Jump to content
  • Welcome to HigherLevel, the Dutch business forum

Do you have a business question, do you want feedback on your business plan or do you want to advise others? Then you are at the right place at a higher level. Here entrepreneurs come together to take each other to the next level.
    Ask your question, get a quick answer and share your experiences with entrepreneurs. The moment it suits you!
    During the day, evening and weekend 24/7 free advice and exchange of experience with entrepreneurs who understand!
jan43322

Marketingdata kopen

Recommended Posts

Hi allen,

Ik wil wat marketingdata kopen en kom dan het goedkoopste bij --link verwijderd-- waarbij je onbeperkt kan downloaden voor 24 uur a 207 euro. ADHOC data is 5000 adressen voor 540 euro per jaar, dus te duur. Kent iemand iets goedkoper dan 207 euro?

Edited by Richard Theuws
link / bedrijfsnaam verwijderd

Ik vrees dat ik deze vraag toch echt als een 'inkoopvraag' moet classificeren en die hoort zodoende niet op dit forum thuis, dus ik sluit dit topic. Uit onze huisregels:

Higherlevel.nl is geen marktplaats

De forumboards en andere onderdelen van higherlevel.nl mogen niet gebruikt worden als marktplaats. Je kunt hier dus geen reclame maken, je diensten aanbieden in berichten (zelfpromotie), op zoek naar klanten (acquisitie) of vragen om leveranciers voor je primaire bedrijfsactiviteiten, voorbeeld hiervan: Als je een bloemenzaak gaat beginnen, kun je alles vragen m.b.t. je ondernemingsplan, de regelgeving e.d., maar niet "waar koop ik mijn bloemen in". We hebben wel een aparte sectie Vraag en aanbod waar meer ruimte is om een oproep te plaatsen voor een leverancier.

Als je serieus met je branding, merchandising of imago aan de slag wil; Merchandise.nl

Full Service merchandising concepts incl. e-commerce: Merchplanet.com

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Bring your business plan to a higher level!

All topics related to entrepreneurship are discussed on this forum.

• Ask your entrepreneur questions
    • Answers / solutions from fellow entrepreneurs
    • > 65,000 registered members
    • > 100,000 visitors per month
    •  Available 24/7 / within <6 hours of response
    •  Always free

EN

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

More information   I accept