• 0

Discussie freelancer

(aangepast)

Ik heb een onaangename discussie met een freelancer.
Hij veranderde zijn uurprijs op basis van een een whatsapp bericht, dat ik verkeerd heb begrepen.
Ik heb daarop de factuur volledig betaald en gezegd dat we hem dan de volgende dag niet nodig hebben.
Nu wil hij die ook doorberekenen.
We hebben nooit iets overeengekomen over het annuleren van een opdracht.
Ik heb nu voorgesteld om de factuur van morgen gewoon te betalen, maar toch blijft hij boos en wil nu mijn klanten en freelancers gaan benaderen., omdat ik hem in de toekomst niet meer ga inhuren. Wat ik trouwens niet heb gezegd.
Hij is behoorlijk emotioneel over de chat, zijn woordkeuze is ook niet bepaald sjiek.

aangepast door Jasper S.
Link naar reactie

Aanbevolen berichten

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 267 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.