echtelieden hebben een VOF in verkoop van verse vis en snacks.
voor het inkopen van verse vis en overige artikelen staat er een bestelbus in de boeken. Nu kopen zij naast deze bus een electrische personenauto op de zaak in 2019 en tellen 4% bijtelling bij hun inkomen.
dienen zij nu er een tweede auto is waarvoor zij bijtelling betalen ook voor de bus nog bijtelling betalen of is het aannemelijk dat deze niet prive gebruikt wordt.
er wordt geen km administratie bijgehouden, echter de penetrante vislucht die een dergelijke auto met zich meebrengt lijkt het mij redelijk aan te nemen dat je daar niet voor je plezier in gaat rijden.
ik hoor graag of andere leden hier ervaring mee hebben ?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
John341
John341
beste mede forum leden, ik heb de volgende casus.
echtelieden hebben een VOF in verkoop van verse vis en snacks.
voor het inkopen van verse vis en overige artikelen staat er een bestelbus in de boeken. Nu kopen zij naast deze bus een electrische personenauto op de zaak in 2019 en tellen 4% bijtelling bij hun inkomen.
dienen zij nu er een tweede auto is waarvoor zij bijtelling betalen ook voor de bus nog bijtelling betalen of is het aannemelijk dat deze niet prive gebruikt wordt.
er wordt geen km administratie bijgehouden, echter de penetrante vislucht die een dergelijke auto met zich meebrengt lijkt het mij redelijk aan te nemen dat je daar niet voor je plezier in gaat rijden.
ik hoor graag of andere leden hier ervaring mee hebben ?
alvast dank.
mvg
Gerard
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/62885-bestelauto-van-de-zaak/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag