Ik heb sinds een week een nieuwe website en ik vroeg me af wat jullie ervan vinden. Ik ben hierbij voornamelijk benieuwd naar (1) of onze service duidelijk wordt en (2) welke informatie jullie eventueel nog missen.
Ik hoop jullie feedback te horen!
Vriendelijke groet,
Tessa Griffioen
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
T. Griffioen
T. Griffioen
Goedemorgen!
Ik heb sinds een week een nieuwe website en ik vroeg me af wat jullie ervan vinden. Ik ben hierbij voornamelijk benieuwd naar (1) of onze service duidelijk wordt en (2) welke informatie jullie eventueel nog missen.
Ik hoop jullie feedback te horen!
Vriendelijke groet,
Tessa Griffioen
Nieuw design website: www.intree.nu
De ervaring van gepensioneerde professionals gebruiken om organisaties te helpen bij de opzet, groei en optimalisatie van hun bedrijfsvoering.
De inzet van gepensioneerde professionals.
Feedback m.b.t. de website: wordt onze service duidelijk? En welke informatie mist er eventueel nog?
Link naar site ingevoegd
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/62894-wat-vinden-jullie-van-mijn-nieuwe-website-gepensioneerde-professionals-inhuren/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag