• 0

Ervaringen met zakelijk krediet, waar het beste afsluiten?

(aangepast)

Beste mede forumgebruikers,

 

Ik ben opzoek naar wat advies over het afsluiten van zakelijk krediet en dan met name naar mensen die ervaring hebben met het vrij jonge New10 van de ABN.

Ik heb werkelijk overal op het internet gezocht, maar kon weinig informatie vinden hierover dus dacht laat ik het hier gewoon vragen. Ik ben nu sinds enkele jaren ondernemer en het gaat goed. Om mijn plannen voor uitbreiding  te financieren ben ik opzoek naar een zakelijk krediet verstrekker en kwam ik na wat websurfen en onderzoek uit bij dit overzichtelijke artikel met informatie op de website van Bankr die duidelijk lovend schrijft over de dienst. Nu ben ik altijd wat terughoudend en vooral geïnteresseerd in onafhankelijk advies en weet ik niet zeker of dat dit het geval is op deze website. Daarom vraag ik het maar hier.

Het is de optie om op korte termijn krediet te krijgen die mij enorm aanspreekt. Omdat het een nog vrij nieuw concept is ben ik vooral opzoek naar ervaringen van andere mensen met New10. Zijn hier toevallig mensen die hier een lening hebben afgesloten en zo ja wat zijn dan jullie ervaringen. Mochten er andere suggesties zijn met betrekking tot een andere bank die een zelfde soort dienst levert waar de berichten positief over zijn, dan hoor ik dat ook graag.

Alvast bedankt voor het advies.

aangepast door !ND€P€ND€NTM@N
Link naar reactie

Aanbevolen berichten

0 antwoorden op deze vraag

Er zijn nog geen antwoorden op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 149 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.