Ik heb een huis op het oog met bedrijfsruimte erbij waar ik een hypotheek aanvraag voor wil gaan doen. De bedrijfsruimte staat achter het huis en is 60m2 en is toegankelijk via de oprit die ook bij het woonhuis hoort. De bedrijfsruimte bestaat uit 50m2 opslag die ik als showroom wil gaan inrichten en 10m2 kantoor, nog zonder wc maar die wc zal ik daar laten plaatsen. Heeft iemand tips en ervaringen met het kopen van huis met bedrijfsruimte? Zijn er fiscale voordelen, is het het meest logisch/gunstig om de bedrijfsruimte aan jezelf te verhuren? Zo ja wat is dan een aannemelijk bedrag (bv € 700 per maand)? Dank voor het meedenken :)
Importeur eco producten onder eigen merk maar ook privat label /custommade.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
ragapeldoorn
ragapeldoorn
Ik heb een huis op het oog met bedrijfsruimte erbij waar ik een hypotheek aanvraag voor wil gaan doen. De bedrijfsruimte staat achter het huis en is 60m2 en is toegankelijk via de oprit die ook bij het woonhuis hoort. De bedrijfsruimte bestaat uit 50m2 opslag die ik als showroom wil gaan inrichten en 10m2 kantoor, nog zonder wc maar die wc zal ik daar laten plaatsen. Heeft iemand tips en ervaringen met het kopen van huis met bedrijfsruimte? Zijn er fiscale voordelen, is het het meest logisch/gunstig om de bedrijfsruimte aan jezelf te verhuren? Zo ja wat is dan een aannemelijk bedrag (bv € 700 per maand)? Dank voor het meedenken :)
Importeur eco producten onder eigen merk maar ook privat label /custommade.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/62254-huis-met-bedrijfsruimte-erbij-kopen-heeft-iemand-tipservaringen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag