Jump to content
Benthum

Metacommunicatie over IVB-topic

Recommended Posts

3 uur geleden, TwaBla zei:

U begrijpt het niet helemaal, daarom leg ik het rustig uit. Zo vullen we mekaar aan op dit forum

Een referaat om weer eens volledig off-topic te raken en dat anderen kwalijk te nemen.

En dat liefst in de kwalificerende zin. Ik ga hier niet op in omdat een theoretische tameijk onzinnige discussie gedupeerden op geen enkele wijze helpt.

Via een Persoonlijke Mail (PM) heeft dat ook geen zin want TwaBla grijpt die gelegenheden aan om mij als vrouw "als kattig " te bestempelen en vooral te benadrukken hoe zeer ik zijn adviezen nodig heb. 

De laatste tijd, nou ja zo ongeveer tot tien jaar geleden, heb ik dit soort adviezen niet meer van sekstische bejaarde mannen gekregen...

Ze blijken nog te bestaan . Ze zitten in de raad van advies van dit forum. Ik had het idee dat die inmiddels overleden waren.

Lijkt mij  voor HL een evaluatie waard. Ik wil de correspondentie wel toesturen...

Iedere keer een post plaatsen  bij de aankondiging van nieuwe relevante stappen in dit dossier om daarop af te dingen heeft geen toegevoegde waarde.

TwaBla zwelgt in onzinadviezen en veel irrelevante tekst.

Zijn gelijk of het mijne is niet relevant.  Dit platform gaat niet over gelijk. Dat snapt TwaBla nog niet zo goed.

Het gaat hier om de voortgang in dit dossier.

Hoe uitgebreid zijn vervolgreactie ook moge zijn. Ik reageer nu echt niet meer.

Dit onder de  evidente constatering dat TwaBla schade toebrengt aan alle acties in dit dossier.  Met structureel badinerend en belemmerend commentaar ingegeven door eigen gelijk met irrelevante teksten. En het blijft maar doorgaan...

De enige die altijd alles begrijpt is TwaBla. Kennelijk.

Dat dacht ik niet.

Als hij er weer eens nadrukkelijk naast zit, vermijdt hij het onderwerp daarna.

Dus forumleden sla dit soort onzin over en neem kennis van wat er in dit dossier aan  echte actie wordt ondernomen.

Dat is belangrijk want je kan er  baat bij hebben.

Deze kletsmajoor voegt niks toe.  Vooral omdat hij niks in dit dossier te betekenen heeft.  Hij heeft nog nooit iets gedaan.

Anderen nemen de relevante stappen.

Laten we proberen dit dossier schoon te houden.

En niet te laten vervuilen door betweters met teveel vrije tijd. 

Dit is tevens een oproep aan HL.

Evalueer je Raad van Advies eens op toegevoegde waarde van benoemde leden en hun acties.

Edited by Benthum

Misschien is het beter om persoonlijk ergernissen tot PM te beperken. Dat voegt niet zoveel toe aan het dossier.

1 uur terug, TwaBla zei:

Misschien is het beter om persoonlijk ergernissen tot PM te beperken. Dat voegt niet zoveel toe aan het dossier.

Bedoelt u te zeggen dat ik alle  communicatie via PM's  met u op dit forum ga publiceren om mijn mening te staven?

Lijkt mij niet in uw voordeel.

Noch in het voordeel van het dossier, zoals door mij eerder gesteld.

U doet helemnaal niets behalve zeuren. Claim dit dossier dus niet en hou op met beter weten.

Want u bent niet beter. U stoort.

Edited by Benthum

We zetten dit topic tijdelijk op slot, omdat de ervaring leert deze onderonsjes in de kleine uurtjes betrekkelijk weinig toevoegen.

Tijdelijk dus. Morgen weer een dag. 

Jammer ...

20 minuten geleden,  Ward  zei:

Topic heropend.

Jammer, gemiste kans.

Verbaal wel interessant ... Komt het straks in boekvorm uit of komt er een TV-serie ?

Косара - Счетоводни и консултантски услуги / Cosara - Biuro Rachunkowe i Doradztwo Podatkowe

Instead of Thinking Outside the Box, Get Rid of the Box.

Alle niet-inhoudelijke metacommunicatie afgesplitst. 

De moderatoren zullen overleggen of het IVB-topic voortaan standaard 's-nachts op slot gaat of dat reacties voortaan alleen nog maar geplaatst kunnen worden na goedkeuring . 

B2Bsure, vooruithelpers in risicomanagement en verzekeren 

8 minuten geleden, Norbert Bakker zei:

De moderatoren zullen overleggen of het IVB-topic voortaan standaard 's-nachts op slot gaat of dat reacties voortaan alleen nog maar geplaatst kunnen worden na goedkeuring . 

Doe het laatste maar ... en beperkt het niet tot het IVB-topic.

Dat zal de ruis op de lijn aanzienlijk verminderen.

Косара - Счетоводни и консултантски услуги / Cosara - Biuro Rachunkowe i Doradztwo Podatkowe

Instead of Thinking Outside the Box, Get Rid of the Box.