Online coffee chat

Aanbevolen berichten

Kan ook 'nerd spreekuurtje chat' gaan heten. Liep net een HL'er met technische problemen tegen het lijf die nu geholpen is. Vind alleen de naam 'higherlobby' in het menu 'tools' niet echt veel zeggend. Zou op z'n minst het woord 'chat' in moeten zitten.

 

Zit er nu (ma 16.30) nog op dus als er nog mensen behoefte hebben aan een nerd spreekuur ;D

Link naar reactie

:-\ Misschien vraag ik nu iets wat technisch niet mogelijk is hoor... maar is het mogelijk om ergens aan te geven, voordat je eerst moet inloggen..., of er al gebruikers in de lobby zitten? Gezien de avonduurtjes dat ik aanwezig ben hier op het forum log ik schijnbaar steeds in op tijden dat er niemand aanwezig is....

Het zou makkelijk zijn dat ik voor de inlogprocedure al kan zien of er iemand aanwezig is....

of misschien is het mogelijk de inlogprocedure over te slaan voor mensen die al zijn ingelogd op het forum...?

 

 

Egbert Punter

Link naar reactie

Goede ideeen 2thePoint, volgende week eens vragen aan Michiel of hij er wat mee kan.

 

Een geplande chat werkt trouwens ook wel gezien de opkomst bij Perry z'n coffee chats (al was 8.00 wel wat vroeg :)) Of gewoon even in offtopic melden dat je op de chat zit (zoals ik nu, do 13.00)

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 96 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.