Jump to content
  • Welcome to HigherLevel, the Dutch business forum

Do you have a business question, do you want feedback on your business plan or do you want to advise others? Then you are at the right place at a higher level. Here entrepreneurs come together to take each other to the next level.
    Ask your question, get a quick answer and share your experiences with entrepreneurs. The moment it suits you!
    During the day, evening and weekend 24/7 free advice and exchange of experience with entrepreneurs who understand!
Henk1234

Welke opleiding voor een schoolverlater

Recommended Posts

Description of your concept:

Heee iedereen! 

Ik ben dus een 17 jarige school verlaten die geen enkele diploma heeft en wil rond mijn 18e al een bedrijf gaan starten.

Ik wil dus graag wat informatie krijgen over hoe ik dat het beste kan doen, ik kan dus geen HBO opleiding gaan volgen want ik kom daar niet binnen.

Ik ben dus een beetje raden loos met hoe ik dit voor elkaar ga krijgen, hoe ga ik alle kennis die je nodig moet hebben voor een eigen bedrijf weten / krijgen?

Iemand tips :O 

Describe what you have done up to now for this:

:O

What is the challenge you want to solve with your concept:

How does this differ from existing concepts:

What is the kind of feedback you are hoping to get:

:o

Beste Henk, 

Je bent welkom op HL, maar hoe kunnen wij jou nou adviseren?

Om een eigen bedrijf te beginnen moet je zelf op een rijtje zetten wie jij bent,  waar jij goed in bent,  wat je wilt bereiken,  hoe je dat kunt bereiken en wat daarvoor nodig is. 

Wij kennen jou niet en kennis vergaren moet je toch echt zelf doen, dus zoek bijvoorbeeld adviseurs op of ondernemers die iets doen wat jou ook interessant lijkt om te doen. Doe ideeën op en probeer die uit te werken en uit te voeren. Ook zijn er echt wel cursussen en opleidingen in ondernemersvaardigheden, ook dat kun je Googlen.

Dit topic gaat helaas nu op slot, want deze vraagstelling voldoet (nog) niet aan onze forumregels. 

Succes & Groet, Hans van den Bergh, Horeca- & Recreatie-ondernemer 'VOF De Witte Boerderij'

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Bring your business plan to a higher level!

All topics related to entrepreneurship are discussed on this forum.

• Ask your entrepreneur questions
    • Answers / solutions from fellow entrepreneurs
    • > 65,000 registered members
    • > 100,000 visitors per month
    •  Available 24/7 / within <6 hours of response
    •  Always free

• Who's Online

Er zijn 11 leden online en 366 gasten

(See full list)    
  • Ondernemersplein

EN

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

More information   I accept