• 0

Welke Internetkassa is het best?

Ha,

 

Ik ben bezig met het plan voor een online winkel.

 

Nu ben ik op zoek naar de beste partij voor het afhandelen van online transactie.

 

Voorwaarden zijn dat de transactie via encryptie tot stand komt en dat de grootste credit cards worden ondersteund. Meer betalingsvormen zijn fijn, maar niet noodzakelijk.

 

Wie heeft hier ervaring mee of heeft wel eens de verschillende mogelijke partijen naast elkaar gezet in prijs en prestatie?

 

Bij voorbaat dank.

Jasper

 

 

 

 

Iets slims bedacht? Verkoop je vinding via www.patentsforsale.nl - Nationaal podium voor uitvinding & innovatie.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

22 antwoorden op deze vraag

  • 0
Gast Verwijderd account

Beste Jasper,

 

 

Kijk eens naar Bibit of Ogone. Bibit is goedkoper bij zeer grote volume's. Ogone is een hele goede starter.

 

www.ogone.nl

www.bibit.nl

 

 

Met vriendelijke groet,

 

Nike van Rijswijk

www.lancero.nl

Link naar reactie
  • 0

Zie o.a. http://www.mediafact.nl/comments.php?id=9380_0_1_0_C

 

Op http://www.buckaroo-pay.com/vergelijking.htm zie je een prijsvergelijking tussen PSP's die credit cards ondersteunen. Buckaroo is de goedkoopste maar is niet zo gerenommeerd en biedt niks anders aan naast creditcards.

 

TWYP is een goed systeem, Ogone is bezig om de Nederlandse markt te veroveren.

 

Let wel: als je Nederlandse klanten hebt, kun je niet om iDEAL heen. Dit systeem wordt binnen een maand gelanceerd en zal nogal wat implicaties hebben links en rechts (zo zal Rabo Direct Betalen worden geschrapt). Zie o.a. http://www.emerce.nl/nieuws.jsp?id=764902

 

Tenzij je echt haast hebt zou je willen aanraden om met een beslissing te wachten totdat de iDEAL-tarieven en -consequenties bij de verschillende partijen bekend zijn.

eBase - Portal voor de internetbranche

• nieuws • internetbureaus • opdrachtgevers • branches • nieuwe websites • gratis vacaturebank •

Link naar reactie
  • 0

Ideal is inderdaad voor nederland straks tamelijk onvermijdelijk, maar is ook al vaak aangekondigd (onder meer voor mei 2005), dus je weet het maar nooit.

 

Zelf ben ik wel liefhebber van paypal, vooral vanwege de tamelijk grote naamsbekendheid en relatief lage transactiekosten voor creditcards (ca 3.5% plus 0.35). Bijkomend voordeel is dat je niet aan vaste kosten zit, maar een nadeel is dat er soms een maximaal transactiebedrag van ca 500 euro lijkt te gelden.

Link naar reactie
  • 0

Je hebt 3 nivo's van accounts dacht ik, maar waar je het duurste voor nodig hebt ontgaat me een beetje.

 

Iedereen die ik ken en met paypal werkt kan toe met de variant waarbij je alleen die 3.5% + 0.35 kosten per transactie betaald, zonder verdere maandelijkse kosten oid. Zou evt kunnen dat je vanaf een bepaalde maandelijkse omzet wel meer moet betalen natuurlijk.

Link naar reactie
  • 0

Dank voor alle informatie.

 

Een ding is mij nog niet duidelijk.

 

De tarieven zoals die bij Buckaroo in de prijsvergelijking zijn gepresenteerd zijn de transactiekosten zonder de kosten voor de creditcard-maatschappijen. Die komen er dus nog bij.

 

Zijn ook de kosten voor PayPal exclusief de creditcard kosten? Of ben ik met 0,35 + 3,4% helemaal klaar?

 

Groet,

Jasper

 

 

Iets slims bedacht? Verkoop je vinding via www.patentsforsale.nl - Nationaal podium voor uitvinding & innovatie.

Link naar reactie
  • 0

Het is ook belangrijk te kijken naar wat de consument/online koper het liefst heeft qua betalingsmethode. (want hoe makkelijker de procedure, hoe eerder ze wat aanschaffen).

 

Daarom vind ik het een goed initiatief van de verschillende banken dat ze samen Ideal hebben ontwikkeld om zo een éénduidig betalingssysteem neer te zetten wat voor de consument een stuk makkelijker kopen zal zijn.

 

Ik weet niet hoe hoog de kosten zullen zijn van zo'n systeem, maar misschien kun je bij je eigen bank eens navraag doen.

 

succes!

Link naar reactie
  • 0

hey Baggerman,

 

Ik ben zelf ook bezig met een schoolplan voor een webwinkel. Zou ik jou plan mogen inkijken om te zien hoe jij het heb gedaan? Dingen die geheim moeten blijven mag je eruit halen. Gaat mij meer om dat ik een voorbeeld heb.

 

alvast bedankt,

 

Harmen

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

PayPal is het goedkoopst en heeft als voordeel dat het zowel alle belangrijke credit cards ondersteunt, als het eigen zeer populaire PayPal betalingssysteem. Nadeel is misschien dat het een buitenlandse onderneming is, dus het kan wat lastig zijn met je belasting en boekhouding enzo. Laat dat goed opzetten door een boekhouder, om nare verrassingen door de belastingdienst later te voorkomen.

