Jump to content
Rob_2017
Verberg

Ervaringen met MKBREIZEN, ‘Mkb op reis’, MKB Topdeal of MKB Top deal?

Mag een bedrijf je laten betalen als hun mail door spamfilter niet is gezien?

 

Sinds kort worden 'kleine zelfstandigen' door MKB Reizen of MKB Op Reis gebeld. Dit zijn allebei dezelfde organisatie en horen bij MKB Diensten (dit bedrijf uit Hengelo levert naast reizen ook korting op energieproducten, verstuurt pakketten, levert drukwerk, verkoopt soft- en hardware, verzorgt enquêtes en kan zakelijke afspraken voor je inplannen).

 

MKB Reizen en MKB Op Reis, handelen beide op een zelfde manier:

  1. Je wordt gebeld en er wordt aan jou als ondernemer flinke korting beloofd op reizen via een lidmaatschap.
  2. Ze zeggen dit gesprek op te nemen.
  3. Na het aangeven dat je interesse hebt, sturen ze je een mail met de melding dat je 7 dagen bedenktijd hebt om het lidmaatschap te annuleren. Kosten lidmaatschap: € 434,39.
  4. Na 7 dagen ontvang je een factuur, die je dient te betalen. Het lidmaatschap is ingegaan voor 12 maanden en dit kan niet meer worden teruggedraaid.

 

Risico: de mail komt niet aan of verdwijnt tussen spamberichten. Als dit gebeurt, wat dan?

 

Onze situatie:

  1. Tijdens een telefoontje werd het voordeel van een lidmaatschap voorgelegd. Dit klonk interessant, maar er werd niet direct ingestemd.
  2. Er werd tegen de persoon van MKB Op Reis gezegd: 'het is prima dat jullie informatie via de mail sturen, dan kan ik het nog nalezen'.
  3. Daarna leek het erop dat de mail (nog) niet was gestuurd. Pas toen de factuur binnen kwam (deze mail ging wél goed in tegenstelling tot de aanbiedingsmail) werd duidelijk dat hun eerste mail in de spam was beland.
  4. Na het lezen van deze 'spam' werd pas de consequentie duidelijk van het hierdoor niet kunnen annuleren van deze lidmaatschap.
  5. Na het ontvangen van de mail met de vraag om de factuur te betalen, werd contact gezocht met MKB Op Reis met de mededeling dat er geen mail was ontvangen.
  6. Zij stuurden een mail met daarin het bewijs dat ze een mail hadden gestuurd: inderdaad hun mail stond in de spam.
  7. De kosten voor het lidmaatschap dient nu helaas wel te worden betaald. Na meermalen bellen en mailen, kon er nog wel een coulanceregeling worden gerealiseerd: de helft van het geld kan worden kwijtgescholden. Als dit betaald wordt, kan de annulering worden doorgezet. Reden: er zijn meerdere mensen aan het werk gezet om dit lidmaatschap voor elkaar te krijgen, dus er zijn al kosten gemaakt. 

 

Wanneer je de websites van MKB Reizen en MKB Op Reis checkt, zien ze er het zelfde uit. Op allebei de websites zijn niet duidelijk reis- en garantievoorwaarden te vinden. Ook niets over hoe het allemaal in zijn werk gaat en wat voor voordelen men via deze organisatie kan krijgen. De reizen die je kan bekijken, lijken zelfs via een 'affiliate'-programma door te linken naar andere touroperators. Wie het precies zijn, is ook via deze websites onduidelijk. Bij de mail waren trouwens ook geen uitgebreide voorwaarden gevoegd.

 

'MKB-Reizen' een andere organisatie uit Arnhem meldt op hun website het volgende:

Er wordt momenteel gebeld met een anoniem nummer uit naam van MKB Reizen. Kennelijk wordt onze handelsnaam misbruikt want dit zijn wij niet geweest. Inmiddels hebben wij aangifte gedaan bij de Politie te Arnhem en staat deze melding genoteerd onder nummer 2019371440. Mocht u het ook noodzakelijk vinden om aangifte te doen kunt u refereren aan dit nummer.

 

Dit kan toeval zijn, maar het kan ook bewust zo in elkaar gezet zijn. Het lijkt mij juist een belangrijk signaal voor een ondernemer, als dit vervelende situaties oplevert, die bij hen niet ingecalculeerd zijn. Is de kans nu zo klein, dat dit de afgelopen dagen maar eenmalig is gebeurt? Er is aan hun kant druk via de telefoon naar leden gezocht. Misschien hebben ze deze dagen meer ongeruste 'leden' aan de telefoon gekregen, die (te laat) de mail in de spam moesten zoeken.

