• 0

WordPress onderhoud assistentie

Hallo allemaal,

Ik heb een vraag voor iedereen met een WordPress website.

Mijn naam is Remco Nieuwenhuizen en ik ben eigenaar van Wpsupporters.com, Wij helpen serieuze ondernemers en white-label partners met WordPress onderhoud.

Veel freelancers, webdesigners of internetbureaus doen dit ook in Nederland.
Ik ben alleen van mening dat er nog een grote kwaliteitsslag te maken valt.

Naast standaard updates, back-ups en support willen wij met onze services boven de rest uitstijgen.

Wij doen dit al door bijvoorbeeld nauw samen te werken met professionele security bedrijven en ethical hackers om de security van WordPress websites te verbeteren.
Ook helpen wij met het versnellen van de WordPress website en doen wij onbeperkt aanpassingen aan de websites. Wij houden een uptime-monitor bij en springen direct in actie als die offline gaat. Wij doen tot 4x per dag een back-up van je site. Wij controleren op 'dode' links. Wij controleren op veiligheidsissues in plugin en thema's. En we zorgen voor een transparante rapportage van onze werkzaamheden.

In totaal bevat onze checklist op dit moment ongeveer 150 punten waarmee wij onze klant helpen.

Maar wij zijn constant op zoek naar mogelijkheden om onze services te verbeteren. Het maakt niet uit hoe gek jouw idee is.

 

  • Wil je dat de service goedkoper wordt?
  • Wil je dat iemand 24/7 voor jou paraat staat?
  • Wil je dat wij jouw code uit ons hoofd leren zodat wij in 1 keer kunnen benoemen waar een fout zit?
  • Wil je dat wij jou proactief helpen bij het verbeteren van SEO?
  • Wil je dat wij jou helpen om een hosting uit te kiezen?
  • Wil je dat wij een trollenleger op pad sturen om je site een boost te geven?
  • Of wil je dat wij duizenden orders per dag voor jouw webshop binnen slepen, zodat jij op een tropisch eiland alleen je telefoon hoeft te checken.
  • Wij zijn benieuwd wat jij zou willen zien voordat je een service als die van ons zou overwegen? Ook als je nooit van je leven je website uit handen wilt geven.


Alvast heel erg bedankt voor jouw input.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Mod comment

 

Deze  startpost bevat niet de vaste vragen van de  rubriek "Wat vinden jullie van mijn en de antwoorden daarop.

 

Dit ligt niet aan topicstarter, maar aan de recente update. We zoeken uit hoe we dit kunnen herstellen.

In de tussentijd blijft dit topic open, ook al voldoet de startpost  op onderdelen nog niet aan onze forumregels .

 

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 194 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.