• 0

ophalen pakket en same day delivery bij mij

Iemand ervaring met het volgende:

Ik zit zelf gevestigd in Nijmegen en bestel (vrijwel) dagelijks bij een paar partijen verdeeld over Nederland, B.v. omgeving Rotterdam  maar ook omgeving Hoorn en omgeving Groningen.
Nu worden de bestellingen die ik daar plaats verzonden met PostNL, DHL of overige verzenddienst en heb ik die meestal de volgende dag in huis (soms ook pas dag later). En moet dan altijd afwachten hoelaat, dat kan om 10 uur smorgens zijn maar ook pas om 5 uur smiddags.

Ik zoek nu eigenlijk een betaalbare oplossing om die zendingen om b.v. 15:00 bij mijn leveranciers te laten ophalen en dat ze rond 18:00 bij mij afgeleverd worden, same day delivery maar dan niet als verzender geregeld maar als ontvanger geregeld.
Moet iets zijn wat zeer betrouwbaar is zodat ik ook echt van op aan kan dat ik het dagelijkst netjes binnen heb.
Koerier is geen optie vanwege kosten en afstand.
Zoek dus iets als redjepakketje maar dan om te laten afhalen.
Iemand suggesties?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0
(aangepast)

Nee, dat zijn drie verschillende, losse transportbewegingen over verschillende regio's van de genoemde pakketdiensten.

 

Je wilt iets waar je niet voor wilt of kunt betalen. De inspanningen die hiervoor verricht moeten worden, lijken mij duidelijk!

 

Groet,

 

Highio

aangepast door Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

ik bedoel niet dat 1 persoon langs al die adressen rijd en dan direct door naar mij maar dus gewoon als afzonderlijke zendingen naar mij (wel makkelijk uiteraard als uiteindelijk 1 partij ze bij mij aflevert) 

 

je hebt aantal partijen waarbij je je als verzender kan aansluiten voor same day delivery. je betaald dan afhankelijk van aantal pakjes dat je voor same  day delivery aanbied tussen de 4,50 en 13,50 euro (zover ik het weet uit offertes).

Dat is echter dus iets voor verzenders van pakjes.

Nu zijn de partijen waarbij ik inkoop dus niet aangesloten bij partijen die same day delivery doen.

Wat ik zoek is dus zo een partij die dat doet maar ook in opdracht van mij  dus bij 1 of meer locaties een pakje kan ophalen en via dat logistieke systeem dus weer bij mij kan afleveren. dus 1, 2 of 3 pickups en dan via het standaard logistieke systeem voor same day delivery naar mij vervoeren.

Dus ik betaal per pickup en aflevering dus een x bedrag.

 

Dat zou nu voor afhalen op 3 adressen zijn en mogelijk later afhalen van pakjes op 6 tot 10 verschillende locaties (mogelijk nog meer uiteindelijk).

 

enige verschil met standaard same day delivery is is dat niet de verzender het regeld maar de afnemer.

Link naar reactie
  • 0
(aangepast)
7 minuten geleden, Rik · zei:

Redjepakketje heeft ook retour diensten. Dus heb je bij die partij al geïnformeerd wat de mogelijkheden zijn?

 

Overigens moeten de leveranciers ook de mogelijkheid voor afhalen hebben anders is er natuurlijk niets mogelijk.

 

Ik heb daar wel eens "voorzichtig" geinformeerd en dat was toen niet mogelijk.

Dat was echter al tijdje terug toen in een eerste voorzichtige idee had dat dit wel eens een betere oplossing zou kunnen zijn als het laten verzenden op de nu bij leveranciers beschikbare methodes.

Zal nog eens een belletje/mailtje aan wagen.

 

Rij nu zelf al dagelijks langs een paar leveranciers voor ophalen maar deel van leveranciers zit daarvoor simpelweg tever om zelf te doen.

 

Zover ik nu weet bieden al mijn huidige leveranciers de mogelijkheid van ophalen, kan hooguit nog even zijn dat ik goede afspraken moet maken over hoelaat ik bestel en hoe laat ik het kan laten afhalen.

