Jump to content
  • Welcome to HigherLevel, the Dutch business forum

Do you have a business question, do you want feedback on your business plan or do you want to advise others? Then you are at the right place at a higher level. Here entrepreneurs come together to take each other to the next level.
    Ask your question, get a quick answer and share your experiences with entrepreneurs. The moment it suits you!
    During the day, evening and weekend 24/7 free advice and exchange of experience with entrepreneurs who understand!
MacSeth

Karma?

Recommended Posts

Misschien een domme vraag ( alhoewel ze volgens de regels niet bestaan ) maar ik kon het niet terugvinden hier op het forum.

Hierbij dus de vraag? Wat betekent het woordje karma bij je naam?

Ik weet wel dat karma oorzaak-gevolg betekent maar dat is niet zo'n leuke betekenis als mijn naam na slechts 1 post op -2 staat hahaha

Kan iemand mij uitleggen hoe ik dat karma gebeuren moet opvatten?

http://websitejudge.com/nl/home

Meld nu gratis uw website aan in onze index en laat uw site beoordelen door websitebezoekers!

www.optimised.nl

Onderstaande tekst heb ik direct gekopieerd uit FAQ:

Wat is Karma en hoe werkt het?

§   Je Karma geeft je een idee over hoe je reacties op higherlevel.nl gewaardeerd worden.

Vind je het antwoord van iemand goed, beloon deze dan met een 'reus' (karma +1). Een slecht antwoord? Dan kan het een 'kneus' worden (karma -1).

Kennis is beperkt houdbaar als het niet gedeeld wordt en dus de moeite om het te verkrijgen is verspild.

www.improval.nl - owner

www.gartner.com - associate

Bedankt Dennis voor de uitleg en degene erna ook...

Ik mag mezelf dus al na 2 dagen een kneus noemen aangezien ik dan al twee keer een kneusje heb gekregen. Das een leuke stimulans voor iemand die net komt kijken op ondernemersgebied hahaha.

O well... ik hoop weer een keer op 0 of 1 te komen

Greetz Seth

Meld nu gratis uw website aan in onze index en laat uw site beoordelen door websitebezoekers!

www.optimised.nl

Ik denk dat het komt door het topic waarin je nogal opzichtig je bedrijfsnaam promootte, daar wordt vaak snel op gereageerd met kneusjes. Omdat het inderdaad niet echt een stimulans is en wij ook niet de beroerdsten zijn, begint je karma nu weer met een frisse start :)

Laten we het inderdaad het eens een postive draai geven!!!

Alleen niet je eigen bedijf meer gaan promoten.

Dit is geen advertentiesite

Kennis is beperkt houdbaar als het niet gedeeld wordt en dus de moeite om het te verkrijgen is verspild.

www.improval.nl - owner

www.gartner.com - associate

Bedankt voor de positieve reacties en mijn excuses voor de vorige verborgen advertentie... dat was niet mijn bedoeling maar ik ben gewoon enthousiast.

Bedankt voor de frisse start en ik ben heel blij dat ik nu eindelijk een ondernemer ben geworden na heel lang al plannen hiervoor te hebben gehad :)

www.optimised.nl

wisselt soms ook nogal eens.

Eigenlijk niets gepost vandaag, en opeens is mijn karma van 2 naar -1 gegaan.. ???

Naarmate je meer post kunnen oude posts je nog altijd kneusjes opleveren, of reusjes natuurlijk.

Over het algemeen zullen je laatste posts het snelst een reactie opleveren.

Eigenlijk niets gepost vandaag, en opeens is mijn karma van 2 naar -1 gegaan.. ???

Een super senior met een - karma. Niet voor het weekend!

Natas

Let op: het laatste bericht in het topic waar je op wilt reageren is meer dan zes maanden oud. Onnodig oude topics omhoog halen wordt niet altijd gewaardeerd, maar natuurlijk mag je nog wel op oude topics reageren.