• 0

Hulp gevraagd voor idee elektrische klassieker

Mijn naam is Niels en ik ben student aan de Fontys Hogescholen waar ik Automotive Management studeer. 

 

Vanwege mijn grote interesse voor klassieke auto's zou ik niets liever willen dan in de toekomst een oldtimer bezitten met een prachtig tijdloos uiterlijk. 

Echter merk ik dat ik moderne elektrische auto's ook steeds interessanter gaan vinden, vanwege hun lage uitstoot. 

 

Nu heb ik bedacht dat het mogelijk is om deze twee onderwerpen met elkaar te combineren door middel van een elektrische klassieke auto. 

Wat als men nu een elektrische auto op de markt brengt met moderne technologie, veiligheidsuitrusting, comforteisen et cetera die vergelijkbaar 
zijn met een moderne elektrische auto? Alleen de auto heeft het carrosserie, dus de verschijning, van een klassieke auto uit de vorig eeuw! 

 

Nu heb ik vanuit mijn studie de opdracht gekregen om een nieuw concept in de automotive branche te onderzoeken en mij leek dit de aangewezen kans 
om bovenstaand idee te onderzoeken. Nu wil ik graag weten hoe andere mensen over dit concept denken! Vandaar dat ik een vragenlijst heb opgesteld 
waarmee ik wil achterhalen hoe men over dit product denkt. Dit onderzoek wordt alleen voor mijn studie afgerond en ik heb totaal niet de intentie 
om de antwoorden te gaan gebruiken voor eigen gewin of voor het opstarten van een bedrijf. Ik doe dit puur vanuit interesse  en voor mijn opdracht.
 

Het zou fantastisch zijn als u maximaal vijf minuten van uw tijd zou willen besteden aan het invullen van mijn vragenlijst via onderstaande link. De vragenlijst is volledig 
anoniem en zal alleen inzichtelijk zijn voor mij en mijn beoordelende docent. 

 

https://www.enquetesmaken.com/s/elektrischeklassieker 

 

Alvast hartelijk dank en ik ben benieuwd wat uw mening is over dit onderwerp! 

 

Met vriendelijke groet, 

 

Niels 

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0
3 minuten geleden, NielsWi zei:

Dit onderzoek wordt alleen voor mijn studie afgerond en ik heb totaal niet de intentie om de antwoorden te gaan gebruiken voor eigen gewin of voor het opstarten van een bedrijf. Ik doe dit puur vanuit interesse  en voor mijn opdracht.

 

Hoi Niels, 

 

Tof dat je je onderzoek zo uitgebreid motiveert en deze uitleg geeft, maar jammer genoeg is dat precies wat er op Higherlevel niet gewenst is. 

 

Uit onze forumregels:

Quote

Studenten en scholieren

Je kunt higherlevel.nl gebruiken als informatiebron maar voor het stellen van huiswerk-, studie-, stagevragen of hulp bij afstudeerscripties is geen ruimte op ons forum. Ben je student ondernemer en studeer je af met een daadwerkelijk te realiseren onderneming? Dan ben je, net als iedere starter, van harte welkom om inhoudelijke feedback te vragen op je bussinessplanning of business-strategie.
Let op! (groeps)opdrachten om een simulatie-onderneming te starten vallen niet binnen de toegestane onderwerpen voor studenten of scholieren.

 

Ik moet dit bericht dan ook sluiten.

Commerciële ondersteuning nodig? Theuws.com

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 258 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.