Waar ik eigenlijk wel nieuwsgierig naar ben is het volgende. Er wordt op dit forum nog weleens gediscussieerd over de kosten van de boekhouding en alles wat erbij hoort.
Laten de ondernemers op dit forum hun administratie cq jaarrekening cq aangifte verzorgen door een accountantskantoor of een administratiekantoor? En is dit een bewuste keuze of is dit toevallig zo?
Er bestaan nogal aanzienlijk tariefverschillen tussen een bevoegd accountant (RA of AA) en een administrateur. Ik ben zelf van mening dat een bedrijf van beperkte omvang net zo goed af kan zijn bij een (goeie) administrateur en dat een accountantstitel dan geen toegevoegde waarde heeft.
Sander West
Sander West
Waar ik eigenlijk wel nieuwsgierig naar ben is het volgende. Er wordt op dit forum nog weleens gediscussieerd over de kosten van de boekhouding en alles wat erbij hoort.
Laten de ondernemers op dit forum hun administratie cq jaarrekening cq aangifte verzorgen door een accountantskantoor of een administratiekantoor? En is dit een bewuste keuze of is dit toevallig zo?
Er bestaan nogal aanzienlijk tariefverschillen tussen een bevoegd accountant (RA of AA) en een administrateur. Ik ben zelf van mening dat een bedrijf van beperkte omvang net zo goed af kan zijn bij een (goeie) administrateur en dat een accountantstitel dan geen toegevoegde waarde heeft.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag