Ik sta op het punt om voor de tweede keer een bedrijf op te zetten met een ander. In het verleden heb ik de fout gemaakt om geen duidelijke afspraken op papier te zetten.
Ik heb al wat geld besteed aan het opzetten van deze onderneming en deze partner wilt er over een maand bij komen. Dat vind ik prima, want hij neemt ook business met zich mee.
De vraag:
Welke afspraken adviseren jullie om in de samenwerkingsovereenkomst op te nemen?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Entrepreneurial
Entrepreneurial
Beste leden,
Ik sta op het punt om voor de tweede keer een bedrijf op te zetten met een ander. In het verleden heb ik de fout gemaakt om geen duidelijke afspraken op papier te zetten.
Ik heb al wat geld besteed aan het opzetten van deze onderneming en deze partner wilt er over een maand bij komen. Dat vind ik prima, want hij neemt ook business met zich mee.
De vraag:
Welke afspraken adviseren jullie om in de samenwerkingsovereenkomst op te nemen?
Alvast bedankt voor het meedenken!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/62636-welke-afspraken-maken-met-compagnon/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag