Allereerst wil ik zeggen dat ik higherlevel echt een plek vind voor ondernemers om high van te worden. Ik heb higherlevel sinds een aantal weken ontdekt en ik ben er sindsdien regelmatig te vinden.
Waar het om gaat is dat ik met een origineel idee bezig ben waarbij ik op zoek ben naar een partner voor de technische kant (ICT) en de financiering. Ik heb momenteel Meganova op het oog en vind dat ze vernieuwend bezig zijn en de kleine organisatie spreekt mij ook wel aan.
Mijn vraag is wie kent er meer van zulke organisaties zoals Meganova en de goede ideeën fabriek (vind ik minder) en wat zijn de ervaringen.
Alvast bedankt
David
Durf te dromen maar wees ook realistisch.
Geloof in het grote, maar realiseer eerst het kleine.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
dstyle
dstyle
Allereerst wil ik zeggen dat ik higherlevel echt een plek vind voor ondernemers om high van te worden. Ik heb higherlevel sinds een aantal weken ontdekt en ik ben er sindsdien regelmatig te vinden.
Waar het om gaat is dat ik met een origineel idee bezig ben waarbij ik op zoek ben naar een partner voor de technische kant (ICT) en de financiering. Ik heb momenteel Meganova op het oog en vind dat ze vernieuwend bezig zijn en de kleine organisatie spreekt mij ook wel aan.
Mijn vraag is wie kent er meer van zulke organisaties zoals Meganova en de goede ideeën fabriek (vind ik minder) en wat zijn de ervaringen.
Alvast bedankt
David
Durf te dromen maar wees ook realistisch.
Geloof in het grote, maar realiseer eerst het kleine.
Niet alleen maar praten, ook doen.
Wie niet waagt die niet wint.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/6235-zoek-een-organisatie-om-mee-samen-te-werken/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
14 antwoorden op deze vraag