• 0

Fytosanitair Certificaat maken

Beste,

Ik verkoop bloembollen naar Azie landen,     ik stuur 20 kilo bloembollen in 1 doos  van  Nederland  naar Azie landen via post pakket,   ik wil fytosanitair certificaat zelf regelen,  heeft iemand ervaring  fytosanitair certificaat zelf maken ?     wie kan mij informeren  waar kan ik maken, en hoeveel kost voor 1 keer verzendingen .  

 

ben benieuwd  

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Beste Tutikes, 

 

Allereerst hartelijk welkom op Higherlevel!

 

10 uur geleden, Gast zei:

wie kan mij informeren  waar kan ik maken, en hoeveel kost voor 1 keer verzendingen .  

Niet mijn expertise, maar wellicht weet de NVWA meer?  Daar kun je (blanco) certificaten bestellen en ze kunnen je wellicht ook informeren over de kosten per zending en per keuring:  Fytosanitaire certificaten bestellen

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
  • 0

Beste meneer Bert,   dank u voor uw informatie.

 

Ik heb al 2 keer een e-mail gestuurd naar BKD,  maar nog geen antwoord gekregen 

Misschien hebben ze geen tijd?  Ik heb geen idee .

 

 

Link naar reactie
  • 0

Beste meneer Norbert Bakker,

Ik heb al overal gevraagd en gelezen via hun website ,   fytosanitair certificaat is duur papier,   en ook voor inspectie zo veel regels . voor  kleine bedrijf zo als ik  bijna onbetaalbaar,

ik zal informatie zoeken voor goedkoop Fytosanitair certificaat.    zonder fytosanitair certificaat ik kan niet verkopen bloembollen en zaden  naar Indonesia .   jammer genoeg !     

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 236 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.