Online coffee chat

Aanbevolen berichten

Voor de aardigheid heb ik morgenochtend vanaf 8:00 de koffie klaar staan in een online chat programma. Je kunt de chat in door boven in de tools menu op chat te klikken. Veel plezier.

 

 

Je maakt even een inlognaam aan en dan zoek je rechts boven de higherlevel_lobby op en klik je op join . Ik ben je gastheer en als je wilt kan ik twee of meerdere mensen in een aparte kamer brengen, na 10 minuten haal ik jullier er weer uit om te wisselen van (gespreks)partner.

 

Je moet wel zelf de koffie zetten en al hebben gedronken het is namelijk flink chatwerk:-) Hier een screenshot, tot morgenochtend 8:00.

 

Mochten er nu misschien wat mensen willen helpen om de chat testen, ik ben daar tot 21:00 vanavond.

 

higherlevel_lobby.gif

 

Perry

 

 

 

Link naar reactie

Dankje, net even getest met Decorum en de koffie staat klaar :-)

 

Een paar huis regeltjes:-)

 

Ik heb de volgende ruimtes aangemaakt:

higherlevel_test: Hier kun je de functionaliteiten even wat testen.

higherlevel_lobby: hier staat de koffieklaar

higherlevel_room1 tot ...afhankelijk van aantal bezoekers.

 

Als we morgen inloggen en we zijn met meerdere, stel ik voor dat je eerst even de higherlevel_testruimte in gaat. Probeer de knoppen even, de meeste spreken voor zich, en anders krijg je hulp. Vervolgens ga je naar de higherlevel_lobby.

 

Vervolgens stel ik voor dat ik 2 of drie mensen uitnodig om één van de higherlevel ruimtes te betreden. Kun je even babbelen, als je uitgepraat bent, kom je weer in de lobby en regel ik een nieuwe meeting. Ik zal een beetje bij houden wie met wie heeft gesproken.

 

Het is mijn eerste keer...dus geen gekneus alsjeblieft:-)

 

Een ieder vertelt (typt) wat zijn activiteiten zijn. Vermeld je website bij je username. Morgen ochtend beginnen we dus met een lekkere partijtje netwerken zonder de deur uit te hoeven:-)

 

Ik zal screenshots maken als foto:-)

 

Perry

 

 

Link naar reactie

Ik heb al een avatar klaarstaan voor morgen :)

 

Het werkt best leuk, je kunt rondlopen en natuurlijk chatten. Verder kun je persoonlijke avatars gebruiken om je smiley wat op te leuken. Ik ben benieuwd morgen!

 

Kun je ook gewoon een foto gebruiken? Wat zijn de eisen in pixels :P

Dan knip en plak ik mn openBC foto wel.

Technisch innovator.

Link naar reactie

ik ben weer populair. kan nog niet eens mn foto testen of er zit al weer iemand in de room :)

 

[edit] wel grappig dat je in de sexroom begint, of lijkt dat maar zo? perry weer he ;D [/edit]

 

[nogeenedit] volgens mij speelt perry vals. hij kan zichzelf wel zien terwijl ik alleen anderen kan zien (buffy the vampire slayer kwam er net in :o). [/nogeenedit]

Technisch innovator.

Link naar reactie

edit] wel grappig dat je in de sexroom begint, of lijkt dat maar zo? perry weer he [/edit]

 

Ja, excuses voor de omgeving en de buren, maar daar moet je gewoon even voorbij scrollen natuurlijk:-)

 

De rooms die beginnen met higherlevel zijn helemaal voor ons:-)

Kan zijn dat we een vedwaalde even moeten wegsturen of hij/zij netwerkt maar lekker mee, we zien toch niet wat wij en zij aan hebben:-)

 

Voertaal blijft wel zoveel mogelijk Nederlands.

 

Perry

 

 

Link naar reactie

Ja ik ben er nu even uitgestapt. Erg leuk! Gevaar is dat je zomaar een hoop tijd kwijt bent, maar goed daar ben je zelf bij.

 

Verder zou het wat gezelliger aangekleed kunnen worden.

 

En het zou wat structureler gebruikt moeten worden, ben ik nog niet uit, doch ik heb weer een aantal mensen bij elkaar gebracht volgens mij :-)

 

Perry

Link naar reactie
Jammer dat ik dit niet eerder wist..

en jammer dat er nu geen mensen meer zijn

ben benieuwd of er meer data afgesproken worden, zodat er op die tijdstippen er inderdaad ook wat mensen aanwezig zullen zijn

 

Ik vermoed dat ik wat mensen op de rit heb gezet waardoor er eerdaags een soort higherlevel chatbar zal ontstaan.

 

Laat me weten wie wat gaat doen, ik heb nog meer ideeën omtrent hierover...

 

Nog even geduld:-)

 

Perry

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 245 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.