• 0

Website beoordeling

Hallo,

 

Ik realiseer me dat dit bericht er weer één van dezelfde soort is.

 

Toch:

 

Ik ben bij de beoordelingen van de diverse websites die hier gegeven worden goede opmerkingen tegen gekomen. Omdat ik in een laatste fase van de realisatie van de website zit en veranderingen nu nog mee genomen kunnen worden graag op- en aanmerkingen:

 

www.bengeltjeskamer.nl

 

Bij voorbaat dank.

 

 

 

 

 

Angélique Krijnen

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0
Gast Verwijderd account

Nee, ik wil niet bedelen vor goede tips, maar niet geschoten is altijd mis. Ik ben inderdaad bezig met een mailing (elke dag 1) daarnaast plaats ik links op verschillende sites.

Ik heb nu ongeveer 250 unieke bezoekers per dag en dat worden er elke dag meer.

 

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Een vriendin van me gaat voor € 1000,- een fotoshoot doen met een itoko shirt aan (en uit...). Tot die tijd staat deze schoonheid er op. Herkennen jullie haar? het is toch geen bekend model ofzo? Ik heb bewust gekozen voor een (naar mijn idee) onbekend persoon.

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Hmm. Ik heb haar er toch maar even afgehaald voor de zekerheid. Heb geen zin in boetes ed.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(dit onderwerp samengevoegd bij : Website beoordling)

 

Link naar reactie
  • 0

Zorg dat je een bericht krijgt op http://springwise.com en http://trendwatching.com beide erg leuke sites! Verder gaat er iedere dag een mailing uit met alle nieuwe ideeen dus dat is zeker leuk want die gaat naar een hoop mensen!

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Hmm, tja goed idee, zijn dit soort sites er ook voor alleen Nederland? want alleen nederlanders kunnen bestellen, anders moet ik gaan exporteren...toch?

Link naar reactie
  • 0

Maakt dat iets uit? Hoe meer je verkoopt hoe beter ;) Maargoed, wat betreft je marketing: het maakt natuurlijk helemaal niet uit als die mensen op je site komen. Zet gewoon bij het bestelformulier en in je voorwaarden dat je alleen in NL levert. Die extra bezoekers kosten je niets en maken je site alleen maar bekender.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

Plaats je link trouwens ook in je signature op forums waar dat mag, het levert vaak een hogere PR op waardoor Google je website vaker bekijkt en uiteindelijk je site ook hoger in de lijst komt. Ik neem ten minste aan dat het je niet veel uit maakt aan wie je in Nederland levert zolang er netjes betaald word.

 

Daarnaast zijn er ook enkele gunstige advertentie programma's (betalen per sale, geen clicks die je betaald waar je niks aan hebt).

Met vriendelijke groet,

Mark Scholten

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Ik heb even gezocht, maar kan die programma's nergens vinden. Overal betalen per click of zelfs per view...mega duur. Welke programma's heb jij het precies over?

Link naar reactie
  • 0

Dat is het probleem met flash, het laden... en door de bomen het bos niet meer zien..

 

daarom heb ik een flash uitziende html pagina gemaakt.. www.adleasing.nl .... willen jullie ook hier even naar kijken? bedankt..

 

 

maar je website is wel mooi.. complimenten..

Link naar reactie
  • 0

Eeehm,

http://www.4ward-promotions.nl/tarievenhuren.htm en http://www.4ward-promotions.nl/hoehuren.htm doen het niet. Op de voorpagina spreek je over verhuren. Ja, dat doe jij, maar zoekt de klant niet 'huren' ? Daarnaats zou ik je logo naar 'home' latenvewijzen, nus staat 'home' er wel klein (ik had 'm ineen kleiner scherm open, en koneerste de terugweg niet vinden).

 

Goeie look & feel,dat wel.

 

Voor echte sitechecks verwijzen we naar www.sitechecks.nl, daar zitten echte profs, en hier concentreren we ons dan op het ondernemen ;D (er was een tijd dat hier alleeeeeen maar site-checks voorbij kwamen, dat willen we niet nog een keer)

Link naar reactie
  • 0

Verder is het misschien niet zo leuk om een best nuttig topic van iemand anders te kapen?

 

@Itoko: Download een FireFox en kijk eens even hoe je pagina er daarin uitziet. Er zitten nog steeds wat bugjes in waardoor de prijzen vreemd getoond worden buiten het vakje e.d.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

een extra topic starten over dit onderwerp is ook niettoegestaan, dus waarom niet.. ???

 

reactie... dat van dat "home"verhaal is inderdaad slim.. bedankt.. en ja.. niet alles is nog klaar... echt nog een opstart fase...

 

bedankt.. ;D

Link naar reactie
  • 0

een extra topic starten over dit onderwerp is ook niettoegestaan, dus waarom niet.. ???

 

 

Omdat we dan straks onze mainpage vol hebben staan met "ondernemers" voor wie de invulling en uitsraling van hun website al een probleem is. En als gevolg van die site checks andere vragen compleet ondersneeuwen, en dat als bij-effect heeft het dat velen af zullen haken.

 

Ik vind het persoonlijk erg jammer dat veel van dit soort onderwerpen na enkele pagina's discussies veranderen in een site check. Dat zou er toe kunnen leiden dat er op HL level straks geen ruimte meer is voor website gerelateerde vragen vanwege de eindeloze discussies over site checks.

Link naar reactie
  • 0

Ik heb even gezocht, maar kan die programma's nergens vinden. Overal betalen per click of zelfs per view...mega duur. Welke programma's heb jij het precies over?

 

zanox (tegenwoordig ook een nederlandse afdeling, gevestigd in amsterdam, oorsprong van het bedrijf ligt in duitsland)

sevbo MD

 

met beide partijen heb ik contact gehad en met 1 partij is inmiddels een contract gesloten, de andere zal zeer vermoedelijk binnen 2 maanden volgen.

Met vriendelijke groet,

Mark Scholten

Link naar reactie
  • 0
Het kost me veel tijd op dit moment en het is moeilijk snel veel bezoekers te krijgen. Iedere tip is welkom uiteraard. ;)

 

Tja en als je je bezoekers dat de tekst "Invalid license, please contact sales@phpcow.com" voorschotelt zullen ze ook niet lang blijven ;D

Link naar reactie
  • 0

Tja en als je je bezoekers dat de tekst "Invalid license, please contact sales@phpcow.com" voorschotelt zullen ze ook niet lang blijven ;D

 

vreemd, ik krijg die melding niet

 

Ik krijg de foutmelding ook, en dat met verschillende systemen.

 

Misschien even je cache legen ?

 

Heb net de laatste update van het script geupload en m'n cache gecleared. Bij mij marcheert het goed, ik hoop bij jullie nu ook

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 98 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.