Ik sta op het punt mijn eenmanszaak om te zetten in een LTD.
Dit omdat ik privé en zakelijk wil scheiden en hier dezelfde voor- en nadellen aanzitten als een BV en de aansprakelijkheid bij de LTD als rechtspersoon wil neerleggen. Het werkgebied is een aantal landen in Europa en daarbij US en Canada.
Ik ben benieuwd of ik een enkele LTD moet opzetten of nu al een structuur. (een onderneming in een wat belastingteschnischer voordelig gebied) of dat ik dat later nog onder de LTD kan schuiven.
De enige antwoorden op deze vraag zijn dus:
- Nu een losse LTD en later de rest van de bedrijfstructuur.
- Nu de gehele structuur opzetten.
Ik vewacht de komende 2-3 jaar geen winst en mijn eigen loon komt uit de Nederlandse LTD (moet omdat ik soms meewerk aan Europese projecten waar de werkelijke loonkosten vergoed worden).
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
DennisHC
DennisHC
Beste mede-ondernemers,
Ik sta op het punt mijn eenmanszaak om te zetten in een LTD.
Dit omdat ik privé en zakelijk wil scheiden en hier dezelfde voor- en nadellen aanzitten als een BV en de aansprakelijkheid bij de LTD als rechtspersoon wil neerleggen. Het werkgebied is een aantal landen in Europa en daarbij US en Canada.
Ik ben benieuwd of ik een enkele LTD moet opzetten of nu al een structuur. (een onderneming in een wat belastingteschnischer voordelig gebied) of dat ik dat later nog onder de LTD kan schuiven.
De enige antwoorden op deze vraag zijn dus:
- Nu een losse LTD en later de rest van de bedrijfstructuur.
- Nu de gehele structuur opzetten.
Ik vewacht de komende 2-3 jaar geen winst en mijn eigen loon komt uit de Nederlandse LTD (moet omdat ik soms meewerk aan Europese projecten waar de werkelijke loonkosten vergoed worden).
Ik ben benieuwd...
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
12 antwoorden op deze vraag