• 0

Reviews van mensen die niets bij mij besteld hebben

Hallo,

 

Ik heb in de afgelopen  2 dagen 2 reviews gehad van mensen welke niks bij mij besteld hebben. Ik heb ze verzocht om contact met mij op te nemen maar dat gebeurt niet. Ze hebben echt niks bij mij besteld (naam en de omschrijving in de review komen niet overeen met iets wat ik verkocht heb) Ik heb ze al geraporteerd  maar daar gebeurt niks mee (volgens mij gaat daar ook niks mee gebeuren) wat kan ik doen?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0
(aangepast)
8 uur geleden, R.I.P. - Benm zei:

Tja, ik market niet echt naar consumenten toe, en dat ene 1-ster review is dan ook het enige review dat ik heb op google... maar als ik er een probleem mee had zou ik gewoon een stuk of 10 klanten vragen om hun eerlijke review achter te laten en dat ene review in de schaduw te laten verdwijnen. 

 

Ik had op dat moment ook nog geen andere reviews, en heb dus inderdaad een aantal klanten gevraagd er 1 te schrijven.  Dat heeft geholpen 😉  

aangepast door Bob de webbouwer

Onder de naam Bob de webbouwer bouw en verbeter ik websites.

Daarnaast verzorg ik dj's en drive-in-shows op bruiloften, bedrijfsfeesten, verjaardagen enzovoorts.

Link naar reactie
  • 0

Dat is mooi voor de ondernemer in kwestie, maar google doet blijkbaar alleen maar iets als de rechter er aan te pas komt. 

 

Wat dat beteft is dit toch onzin:

 

Quote

In een reactie laat Google aan NU.nl weten geen neprecensies toe te staan. "Als gebruikers denken dat een Google-review ons beoordelingsbeleid schendt, dan kunnen zij dit melden en dan onderzoeken we de claims. Na afronding van het onderzoek nemen we maatregelen in overeenstemming met onze bevindingen, zoals we in dit specifieke geval ook met meerdere reviews hebben gedaan."

 

Normaliter doen ze geen zier met neppe recenties, ook niet als die overduidelijk complete onzin zijn. 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 98 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.