 

Ik weet dat het iets tegendraads is wat ik wil, maar ach daar heb ik wel vaker last van en vaak werkt het uiteindelijk (soms na veel moeite) prima voor me. dus daarom ook hiervoor de stoute schoenen aan en zien wat er mogelijk is. Zoals mijn ouders altijd riepen: nee heb je en ja kan je krijgen.

aangepast door Daniel_Nijmegen
Link naar reactie
  • 0
(aangepast)

Chauffeurs van pakketdiensten brengen of halen; koeriers halen én brengen.

 

Tel de (retour)kilometers en tijd maar lekker bij elkaar op.

 

Groet,

 

Highio

aangepast door Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0
16 minuten geleden, Highio zei:

Chauffeurs van pakketdiensten brengen of halen; koeriers halen én brengen.

 

Tel de (retour)kilometers en tijd maar lekker bij elkaar op.

 

Groet,

 

Highio

er zijn meerdere netwerken waarbij de ene chauffeur dus ergens pakjes ophaalt (bij aangesloten verzenders) en het dezelfde dag nog door andere chauffeur bij geadresseerde afgeleverd wordt. Binnen die paar uur op die dag gaat het dus via een standaard bestaand pakketnetwerk maar enkel sneller als bij postNL

Zijn gewoon pakket netwerken maar dan dus voor same day delivery.

Ik wil dus enkel niet via de verzender kant de opdracht geven maar vanaf de ontvanger kant.

Dat is dus een heel ander iets als een koerier die het in opdracht ophaalt en zelf ook aflevert. Ik zoek dus de mogelijkheid om van een bestaand same day delivery netwerk gebruik te maken als ontvanger.

Ken je pakketdiensten als https://redjepakketje.nl?

Link naar reactie
  • 0
(aangepast)

Misschien moet je morgenmiddag zelf eens proberen om tussen 15 en 18 uur van Hoorn naar Nijmegen te rijden (en dan is het nog herfstvakantie)...

 

...uitdaging voor dinsdagmiddag is Groningen - Nijmegen en voor woensdag Rotterdam - Nijmegen.

 

Commerciële partijen hebben aan het eind van de middag wel wat anders te doen.

 

Groet,

 

Highio

aangepast door Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Het kan onder andere via PostNL, maar je zit wil met een strakke planning: rond de lunch aanleveren met bezorging tussen 18:00 en 22:00 uur 's avonds. Dat is vaak te krap om pakketten aansluitend zelf nog dezelfde avond door te sturen naar de klant.

 

In de praktijk wordt dat vaak gebruikt voor een late “vandaag besteld, morgen in huis”: alles wat in de loop van de avond en nacht wordt besteld, gaat de volgende ochtend voor de lunch op de post, zodat het diezelfde dag nog wordt bezorgd.

Link naar reactie
  • 0

ik kan mijn pakketten voor verzending naar klanten nu tot ongeveer 20:30 aanleveren zodat ze de volgende dag bezorgd worden.

Officieel kan het tot later maar weet dat het een risico is omdat ze wel eens vroeger komen als de officiële tijd voor ophalen.

Weet ook dat er wel gekeken wordt om die locatie tot 22:00 uur pakjes te laten inleveren voor bezorging de volgende dag, maar dat is nog niet rond en daarnaast is het ook de vraag hoe wenselijk dat is voor je prive leven.

 

Heb ook wel eens gekeken naar het gebruikmaken van sameday delivery naar mijn klanten.

Dus mijn klanten vandaag tot 14:00 te laten bestellen met belofte voor levering morgen.

Vervolgens 14:30 bij mijn leverancier bestellen, het morgen binnenkrijgen en dan via sameday delivery verzenden.

 

Maar zit dus mee dat ik nooit weet hoelaat het bij mij binnen komt, soms is dat 9 uur smorgens, soms dus 5 uur smiddags. In laatste geval is dat alweer telaat voor de sameday delivery.

Dus dan moet ik een oplossing hebben waarbij ik mijn leverancier naar een postbus laat sturen waar ik dan smorgens kan ophalen.

Dat zou kunnen werken met PostNL maar weet niet hoe dat zit met leveranciers die via DHL of DPD naar mij versturen.

 

En sameday delivery naar mijn klanten is erg duur, met percentage orders in geheel dat ik daarvoor nu heb is dat 2,5 x duurder als de verzending via PostNL. de vraag is of dat financieel haalbaar is met de winst op die producten (ik vermoed dat dat voor slechts 10% van de producten die ik op die manier wil verzenden haalbaar is).

 

dat is belangrijke reden dat ik het aan de leverancierskant zoek om de sameday delivery voor elkaar te krijgen maar besef dat dit een flinke uitdaging is.

Link naar reactie
  • 0

Highio probeert je meermaals te prikkelen om wat meer na te denken over je vraag maar helaas leg je dat steeds naast je neer.

 

Ik had je ook graag willen prikkelen om wat meer na te denken over je vraag. Ik had dat willen doen door jou te vragen om een vergelijking te maken door eisenpakket naast de voorwaarden van same day delivery oplossingen  te leggen. Hoe zien de logistieke stromen er uit? Is dat te rijmen met wat jij verlangt? Op welke manieren wel en op welke manieren niet?

 

Tegen beter weten in vraag ik het je alsnog. Ik ben benieuwd!

Link naar reactie
  • 0

Same day is het niet, maar heb je aan nachtvracht gedacht? Werkt bij mij prima, zelfs uit zuid Duitsland in één nacht bij mij snachts afgeleverd. Je kunt eens contact opnemen met de diensten van Hellmann in Night uit s Heerenberg het vroegere  Starintex.

Je hebt een afleverkast nodig, en je leveranciers moeten er ook wat in zien.

Link naar reactie
  • 0

 de logistieke stromen weet ik niet hoe ze die geregeld hebben.

 

Neem b.v. een redjepakketje: Deze is in staat om (bij bepaalde klanten) pakjes tussen 14:00 en 15:00 op te halen en vervolgens bij de klant te bezorgen tussen 18:00 en 22:00.

 

Blijkbaar is dit dus mogelijk, hoe hun logistieke systeem er tussen deze 2 tijdpunten uitziet weet ik simpelweg niet.

Wel dat degene die het komt ophalen bij de verzender een andere persoon is als die het bij de klant aflevert.

 

Ik begrijp dus dat dit heel snel is maar aangezien er meerdere partijen zijn die dit kunnen hoopte ik dat iemand dus ook ervaring mee had dat zo een partij op verzoek ophaald ergens en via dat bestaande netwerk dus dezelfde dag bij mij aflevert.

Link naar reactie
  • 0
4 minuten geleden, herman van der helm zei:

Same day is het niet, maar heb je aan nachtvracht gedacht? Werkt bij mij prima, zelfs uit zuid Duitsland in één nacht bij mij snachts afgeleverd. Je kunt eens contact opnemen met de diensten van Hellmann in Night uit s Heerenberg het vroegere  Starintex.

Je hebt een afleverkast nodig, en je leveranciers moeten er ook wat in zien.

Voor Nederland bied dat geen meerwaarde vermoed ik (is dan hetzelfde als bij postNL, de volgende dag in huis. Voor leveranciers straks in het buitenland zou dit mogelijk wel wat kunnen zijn. Ga wel eens bekijken of dat voor toekomst voor buitenlandse leveranciers iets kan zijn, voor leveranciers binnen NL bied zo te zien geen voordeel.

 

En het probleem is dat mijn leveranciers dus  geen meewerking verlenen aan dergelijke speciale transporteurs, die hebben daar simpelweg teweinig vraag naar om daar contracten mee af te sluiten.

Ophalen is bij leveranciers wel mogelijk, maar ik moet dan zelf zien te regelen dat opgehaald wordt namens mij en dat het vervolgens bij mij komt.

 

Nee geen makkelijke opgave, maar ook niet iets wat ik direct uit de weg ga en voor mij de moeite is om daar verder in te verdiepen en navraag naar te doen.

Link naar reactie
  • 0
(aangepast)
17 minuten geleden, Wouter Hol zei:

Hoe zien de logistieke stromen er uit? Is dat te rijmen met wat jij verlangt? Op welke manieren wel en op welke manieren niet?

