Ik ben dus een 17 jarige school verlaten die geen enkele diploma heeft en wil rond mijn 18e al een bedrijf gaan starten.
Ik wil dus graag wat informatie krijgen over hoe ik dat het beste kan doen, ik kan dus geen HBO opleiding gaan volgen want ik kom daar niet binnen.
Ik ben dus een beetje raden loos met hoe ik dit voor elkaar ga krijgen, hoe ga ik alle kennis die je nodig moet hebben voor een eigen bedrijf weten / krijgen?
Iemand tips :O
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
:O
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Henk1234
Henk1234
Heee iedereen!
Ik ben dus een 17 jarige school verlaten die geen enkele diploma heeft en wil rond mijn 18e al een bedrijf gaan starten.
Ik wil dus graag wat informatie krijgen over hoe ik dat het beste kan doen, ik kan dus geen HBO opleiding gaan volgen want ik kom daar niet binnen.
Ik ben dus een beetje raden loos met hoe ik dit voor elkaar ga krijgen, hoe ga ik alle kennis die je nodig moet hebben voor een eigen bedrijf weten / krijgen?
Iemand tips :O
:o
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/62791-welke-opleiding-voor-een-schoolverlater/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag