• 0

Escrow

Ik heb van een man uit Libanon twee domeinnamen gekocht. Ik neem ze voor 180 US Dollar voor hem over. Nu willen we de overdracht echter veilig doen, het gaat nl. toch wel om een redelijk bedrag en ik wil natuurlijk niet opgelicht worden.

 

Nu heeft die man voorgesteld om de transactie via escrow.com te doen. Heeft een van jullie daar ervaring mee of kennen jullie die site? Ik had er nl. nog nooit van gehoord en kon nergens vinden of die site nu echt betrouwbaar is.

 

De site maakt wel een betrouwbare indruk op me. Het werkt eigenliijk zo. Die domeinen worden even van Escrow. Ik betaal aan Escrow. Escrow zorgt ervoor dat ik de domeinen krijg en die man zijn geld.

 

Escrow kosten zijn 25 US Dollar. Moet ook geld overmaken naar de States. Weet niet hoeveel dat gaat kosten.

 

Maar heeft iemand van jullie ervaring met Escrow.com en kunnen jullie mij vertellen of dit betrouwbaar is?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ja dit is een prima middel. Ik gebruik het ook bij outsource opdrachten via www.scriptlance.com. Daar kun je ook van dit soort ict snabbels uitwisselen.

 

Het werkt als volgt, jij betaald Escow en de domein-eigenaar levert jou de domeinen. Als dat goed is autoriseer jij de overdracht van Escow naar hem. Op deze manier parkeer je het geld op een tussenrekening, iets wat volgens mij ook kan bij e-bay.

 

Ik heb het nu twee keer gebruikt en ging naar wens.

Link naar reactie
  • 0

escrow.com is geen probleem. Let er wel op dat je zelf de URL intikt www.escrow.com en niet via een link van de verkoper gaat. Het is vrij simpel een site zo te vervalsen dat het exact lijkt op een volkomen legale escrow service :-) Zoek maar eens op fake escrow op google.

 

Escrow.com is ook de service die eBay gebruikt. In Nederland hebben we Tripledeal als escrow partij

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 254 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.