 

 

als mijn leveranciers hier genoeg klanten voor zou hebben en dat zij daarvoor een contract zouden afsluiten zou het dus mogelijk zijn dat ze bij hun om 14:00 of 15:00 de pakjes laten ophalen en deze dus bij mij tussen 18:00 en 22:00 afgeleverd worden. die logistieke systemen bestaan.

Nu zoek ik dus precies zoiets maar dan als ontvanger geregeld en dus een iets vastere tijd voor aflevering bij mij.

en net vanuit de kant dat ik zoek wordt dit zover ik zie nog niet standaard aangeboden, maar is verder ook niet heel veel anders als hoe wel aangeboden wordt.

 

Ik gebruik zelf wel vaker dat ik begin van de middag iets bestel bij een webshop en het savonds nog in huis heb.

aangepast door Daniel_Nijmegen
Link naar reactie
  • 0
7 minuten geleden, Daniel_Nijmegen zei:

Neem b.v. een redjepakketje: Deze is in staat om (bij bepaalde klanten) pakjes tussen 14:00 en 15:00 op te halen en vervolgens bij de klant te bezorgen tussen 18:00 en 22:00.

 

Blijkbaar is dit dus mogelijk, hoe hun logistieke systeem er tussen deze 2 tijdpunten uitziet weet ik simpelweg niet.

Ja, natuurlijk is dat mogelijk. Zoals je zelf al aangeeft zijn er verschillende partijen die dit kunnen. Het is in principe ook gewoon een kwestie van het 'inschieten' van een opdracht. Dat zou ook mogelijk zijn als opdracht vanuit een ontvanger maar daar moet zo'n transporteur dan wel aan mee willen werken (en hun computersystemen moeten het aan kunnen).

 

Ook PostNL heeft een sameday delivery.

 

PostNL heeft ook de mogelijkheid om een pakket op te laten halen en dan te laten versturen. De vraag is dus alleen of je een ophaaladres anders dan je eigen adres op kunt geven (want dan kun je dus die van de leverancier opgeven ;) ).

 

Link naar reactie
  • 0

en daar vraag ik dus naar of er mensen zijn die daar ervaring mee hebben of dat bij bepaalde partijen mogelijk is.

 

Ik heb al even contact gezocht met redjepakketje en zouden me daarover terugbellen.

PostNL zal ik ook eens bellen maar die heeft zover ik weet een veel vroegere aanlevertijd.

Bol.com gebruikt zover ik me bijstaan b..v voor de sameday delivery bestellingen tot 11:00 (kan ook 12:00 zijn) postNL en voor orders daarna tot 14:00 of 15:00 gebruiken ze redmepakketje 

Link naar reactie
  • 0
1 minuut geleden, Daniel_Nijmegen zei:

 

als mijn leveranciers hier genoeg klanten voor zou hebben

[...]

dus een iets vastere tijd voor aflevering bij mij.

 

Hier heb je eigenlijk de twee grootste pijnpunten al aangestipt. Een bestaande same day delivery oplossing kan pakketten voor pak 'm beet 10 euro dezelfde dag bezorgd hebben omdat ze er van uit gaan dat ze per ophaling tientallen/honderden pakketten ophalen. 1 ophaling brengt misschien ze dus wel 1000 euro omzet. Ik kan je verklappen dat ze voor die omzet wel een busje kunnen laten rijden.

 

Vervolgens leveren ze normaal gesproken uit in een vrij groot tijdsvenster, van 18:00 tot 22:00 uur, om een zo optimale route met weer zo veel mogelijk pakketjes in het busje te krijgen om de kosten per pakket weer te kunnen drukken.

 

Nu wil je eigenlijk dat er 1 pakketje van de leverancier naar het DC gebracht wordt en je wilt daarbij ook nog eens dat ze niet de meest optimale route rijden maar dat ze meteen naar jouw adres rijden, want je geeft aan dat jij het pakket niet later dan 18 uur wilt ontvangen. Daarmee zijn hun beide punten waarop ze hun kosten per pakket kunnen drukken eigenlijk al weggehaald.

 

De totale duur van de operatie van een standaard same day delivery is 10 uur, gemeten vanaf ophaling tot laatste aflevering. Ophaling is normaal gesproken om 12:00u (pas bij grote volumes kan dat later) en de aflevering van het pakket is ten laatste 22:00u.

