Webcheck

Aanbevolen berichten

Dag allemaal,

 

Leuk forum dit! Ik geloof dat dit de plek is waar ik mensen kan vragen wat ze van je website vinden? Dan wil ik graag zoveel mogelijk van jullie waardevolle meningen (lees: kritiek) op mijn website: www.watchout.nl.

Ik verkoop samen met een vriend gepersonaliseerde horloges over internet. De site is bijna af, wat betekent dat we bijna reclame moeten gaan maken om eens te kijken of we wat kunnen verkopen. Het assortiment moet echter nog worden ge-update, dus wees niet verrast door de (wat verouderde) horlogemodellen.

 

Bij voorbaat dank,

 

Kevin

Was it good for you too?

Link naar reactie
Leuk forum dit! Ik geloof dat dit de plek is waar ik mensen kan vragen wat ze van je website vinden?

 

Nou eigenlijk niet maar zolang het binnen de perken blijft 'mag' het wel. Het is in ieder geval niet de bedoeling dat jan en alleman hier binnenwipt op het forum om een sitecheck te vragen.

 

(bericht vooral bedoeld om jan en alleman af te schrikken ;D)

Link naar reactie

Ik heb je site bekeken en zal je mijn mening geven. Direct maar daar heb je het meeste aan denk ik:

 

Ziet er goed uit maar mist de puntjes op de i. Denk hierbij aan de scroller die afleidend is en weinig toevoegt en de chaotische layout op de homepage. Kijk eens goed naar je site en probeer dan tot in detail te kijken en over het geheel.

Zo zie je als detail dat de curves op je pagina enigzins korrelig zijn. Het zijn geen strakke lijnen. Over heet geheel zie je dat het een beetje lijkt op een film door die blokjes aan de zijkanten.

 

Verder straalt het geheel niet een specifieke sfeer uit. Het komt standaard over, niet heel erg professioneel. Ik mis een beetje de doelgroep. Dat is heel belangrijk. Vergelijk bijvoorbeeld: http://www.tshirthell.com/hell.shtml en http://www.djtees.com/tshop/store/index.asp Ze verkopen beide t-shirts maar spreken heel duidelijk hun doelgroep aan.

 

Verder wil ik als ik op de 1 in je stappenplan klik meteen beginnen. Dat is een logische stap. Probeer eens in te leven in je bezoeker en zo te kijken wat je als bezoeker zou doen. Laat dit ook door oudere mensen doen, met alle respect. Die zijn in dit soort dingen een stuk logischer.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie

Site ziet er op het eerste gezicht goed uit: aardig duidelijk, prettige kleurstelling, duidelijke navigatie.

 

Die scrolltext vind ik persoonlijk vervelend, leidt de aandacht af van wat je aan het doen bent..

 

In het hoofdmenu zit iets technisch niet lekker waardoor die plaatjes steeds opnieuw geladen worden... aangezien de server niet al te snel lijkt kan dit snel storend worden.

 

Bij het bestelproces is het voorbeeld van hoe je tekst op het horloge komt leuk bedacht, maar het ziet er allemaal wat 'neppig' uit. Ik weet niet of dit uberhaupt te verbeteren is, maar dat zou wel een voordeel zijn.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 176 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.