Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
HayeNL
HayeNL
Goedemorgen Mede leden,
Ik start officieel op 30 november met mijn onderneming (Eenmanszaak), aldus vanaf die datum beschik ik over een KvK en BTW nummer. Nu is het zo dat ik voor mijn onderneming kantoorartikelen (computer, laptop etc) moet aanschaffen. Dit zou ik graag al deze week doen i.v.m. mooie aanbiedingen die momenteel lopen.
Is dit te verklaren bij de Belastingdienst? Ik heb het e.e.a. gevonden maar het lijkt een grijs gebied te zijn (aanloopkosten etc).
Kan iemand mij hier in adviseren?
Alvast bedankt!
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag