Ik zit met het volgende en heb hier op de site niets over kunnen vinden. Kunnen jullie mij helpen?
Aandeelhouder A biedt aandelen aan tegen bedrag 100 (dit bedrag is hoog tov de waarde)
Aandeelhouder B wil ook aanbieden tegen bedrag 100
Aandeelhouder C wil aanbod van A tegen bedrag 100 accepteren en aanbod van B niet
Heeft een kopende aandeelhouder de keuze van wie hij de aandelen overneemt?
In de statuten en aandeelhoudersovereenkomst staat enkel een bepaling dat de aandeelhouder die wil kopen dit kenbaar maakt bij het bestuur en dat het bestuur de aandelen toewijst aan de geïnteresseerde aandeelhouders.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
JesperW
JesperW
Beste forumleden,
Ik zit met het volgende en heb hier op de site niets over kunnen vinden. Kunnen jullie mij helpen?
Aandeelhouder A biedt aandelen aan tegen bedrag 100 (dit bedrag is hoog tov de waarde)
Aandeelhouder B wil ook aanbieden tegen bedrag 100
Aandeelhouder C wil aanbod van A tegen bedrag 100 accepteren en aanbod van B niet
Heeft een kopende aandeelhouder de keuze van wie hij de aandelen overneemt?
In de statuten en aandeelhoudersovereenkomst staat enkel een bepaling dat de aandeelhouder die wil kopen dit kenbaar maakt bij het bestuur en dat het bestuur de aandelen toewijst aan de geïnteresseerde aandeelhouders.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/62325-aandelen-kopen-keuze-van-wie/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag