• 0

studie

Hallo allemaal,

 

voor een opdracht van mijn HBO studie heb ik het nu over ondernemingsplannen. Wij moeten nu een ondernemingsplan gaan analyzeren. Hier heb ik echter een ondernemingsplan voor nodig die al klaar is. Op internet is er wel een goede hulp over hoe ik er een moet maken, maar voor de rest staat er weinig nuttigs bij voor mij. Daarom schrijf ik hier mijn probleem. Weet iemand misschien waar ik een al af ondernemingsplan kan krijgen??

 

Martien

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hallo,

Lastige vraag denk ik; een ondernemingsplan bevat namelijk vaak ook strategisch belangrijke elementen die een bedrijf niet zomaar prijs zal geven. (Ik zal bijvoorbeeld niet snel mijn ondernemingsplan openbaar maken, maar misschien ben ik daar een uitzondering in?)

Daar komt bij dat een ondernemer vaak een aantal maanden werk in zo'n plan heeft zitten (als het niet eerder een jaar of meer is dan in maanden).

Op internet is als je het mij vraagt wel een groot aantal voorbeeldplannen te bekijken en downloaden. Ik ben ze in elk geval wel tegengekomen.

 

Succes,

Annedien

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Als je genoemen neemt met een voorbeeld plan uit de dot.com tijdperk, kun je die vinden in het handboek van New Venture. En dat handhoek vindt je hier http://www.nebib.nl/text/Starting_Up.htm (in pdf formaat). De business is misschien niet haalbaar mar het is een mooi plan.

 

Verder sluit ik mij aan bij Annedien.

 

Veel succes,

Nils de Witte

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 101 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.