BBQ staat klaar......;)

Aanbevolen berichten

In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Mam is lief heh ! Zou ik ook zijn als ik alleen maar mannen om me heen zou hebben ;D

 

Met zusje gaat het on goinggggggggggggggggggggggggg !

 

Nog steeds enthousiast voor nieuwe dingen welke dan weer bovenop de stapel komen.

 

Dus listen broertje lief ... nu had ik wel wat wijntjes op bij het BB-knoeien, maar heb echt geheugen van 10 olifanten !

Ga ik die Quote meneer nog benaderen?

Je weet wel met het virtuele kantoor? Jij zou de "niet aanwezige punten" hier melden en dan ga ik proberen dat hij gaat reageren en zijn virtuele kantoor zo uitbouwd dat iedereen tevreden is !

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

DEAL !

 

Bydewee .... volgende week heeft Dreamstart weer een incubator meeting. Gaat deze keer over kennisontsluiting. Ik heb al tegen mijn collega gezegd dat ze iedereen even aan de oren moet trekken om de inventarisatielijst in te vullen ! En dat gaat ze doen !!!!!

 

Heb jij je scriptie nog opgestuurd naar de lijst incubators?

Ook naar DS >:(

Indien NEE, moet mijn collega die dan meenemen naar de incubatoren?

Wanneer precies en waar is je scriptie presentatie? Zie ik dan paps en mams ook weer ! En mijn andere twee ettertjes van broetjes ook?

 

DS is aanwezig .... me, myself and I (in mantelpakje ?) en EZ-er Edwin Bakker waarschijnlijk ook !

 

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Wanneer is die meeting? Anders kan ik er wel voor zorgen dat ik volgende week een aantal exemplaren klaar heb liggen voor ze. Hoeveel moet je er hebben....? (Oeps, gaat aardig in de kosten lopen.....is hier geen subsidie voor te krijgen--> WAAR ZIJN DE SUBSIDIE-EXPERTS!!!!)

 

Verdediging van scriptie zal waarschijnlijk maandagmiddag 30 september worden. Exact datum, tijd en locatie hoor je nog...

 

Ronald

 

Ps. Kermie in mantelpakje....ben benieuwd!

Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur.

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Ps. Kermie in mantelpakje....ben benieuwd!

Ik ook ;D

 

Een tijdje geleden zei je dat je het zelf naar ze zou sturen .... dat heb je dus nog niet gedaan?

Als dat te maken heeft met de copieerkosten!

Hoeveel pagina's zijn het. Dan is het misschien een optie dat je collega Kermie ze hier uitprint voor de aanwezigen tijdens de meeting (ca. 15-20 personen).

Netjes inbinden doe ik dan gewoon met een nietje !

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Heeft vooral te maken dat ik er zelf nog één keertje layout technisch en stijl- en spellingsfouten er uit wil vissen.

 

Je kunt het uitprinten (is wel dik, plm 200 pagina's). Kun je het in ieder geval dubbelzijdig printen? Als je het wilt dan kan ik je het wel opsturen. Het officiele rapport zal ik in ieder geval toesturen aan de personen die ik gesproken heb. Die zullen eind volgende week de deur uitgaan.

 

Groeten,

Ronald

Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur.

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Say what ???????? 200 pagina's .... mmmmmm ... tis dat ik je mijn extra broer bent .... maareh de meeting is 18 september. Wacht ik op de goede of doe ik de vuile ?

En nog een beter idee: ik mail het naar de incubators ... kunnen ze het zelf printen ! ;D

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 110 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.