Ik ben bezig geweest met het opzetten van een ondernemingsplan etc. Echter kom ik nog informatie over sommige onderwerpen tekort:
- Heeft het starten van een bedrijf invloed op mijn bijbaan?
- Moet ik door het starten van een bedrijf mijn loonheffing aanzetten op mijn bijbaan?
- Moet ik bepaalde verzekeringen afsluiten?
Ik wil mijn product waarin ik wil gaan handelen aanbieden op bol.com en later als het een succes blijkt te zijn via mijn eigen website. Ik investeer alles uit eigen zak.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
TimHol
TimHol
Beste,
Ik ben bezig geweest met het opzetten van een ondernemingsplan etc. Echter kom ik nog informatie over sommige onderwerpen tekort:
- Heeft het starten van een bedrijf invloed op mijn bijbaan?
- Moet ik door het starten van een bedrijf mijn loonheffing aanzetten op mijn bijbaan?
- Moet ik bepaalde verzekeringen afsluiten?
Ik wil mijn product waarin ik wil gaan handelen aanbieden op bol.com en later als het een succes blijkt te zijn via mijn eigen website. Ik investeer alles uit eigen zak.
Ik hoop graag dat een van jullie mij kan helpen.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/62841-heeft-het-starten-van-een-bedrijf-invloed-op-mijn-bijbaan/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag