In oktober zijn we naar Walibi geweest met personeel (een personeelsuitstapje). Ik heb de facturen ontvangen en betaald.
Ik heb de avondeten ook betaald met zakelijke bankpas. Nu moet ik het inboeken maar ik kon niet veel vinden hierover, zakelijke kosten of het aftrekbaar is? Valt het onder representatie met 80% aftrekbaar? Hoe zit eigenlijk verder met BTW?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
franske84
franske84
In oktober zijn we naar Walibi geweest met personeel (een personeelsuitstapje). Ik heb de facturen ontvangen en betaald.
Ik heb de avondeten ook betaald met zakelijke bankpas. Nu moet ik het inboeken maar ik kon niet veel vinden hierover, zakelijke kosten of het aftrekbaar is? Valt het onder representatie met 80% aftrekbaar? Hoe zit eigenlijk verder met BTW?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/62741-bedrijfsuitje-zakelijke-kosten-opvoeren-en-aftrekbaar/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag