Online coffee chat

Aanbevolen berichten

Hé, net terug van vakantie.

 

Voordat ik weg ging stond de leden teller nog onder de 8000. In twee weken tijd er over heen. Higherlevel staat in de hoogte versnelling.

 

Gebeurd er nog wat in de lobby?

Iedereen is druk zo te zien:-)

Voor mij ook even geen koffietijd. Vanavond om 20:00 misschien.

 

Altijd weer leuk om thuis te komen.

 

Perry

 

Link naar reactie

Ik ben in de chat, misschien tot zo.

Hoi Perry, weer terug van vakantie?

Misschien is het mogelijk om zonder in te loggen te kunnnen zien of er meerdere in de HLlobby zijn!

Kennis is beperkt houdbaar als het niet gedeeld wordt en dus de moeite om het te verkrijgen is verspild.

 

www.improval.nl - owner

www.gartner.com - associate

Link naar reactie

Ik ben in de chat, misschien tot zo.

Hoi Perry, weer terug van vakantie?

Misschien is het mogelijk om zonder in te loggen te kunnnen zien of er meerdere in de HLlobby zijn!

 

Ik weet niet of dat kan. ZOuden we aan Michel moeten vragen. Michel...kan dat?

Link naar reactie

Gisteravond een chat sessie mee gemaakt waarin min of meer een ondernemers idee zou worden uitgewerkt. Mag duidelijk zijn dat een chat zich hier niet zo heel erg goed voor verleent. Het kan wel een beetje, maar dan moet je de deelnemers van te voren wel eerst iets kunnen laten lezen. Een link naar een summiere omschrijving van het idee is dan wel handig. Doch er vliegen op een gegeven moment zoveel onderwerpen door elkaar heen, dat je er al vrij snel geen touw meer aan kunt vast knopen. Een ondernemers idee kun je beter uitwerken in een Wiki of misschien ook leuk om eens uit te proberen is dat van cmap. Een brainstorm tool waar je ook weer een beperkte groep toegang kunt geven. Is me niet helemaal duidelijk of dat open source is komt van een universiteit vandaan. De server met de ideeën staan dan online degene die een cmap aanmaakt kan anderen toegang geven.

 

Een chat of even in de higherlobby is handig om bijvoorbeeld één onderwerp uit te klankborden. Bijvoorbeeld brainstormen over een naam voor een bedrijf, voordeel is dat de uiteindelijke bedachte naam alleen onder de deelnemers terecht komt. Op het forum beland de naam onder 8000 deelnemers, het is dan ook niet echt handig om een naam op het forum uit te werken lijkt me.

 

Verder blijft het uiteraard erg leuk om even snel met iemand nader kennis te maken. Ik heb inmiddels al heel wat inspirerende ondernemers mogen ontmoeten.

 

Ik mis wel de koffie en of de borrel zelf daar zullen we voor naar de kroeg moeten:-)

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 215 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.