Jump to content
  • Welcome to HigherLevel, the Dutch business forum

Do you have a business question, do you want feedback on your business plan or do you want to advise others? Then you are at the right place at a higher level. Here entrepreneurs come together to take each other to the next level.
    Ask your question, get a quick answer and share your experiences with entrepreneurs. The moment it suits you!
    During the day, evening and weekend 24/7 free advice and exchange of experience with entrepreneurs who understand!
T. Griffioen

Wat vinden jullie van mijn nieuwe website? Gepensioneerde professionals inhuren

Recommended Posts

Description of your concept:

Goedemorgen!

Ik heb sinds een week een nieuwe website en ik vroeg me af wat jullie ervan vinden. Ik ben hierbij voornamelijk benieuwd naar (1) of onze service duidelijk wordt en (2) welke informatie jullie eventueel nog missen.

Ik hoop jullie feedback te horen!

Vriendelijke groet,

Tessa Griffioen

Describe what you have done up to now for this:

Nieuw design website: www.intree.nu

What is the challenge you want to solve with your concept:

De ervaring van gepensioneerde professionals gebruiken om organisaties te helpen bij de opzet, groei en optimalisatie van hun bedrijfsvoering.

How does this differ from existing concepts:

De inzet van gepensioneerde professionals.

What is the kind of feedback you are hoping to get:

Feedback m.b.t. de website: wordt onze service duidelijk? En welke informatie mist er eventueel nog?

Edited by Norbert Bakker
Link naar site ingevoegd

Het klinkt als een interessant idee in ieder geval! Wat ik mis is een link naar de website, de pagina in je profiel lijkt volgens mij niet direct gerelateerd.

Next Pulse

Freelance software engineer

1. ja. Complimenten voor de helderheid.

2. Bevat geen organisatiegegevens, algemene voorwaarden, privacy verklaring e.d. 

Maar nou de betaling...

Vast bedrag per uur

U krijgt een vast bedrag per uur, wij regelen de rest. Zo bent u gegarandeerd van zorgeloos werken.

Is dat een vast bedrag voor iedereen? Of verschilt het, afhankelijk van ervaring? 

Ik denk dat een echte professional niet al zijn gegevens achterlaat als de beloning een vaag verhaal blijft.

@rh0 & @TwaBla dank voor jullie reacties!

@TwaBla: Goede vraag:-) Het is een vast bedrag voor iedereen, wij werken namelijk met (pre)gepensioneerden. Zij hebben in principe allemaal veel ervaring. Daarnaast is de financiële beloning niet meer de motivator nummer 1. Zij zetten graag hun opgedane kennis en ervaring in om bedrijven verder te helpen. Vanuit de ogen van een ondernemer: zou je als eventuele opdrachtgever wel voldoende informatie van de website halen? Of mis je dan ook nog zaken? Dankjewel nogmaals!

Op het eerste gezicht een nette, lekker rustige website. Ik zou echter ook een aantal opdrachten op de website tonen,  dat verwachtte ik eigenlijk te zien als ik op een vakgebied klik. Dan weet ik meteen of jullie een opdracht hebben die bij mij past, ook qua regio enzo. Ook opdrachten die al ingevuld zijn kun je daar tonen. De naam van de opdrachtgever en het exacte adres laat je natuurlijk niet zien op de site, maar wel de functie, het aantal uur en de woonplaats / regio. 

Nu vraag je me direct om behoorlijk wat gegevens achter te laten, terwijl ik geen duidelijk beeld heb van wat ik kan verwachten. Ik weet ook niet wie jullie zijn, want je hebt er geen teamleden op staan. Je hebt mijn vertrouwen nog niet voldoende gewonnen. 

Onder de naam Bob de webbouwer bouw en verbeter ik websites.

Daarnaast verzorg ik dj's en drive-in-shows op bruiloften, bedrijfsfeesten, verjaardagen enzovoorts.

Ik zou inderdaad ook de functies willen zien, met locaties, tijden en beloning. 

Iets als 'finance' is gewoon veel te breed, als je een concrete vacature hebt waarvan duidelijk is welke kennis verwacht wordt dan is het een stuk aantrekkelijker hierop te reageren. Zoals het er nu uitziet denk ik dat mijn gegevens ergens in een rolodex (da's een datbase voor senioren) terecht komen, en ik er waarschijnlijk voorlopig weinig meer van hoor. 

Wellicht is een tweetrapsregistratie handig. Eerst kennis maken, interesse tonen; dan pas deelnemen. Belangstellenden krijgen dan al meer te zien. Bijvoorbeeld.

- geen (verplichte!) bedrijfs- en contactgegevens van het bedrijf
- geen (verplichte!) informatie over gegevensverwerking bij de formulieren
- geen andere voorwaarden
- taal- en interpunctiefouten
- als professional krijg ik een vast bedrag per uur, moet ik dan ondernemer worden?
- de echte informatie (opdrachten, professionals, regelgeving, enz) zit blijkbaar achter een formulier

(Ik zie dat het meeste al gezegd is, maar ik heb de website eerst onbevooroordeeld zelf bekeken zonder de andere reacties te lezen)

Zowel als professional en als potentiële opdrachtgever komt dit bij mij dusdanig amateuristisch of scammerig over dat ik zo'n formulier beslist niet in zou vullen. Is dit een echte onderneming of een project? Bij de KvK is deze Intree niet bekend, wel een ander bedrijf met die naam, die zich ook bezighoudt met "het ter beschikking stellen van arbeidskrachten"; daar zou je dus gedoe mee kunnen krijgen. 

Edited by Ron van der Kolk