Ik heb een idee om een eigen onderneming te starten en heb hierop een eigen ondernemingsplan gemaakt. Doordat ik momenteel niet het vermogen heb om uit eigen zak te kunnen investeren zoek ik een fabriek die dropshipment verleent.
Echter krijg ik een fabriek door simpel te googlen niet gevonden. Hoe kan ik het best gaan zoeken op fabrieken/ in contact komen met fabrieken?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
TimHol
TimHol
Beste Forum-leden,
Ik heb een idee om een eigen onderneming te starten en heb hierop een eigen ondernemingsplan gemaakt. Doordat ik momenteel niet het vermogen heb om uit eigen zak te kunnen investeren zoek ik een fabriek die dropshipment verleent.
Echter krijg ik een fabriek door simpel te googlen niet gevonden. Hoe kan ik het best gaan zoeken op fabrieken/ in contact komen met fabrieken?
Ik hoop graag reacties te ontvangen.
Mvg TimHol
aangepast door TimHolLink naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/62633-vinden-van-een-juiste-fabriek/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag