit Zweden!

Imola

Ilja

Michiel (?)

Technico

WillemJ

Niels28 (onder voorbehoud)

 

 

We gaan voor de 25 :D , de stand is 23: wie komen er nog meer?!

 

@Decorum en Aleph, ik had jullie al meegerekend...... dat wordt beregezellig!

 

over Le Journal: 'Te veel eetcafé om deze prijzen [30 euri voor een etentje, edit mod] te kunnen hanteren.' 'Het eten is daarvoor te fantasieloos en de uitvoering te simpel.' Door de 'uitgebreide leestafel en zonnig terras', met uitzicht op het Neude, toch een lekker grand café, 'wil je relaxed borrelen. Loop dan vooral naar binnen'. 'Voor een goede maaltijd kun je je euri beter elders besteden.'

 

le journal

Link naar reactie

Ik zal me ook eens mengen in de discussie...

 

Ik weet nog of Filemon al final is, anders had ik Le Journal in gedachten. Ook een lange bar en ze hebben er eventueel ook iets te snacken (weet niet of ze dat in de Filemon ook hebben).

 

Ik ben er in ieder geval bij.

 

laterz,

Alef

 

 

 

geen enkele bar is definitief gedoopt tot de HL-vrijdagmiddag borrel bar, dus alle suggesties zijn welkom!

Kennis is beperkt houdbaar als het niet gedeeld wordt en dus de moeite om het te verkrijgen is verspild.

 

www.improval.nl - owner

www.gartner.com - associate

Link naar reactie

Hi,

 

ben sinds vandaag lid van HL.

Ik was al even op zoek naar een mogelijkheid om nieuwe mensen te ontmoeten, informatie en ervaringen uit te wisselen en om zo ons netwerk wat verder uit te breiden.

Als rasechte brabantse sprak die HL-borrel me wel aan, dus ik zou zeggen: tot de 9e!

Link naar reactie

Hé Jinx,

 

Allereerst hartelijk welkom op hét ondernemersforum en leuk dat je naar de borrel komt.

Aangezien de meeste van ons hier al meerdere posts hebben geplaatst hebben we een redelijk beeld wie er komen en wat men doet.

Kun je een omschrijving geven van jouw / je bedrijf?

Dennis

Kennis is beperkt houdbaar als het niet gedeeld wordt en dus de moeite om het te verkrijgen is verspild.

 

www.improval.nl - owner

www.gartner.com - associate

Link naar reactie

yo joy! ik ben er ook bij. Ik zal een fles vodka lime mee nemen... Maareh dat zal vast niet meer mogen na Zweden (Decorum en ik staan officieel op de vodka lime blacklist).

 

Nee hoor, ga je gang. Zou het graag nog een keer zien (en lekker ergens anders slapen) ;D

Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is!

Link naar reactie

nou dit wordt al een aardig groot clubje, helemaal super!

 

Hoe meer ondernemende zielen hoe meer vreugde......

www.hulpplus.nl -groot assortiment hulpmiddelen en comfortproducten!

www.krukkenexpert.nl - kleurrijkste assortiment loopkrukken.

www.flaneerstokken.nl - grootste EN mooiste wandelstokken!

www.slaapvitaal.nl - vitaal wakker worden!

www.1miljoenboeken.nl voor alle schrijvers en boekenliefhebbe

Link naar reactie

Dennis,

 

Je vroeg me wat te vertellen over mij en ons bedrijf. Ik zal het kort houden, want ik zie jullie met de borrel en dan praten we wel uitgebreid verder.

 

Mijn man en ik runnen samen een ICT-bedrijf, er is één vaste medewerker en een freelancer. Man-lief is een pure techneut en ik zorg voor alles wat niet technisch is, waaronder netwerken, subsidies, investeerders zoeken, etc.

 

We hebben in de afgelopen jaren hard gewerkt aan de ontwikkeling van een zeer innovatief product Octrium: een hybride code-vrij applicatieplatform. Unieke eigenschappen zijn het feit dat er geen software engineers meer aan te pas komen, dat wijzigingen zeer eenvoudig en kosteneffectief (door de organisatie zelf) doorgevoerd kunnen worden en last but not least biedt het een oplossing voor het integratieprobleem tussen systemen door alle gegevens, afkomstig uit relationele databases, XML-databases en andere gegevensbronnen te integreren en centraal beschikbaar te stellen.

 

Nu zijn we klaar om de markt te gaan veroveren. Maar dat gaat echter niet zonder slag of stoot. Vandaar ook mijn lidmaatschap bij Higherlevel. Uiteraard om mensen van informatie te voorzien over zaken die wij zijn tegengekomen op ons pad, maar ook voor al dingen waar we nu tegenaan lopen.

 

Over mezelf: ik ben een sportieve, ondernemende, actieve vrouw van 37. Wat mij verder nog boeit of bezighoudt, komt vast de 9e wel ter sprake.

 

Als het niet teveel gevraagd is: zouden de mensen die de 9e komen, mij een korte intro per mail kunnen sturen, dat praat wat makkelijker.

 

Groeten en tot de 9e.

 

 

Link naar reactie

Als het niet teveel gevraagd is: zouden de mensen die de 9e komen, mij een korte intro per mail kunnen sturen, dat praat wat makkelijker.

 

Ik ben bang dat weinig mensen daar tijd voor hebben, maar in ieders signature staan wel links naar de bedrijven van de betreffende mensen, zodat je zelf een beeld kunt vormen van de mensen die op de borrel aanwezig zullen zijn.

Link naar reactie

Als het niet teveel gevraagd is: zouden de mensen die de 9e komen, mij een korte intro per mail kunnen sturen, dat praat wat makkelijker.

 

Ik ben bang dat weinig mensen daar tijd voor hebben, maar in ieders signature staan wel links naar de bedrijven van de betreffende mensen, zodat je zelf een beeld kunt vormen van de mensen die op de borrel aanwezig zullen zijn.

 

Een andere oplossing is door even in de profielen te kijken van de mensen die 9 september gaan komen.

En als je iemand niet kent, vraag je onderaan het profiel de laatste x posts op.

Als deze leest dan krijg je een beetje een beeld van deze persoon.

Link naar reactie

Hallo allemaal,

 

degenen die van plan waren 9 september aanwezig te zijn wilde ik even vragen wat jullie er van vinden om deze borrel te houden in Cafe de Stad in Utrecht.

 

De Stad is makkelijk te bereiken per bus vanaf het station (15 min. lopen kan ook), er is een parkeergarage op 5 minuten lopen voor slechts 0.90 per uur, en zij zorgen voor kaas en worst en dergelijke.

 

Link naar reactie

Klinkt zeker niet onaardig Zaph,

 

Heb jij ervaring met deze tent?

Ik heb even op de website gekeken en het lijkt er inderdaad op dat ze diverse mogelijkheden hebben.

Misschien is het verstandig om even een belletje te doen of wij kunnen reserveren!

 

 

Dennis K

Kennis is beperkt houdbaar als het niet gedeeld wordt en dus de moeite om het te verkrijgen is verspild.

 

www.improval.nl - owner

www.gartner.com - associate

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 223 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.