Jij eist een operatie die binnen 3 uur georganiseerd is: je wilt dat het pakket om 15:00u opgehaald wordt en om 18:00u bezorgd wordt. Je wilt daar zelfs wel 'riant' in zijn door die tijden met maar liefst een uur op te rekken. Maar 5 uur ten opzichte van 10 uur is nog altijd een groot verschil. En bovendien wil je dat dat ook nog eens voor een tarief van een normale same day delivery gebeurd..

 

Aan jou de uitdaging om de pijnpunten op te lossen of althans op een dusdanige manier in te vullen dat ze geen belemmering vormen voor de bestaande same day delivery oplossingen, zodat jouw pakket in hun traject mee kan. Zou je dat niet lukken, dan zit je alsnog vast aan de koerier.

Link naar reactie
  • 0

Dat een dienst aangeboden wordt, wil niet zeggen dat deze voor iedereen naar vrije opgave beschikbaar is (dat de aanbieders deze specifieke capaciteit hebben). En Daniel is geen Bol.com.

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0
7 minuten geleden, Wouter Hol zei:

Hier heb je eigenlijk de twee grootste pijnpunten al aangestipt. Een bestaande same day delivery oplossing kan pakketten voor pak 'm beet 10 euro dezelfde dag bezorgd hebben omdat ze er van uit gaan dat ze per ophaling tientallen/honderden pakketten ophalen. 1 ophaling brengt misschien ze dus wel 1000 euro omzet. Ik kan je verklappen dat ze voor die omzet wel een busje kunnen laten rijden.

 Ik weet dat redmepakketje al een contract mee af te sluiten is vanaf 1 pakket per week. daar zitten uiteraard andere prijzen aan vast als dan wanneer je 5000+ pakjes per week aanlevert. en de prijs bij 1 pakket per week is niet interessant, dat weet ik ook (heb hun tarievenlijst hier voor me liggen)

 

11 minuten geleden, Wouter Hol zei:

Nu wil je eigenlijk dat er 1 pakketje van de leverancier naar het DC gebracht wordt en je wilt daarbij ook nog eens dat ze niet de meest optimale route rijden maar dat ze meteen naar jouw adres rijden, want je geeft aan dat jij het pakket niet later dan 18 uur wilt ontvangen. Daarmee zijn hun beide punten waarop ze hun kosten per pakket kunnen drukken eigenlijk al weggehaald.

ik wil niet zozeer dat een bedrijf zijn hele logistieke systeem speciaal voor mij gaat aanpassen en omgooien maar hoop dat er een partij is waarbinnen mijn wensen toevallig precies binnen kun schema en werkwijze past.

En mogelijk is dat afleveren om die tijd wel een probleem maar ligt er hier op een acceptabele afstand wel een hub van dat logistieke systeem waar ik het op/vanaf een voor mij gunstig moment kan ophalen. dan hoeven ze het niet te bezorgen maar kom ik het daar zelf ophalen.

een en ander dus afhankelijk van hoe een dergelijke partij werkt.

Hoop dus simpelweg dat er een partij is met bepaalde werkwijze waarbinnen mijn wens op de een of andere manier in te passen valt (zonder dat zij daarvoor alles totaal moeten omgooien).

16 minuten geleden, Wouter Hol zei:

De totale duur van de operatie van een standaard same day delivery is 10 uur, gemeten vanaf ophaling tot laatste aflevering. Ophaling is normaal gesproken om 12:00u (pas bij grote volumes kan dat later) en de aflevering van het pakket is ten laatste 22:00u.

Jij eist een operatie die binnen 3 uur georganiseerd is: je wilt dat het pakket om 15:00u opgehaald wordt en om 18:00u bezorgd wordt. Je wilt daar zelfs wel 'riant' in zijn door die tijden met maar liefst een uur op te rekken. Maar 5 uur ten opzichte van 10 uur is nog altijd een groot verschil. En bovendien wil je dat dat ook nog eens voor een tarief van een normale same day delivery gebeurd..

ik verwacht dus niet dat ze voor mij voor omgooien, hoop dus dat er toevallig iets passende is. en ik wil best wat extra betalen.

