• 0

Wat vinden jullie van mijn nieuwe website? Gepensioneerde professionals inhuren

(aangepast)
Omschrijving van je concept:

Goedemorgen!

 

Ik heb sinds een week een nieuwe website en ik vroeg me af wat jullie ervan vinden. Ik ben hierbij voornamelijk benieuwd naar (1) of onze service duidelijk wordt en (2) welke informatie jullie eventueel nog missen.

Ik hoop jullie feedback te horen!

 

Vriendelijke groet,

Tessa Griffioen

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Nieuw design website: www.intree.nu

 

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

De ervaring van gepensioneerde professionals gebruiken om organisaties te helpen bij de opzet, groei en optimalisatie van hun bedrijfsvoering.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

De inzet van gepensioneerde professionals.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Feedback m.b.t. de website: wordt onze service duidelijk? En welke informatie mist er eventueel nog?

 

 

 

aangepast door Norbert Bakker
Link naar site ingevoegd
Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 1

Maar nou de betaling...

 

Quote

Vast bedrag per uur

U krijgt een vast bedrag per uur, wij regelen de rest. Zo bent u gegarandeerd van zorgeloos werken.

 

Is dat een vast bedrag voor iedereen? Of verschilt het, afhankelijk van ervaring? 

 

Ik denk dat een echte professional niet al zijn gegevens achterlaat als de beloning een vaag verhaal blijft.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

rh0 & TwaBla dank voor jullie reacties!

 

TwaBla: Goede vraag:-) Het is een vast bedrag voor iedereen, wij werken namelijk met (pre)gepensioneerden. Zij hebben in principe allemaal veel ervaring. Daarnaast is de financiële beloning niet meer de motivator nummer 1. Zij zetten graag hun opgedane kennis en ervaring in om bedrijven verder te helpen. Vanuit de ogen van een ondernemer: zou je als eventuele opdrachtgever wel voldoende informatie van de website halen? Of mis je dan ook nog zaken? Dankjewel nogmaals!

Link naar reactie
  • 0

Op het eerste gezicht een nette, lekker rustige website. Ik zou echter ook een aantal opdrachten op de website tonen,  dat verwachtte ik eigenlijk te zien als ik op een vakgebied klik. Dan weet ik meteen of jullie een opdracht hebben die bij mij past, ook qua regio enzo. Ook opdrachten die al ingevuld zijn kun je daar tonen. De naam van de opdrachtgever en het exacte adres laat je natuurlijk niet zien op de site, maar wel de functie, het aantal uur en de woonplaats / regio. 

Nu vraag je me direct om behoorlijk wat gegevens achter te laten, terwijl ik geen duidelijk beeld heb van wat ik kan verwachten. Ik weet ook niet wie jullie zijn, want je hebt er geen teamleden op staan. Je hebt mijn vertrouwen nog niet voldoende gewonnen. 

Onder de naam Bob de webbouwer bouw en verbeter ik websites.

Daarnaast verzorg ik dj's en drive-in-shows op bruiloften, bedrijfsfeesten, verjaardagen enzovoorts.

Link naar reactie
  • 0

Ik zou inderdaad ook de functies willen zien, met locaties, tijden en beloning. 

 

Iets als 'finance' is gewoon veel te breed, als je een concrete vacature hebt waarvan duidelijk is welke kennis verwacht wordt dan is het een stuk aantrekkelijker hierop te reageren. Zoals het er nu uitziet denk ik dat mijn gegevens ergens in een rolodex (da's een datbase voor senioren) terecht komen, en ik er waarschijnlijk voorlopig weinig meer van hoor. 

Link naar reactie
  • 0
(aangepast)

- geen (verplichte!) bedrijfs- en contactgegevens van het bedrijf
- geen (verplichte!) informatie over gegevensverwerking bij de formulieren
- geen andere voorwaarden
- taal- en interpunctiefouten
- als professional krijg ik een vast bedrag per uur, moet ik dan ondernemer worden?
- de echte informatie (opdrachten, professionals, regelgeving, enz) zit blijkbaar achter een formulier

 

(Ik zie dat het meeste al gezegd is, maar ik heb de website eerst onbevooroordeeld zelf bekeken zonder de andere reacties te lezen)

 

Zowel als professional en als potentiële opdrachtgever komt dit bij mij dusdanig amateuristisch of scammerig over dat ik zo'n formulier beslist niet in zou vullen. Is dit een echte onderneming of een project? Bij de KvK is deze Intree niet bekend, wel een ander bedrijf met die naam, die zich ook bezighoudt met "het ter beschikking stellen van arbeidskrachten"; daar zou je dus gedoe mee kunnen krijgen. 

 

aangepast door Ron van der Kolk

Met vriendelijke groet, Ron van der Kolk MSc MBA

 

Ik werk via Inflection als interimmanager voor de publieke sector aan betere

dienstverlening, bedrijfsvoering & informatievoorziening door de overheid. 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 254 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.