• 0

Horeca ondernemer? Per 1 april 2020 verbod op rookruimte binnen!

In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Ten tijden van het rookverbod in de horeca was het toegestaan een afgesloten rookruimte binnen te creëren waar bezoekers wel mogen roken.

Dit is vanaf 1 april 2020 niet meer toegestaan. Een rookruimte binnen is dan bij wet verboden.

Lees de informatie >>>

 

E-sigaret en waterpijp

De e-sigaret bevat geen tabak en valt daarom niet onder het rookverbod. Als met een waterpijp tabak wordt gerookt, dan valt de waterpijp wel onder het rookverbod.

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

De regering is dacht ik van plan om ook de e-sigaret in de nieuwe wet onder het rookverbod te laten vallen.
Het enige dat dan overblijft is het waterpijpen van kruiden.
Ik neem trouwens aan de je dan ook niet meer mag blowen in de coffeeshop?
Wordt nog lastig, aangezien je het ook niet op zak mag hebben officieel. 

Kleding bedrukken doe je natuurlijk bij de leukste online kledingdrukkerij van NL en BE.

Bezoek 👕Kleding bedrukken op Bedrukt.nl voor: 

✔Goede kwaliteit ✔Betaalbare prijzen ✔Zelf online ontwerpen ✔Modieuze kleding ✔Bedrukken vanaf 1 stuk

Link naar reactie
  • 0
5 uur geleden, jpvdmeer zei:

De regering is dacht ik van plan om ook de e-sigaret in de nieuwe wet onder het rookverbod te laten vallen.

 

Ik ben wel benieuwd onder welke redenatie ze dat willen gaan doen. 

 

Voor tabak is het argument meeroken dat schadelijk zou zijn, maar voor e-cigs? Wat daar uit komt is feitelijk hetzelfde als wat een rookmachine in een discotheek produceert, zij het in aanzienlijk mindere mate. Worden die rookmachines dan voor het gemak ook maar verboden? 

 

Qua rookverbod mag je overal blowen zolang je maar geen tabak in je joints stopt. Er is geen wet die verbiedt dat je domweg een joint van pure wiet (of stro) rookt op je gedeelde werkplek op basis van enig rookverbod. In geval van wiet zal het formeel een probleem zijn met de opiumwetgeving, maar daarvoor moet de politie het komen handhaven, niet de NVWA. 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 193 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.