Ik probeer gewoon een creatieve oplossing te vinden voor een uitdaging welke ik heb.

 

Misschien moet ik het uiteindelijk wel bij een fullfilmentpartij laten afleveren die tot 23:59 orders bij postNL kan aanleveren en die een zending die om 22:00 binnen komt direct kan verwerken en omzetten in meerdere afzonderlijke zendingen om direct weer te versturen (ook daarbij zitten weer wat uitdagingen).

 

Probeer gewoon een creatieve niet standaard oplossing te vinden, en misschien blijkt die er uiteindelijk niet te zijn maar ik ben niet van het vooraf reeds opgeven.

Link naar reactie
  • 0
19 minuten geleden, Highio zei:

Dat een dienst aangeboden wordt, wil niet zeggen dat deze voor iedereen naar vrije opgave beschikbaar is (dat de aanbieders deze specifieke capaciteit hebben). En Daniel is geen Bol.com.

 

Groet,

 

Highio

nee dat ben ik zeker niet maar het wordt dus ook aangeboden aan heel kleine partijen. ik heb echter net wat specifieke verzoeken waarvoor ik hoop dat er toevallig net een partij is die dat kan verwezenlijken.

Link naar reactie
  • 0
23 minuten geleden, Wouter Hol zei:

Aan jou de uitdaging om de pijnpunten op te lossen of althans op een dusdanige manier in te vullen dat ze geen belemmering vormen voor de bestaande same day delivery oplossingen, zodat jouw pakket in hun traject mee kan. Zou je dat niet lukken, dan zit je alsnog vast aan de koerier.

ik hoop dat mensen mij op sporen kunnen zetten om daarin dus oplossingen te vinden.

En zelfs met bovenstaande reacties brengt het mij alweer op nieuwe inzichten en mogelijke manieren om dus naar oplossingen te zoeken.

Het zou uiteraard makkelijk zijn als iemand reageerde met: dat laat ik  zelf door die en die partij doen... Maar elke andere mogelijke creatieve oplossing kan helpen.

Zie maar als brainstormen, niet alles wat geroepen wordt tijdens zo een sessie is direct realistisch of bruikbaar maar kan wel helpen een uiteindelijk wel realistische oplossing te vinden.

Link naar reactie
  • 0
(aangepast)
6 minuten geleden, Daniel_Nijmegen zei:

maar ligt er hier op een acceptabele afstand wel een hub van dat logistieke systeem waar ik het op/vanaf een voor mij gunstig moment kan ophalen. dan hoeven ze het niet te bezorgen maar kom ik het daar zelf ophalen.

 

6 minuten geleden, Daniel_Nijmegen zei:

ik verwacht dus niet dat ze voor mij voor omgooien

Ophalen bij een hub bij de grotere transporteurs zal niet mogelijk zijn. Dan vraag je dus weer om van een 'regel' af te wijken. Die transporteurs zitten niet te wachten op mensen die bij zo'n hub hun pakketje af komen halen (nog even afgezien van het veiligheidsaspect). Ik denk dat je dan geen andere keuze hebt dan bij een lokale koeriersdienst te informeren of die nog andere mogelijkheden hebben.

 

Of iemand die van werk naar huis rijdt en toevallig langs die leverancier komt.

 

aangepast door Rik ·
Link naar reactie
  • 0
1 minuut geleden, Rik · zei:

Ophalen bij een hub bij de grotere transporteurs zal niet mogelijk zijn

klopt, bij een PostNl of DHL zal dat niet mogelijk zijn.

Bij en Redmijnpakketje of andere partij mogelijk wel, die werken veel kleinschaliger en flexibeler. 

3 minuten geleden, Rik · zei:

Of iemand die van werk naar huis rijdt en toevallig langs die leverancier komt.

 

 

dat is de eerste optie die ik overwogen heb (vooral vanaf Rotterdam nog wel mensen voor te vinden)

Maar daarbij kwam ik tot de conclusie dat dat heel lastig is om daarmee leverzekerheid te bereiken, denk aan iemand die ziek wordt, een vrije dag heeft of op vakantie gaat.

Het blijft iets wat in mijn achterhoofd zit maar wel lastiger om vanuit mezelf betrouwbaar te krijgen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 208 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.