Link naar reactie
  • 0

Als je goed wil beginnen pak je iDeal.

Realtime pinbetalingen via internet.

Dit voor als je NL-markt doet.

 

Verder voor Creditcards zou ik geen bibit of dat soort jongens pakken want die vragen gewoon onnoemelijk veel geld voor hun service.

Jongens als Paypal en 2checkout zou ik aanraden, zij bestaan ook al heel lang en de betalingen en uitbetalingen lopen soepel.

Link naar reactie
  • 0

Mij is vandaag door PayPal zelf verteld dat landen buiten de US alleen betalingen kunnen accepteren van mensen die zelf een PayPal account hebben. Ze kunnen dus niet rechtstreeks met credit card betalen maar moeten eerst een PayPal account aanmaken als ze die nog niet hebben. Dit lijkt me toch wel een ontzettend nadeel. Klopt deze informatie wel?? Ik heb al een premier PayPal account en ga het zeker als betalingsoptie toevoegen, maar wil ook dat mensen met meteen met credit card kunnen betalen zonder eerst een account bij PayPal (of MoneyBookers) aan te maken.

 

Ik twijfel nog over welke partij ik ga kiezen voor cc betalingen. Op dit moment denk ik aan iDeal of Ogone, maar ik moet me er nog verder in verdiepen. Onze transacties zullen gemiddeld tussen de 50 en 150 euro bedragen. Over de hoeveelheid transacties valt op dit moment nog weinig te zeggen, maar ik verwacht niet dat het zal stormlopen direct vanaf het begin. We willen in eerste instantie alleen in Nederland levereren, maar kiezen bij voorkeur meteen al een partij die ons de betalingsopties geeft om later ook internationaal (of wellicht alleen in EU) kunnen gaan leveren. Kan iemand mij adviseren op basis van deze gegevens?

Link naar reactie
  • 0

Vaag.. Dit is wat ze schreef: 'Unfortunately, our non-U.S. customers do not yet have the availability to accept payments from people who do not have PayPal accounts.'. Ik heb nog maar even teruggemaild..

 

Een ander probleem met PayPal is dat het niet mogelijk is om een tweede premier account te openen. De enige optie is om een e-mail adres aan het bestaande account toe te voegen. Aangezien ik een eenmanszaak heb met een nevenactiviteit (wel twee verschillende handelsnamen geregistreerd bij de kvk) moet ik ook de administraties gescheiden houden. Met maar 1 PayPal account wordt dat natuurlijk een ontzettende rommel. Ik zie zelf het probleem niet zo waarom ik geen tweede account zou kunnen openen. Ik heb nu een personal en een premier account om prive en zakelijk gescheiden te houden, waarom zou een tweede premier account voor een bedrijf dat een eigen handelsnaam, bankrekening, credit card, etc. heeft dan niet kunnen. Mijn boekhouder raakt nu al lichtelijk gestressed van de PayPal transacties omdat de cc overzichten (in mijn geval) alles behalve duidelijk zijn, en dat zal dus straks met twee PayPal e-mail adressen binnen 1 account met twee administraties nog erger worden :'(

Link naar reactie
  • 0

Als je al een paypal account hebt kun je gelijk een betaling doen als klant door in te loggen en te accepteren.

 

Stel je hebt nog geen account bij PayPal, dan moet je je gegevens invullen en kan je gelijk een betaling doen, want dan heb je ook gelijk een account dacht ik te weten.

 

Is alweer een tijd geleden maar ik gebruik al jaren paypal en heb er nooit last van gehad. Maar als je het zeker wilt weten, kijk eens op 2checkout.com, daar lukt het gelijk en is het veel simpeler, alleen zijn de fees hoger.

Link naar reactie
  • 0

Ja als een klant zijn gegevens heeft ingevuld op de PayPal site dan heeft hij/zij een account aangemaakt, maar hoe gaat men betalen vanuit een account waar geen geld in staat? :P Een credit card is ook niet 123 toegevoegd en geverifieerd. Dat dacht ik tenminste, ik kan me zoiets ook herinneren van toen ik zelf ooit mijn account opende.

 

Ik zal eens gaan kijken op 2checkout.com ja. Thnks.

Link naar reactie
  • 0

als je je gegevens als nieuwe klant hebt toegevoegt dan is het 1 minuut extra om ook een cc toe te voegen. en die verificatie die gebeurt ter plekke en duurt uren of dagen. je hebt een naam en code op de achterkant en dat is voldoende. zo gaat het bij allemaal. dus dat moet geen belemmering zijn.

Link naar reactie
  • 0

Ik kan me herinneren dat ik moest wachten op mijn volgende credit card statement waar een code op stond die ik vervolgens in mijn account moest invoeren om mijn account te activeren. In het meest ongunstigste geval kan het dan dus een maand duren voordat je account geactiveerd is.

 

Maar wat ik nog steeds niet helemaal begrijp, zijn er hier mensen met een premier PayPal account die credit card betalingen kunnen accepteren via PayPal van klanten die geen PayPal account hebben en ook geen account aanmaken? Want dat was eigenlijk mijn intentie.

Link naar reactie
  • 0

die cc code is om verified te worden

maar ik heb 3 jaar lang geen verified code aangevraagd en kon gewoon alles als prive account, dus gewoon betalingen doen

 

ontvangen van cc kan inderdaad alleen dmv upgrade maar komende week kan ik meer vertellen over jou issue.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 130 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.