 

Vraag aan forumleden: hoe legitiem zijn dit soort praktijken en hoe kun je hierop adequaat reageren, wanneer je dit overkomt?

 

Ook al weten we allen het goedbedoelde advies: ga niet in zee met bedrijven die je via de telefoon voordelen aanbieden.

Hele slimme en goede praters weten toch slachtoffers te maken. Er kan een moment geweest zijn of komen, dat de aandacht er even niet was of is.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Recommended Posts

  • 0
29 minuten geleden, Deidre zei:

Nu, en dit is de nieuwe info die relevant is hier, heten ze kennelijk MKBtopdeal en daar heb ik vandaag mail van ontvangen. Het had een heel andere onderwerpnaam dan waar het telefoongesprek over ging, namelijk Papierloze werkomgeving! (Ja, met uitroepteken 🙄) <> Vestigingsplaats die er nu bij staat, is Arnhem trouwens.

 

Dat lijkt inderdaad op het verhaal uit het begin, waarbij MKB Dienstverlening meer diensten dan alleen reizen wilde aanbieden.

 

Kun je mij die mails forwarden via TwablaHL@gmail.com svp?

 


Volg het dropship-commentaar van Ali vs de Rest

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

MKB Topdeal is eind 2019 opgericht in Hengelo door een M.H-J.K. Het bedrijf heeft nu schijnbaar onderdak gevonden bij Flexado in Arnhem, aanbieder van virtuele vestigingsadressen. Men gebruikt het telefoonnummer 06-51532861. De eerste negatieve reviews duiken begin maart 2020 op.

 

MKB Topdeal biedt een cloud-werkplatform voor ondernemers aan op abonnementsbasis - beginnend bij 250 euro per jaar en oplopend tot 450 euro. Er is ook sprake van belminuten en vakanties.


Volg het dropship-commentaar van Ali vs de Rest

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
20 uur geleden, TwaBla zei:

 

Dat lijkt inderdaad op het verhaal uit het begin, waarbij MKB Dienstverlening meer diensten dan alleen reizen wilde aanbieden.

 

Kun je mij die mails forwarden via TwablaHL@gmail.com svp?

 

Yup, heb ik gedaan. Super dat je dit doet. En ik hoop dat mijn info helpt.

En ik hoop dat ik van ze af ben hierna omdat ik op tijd heb kunnen e-mailen dat ik absoluut GEEN gebruik wens te maken van hun 'diensten'.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
Posted (edited)

Als 'buitenstaander' of 'meelezer' zie ik een andere BV, hooguit dezelfde webhost One.com.

 

Hoe verbind je (of hoe verbinden jullie) deze twee partijen verder, @Deidre en @TwaBla?

 

Groet,

 

Highio

Edited by Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
1 minuut geleden, Highio zei:

Als 'buitenstaander' of 'meelezer' zie ik een andere BV, hooguit dezelde webhost One.com.

 

Hoe verbind je (of hoe verbinden jullie) deze twee partijen verder, @Deidre?

 

Groet,

 

Highio

Eerlijk gezegd vooral door de exact zelfde werkwijze en omdat ze al vaker van naam veranderd zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
Posted (edited)
Quote

Eerlijk gezegd vooral door de exact zelfde werkwijze en omdat ze al vaker van naam veranderd zijn.

Dat zegt voorlopig niks. Er is sprake van een andere rechtspersoon. Ik zou dan of daarom zelfs voor afsplitsing willen pleiten.

 

Groet,

 

Highio

Edited by Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
37 minuten geleden, Highio zei:

Dat zegt voorlopig niks. Er is sprake van een andere rechtspersoon. Ik zou dan of daarom zelfs voor afsplitsing willen pleiten.

 

Groet,

 

Highio

Voor mij hoeft er geen nieuw topic aangemaakt, ik wilde alleen degenen die een dossier aan t bijhouden zijn aan wat nieuwe info helpen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
Posted (edited)

Dat is altijd welkom. Met wie heb je gesproken?

 

Of biedt

Quote

MKB Topdeal is eind 2019 opgericht in Hengelo door een M.H-J.K.

wel feitelijke aanknopingspunten met mkbdiensten B.V.?

 

Groet,

 

Highio

Edited by Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
1 uur terug, Highio zei:

Dat zegt voorlopig niks. Er is sprake van een andere rechtspersoon. Ik zou dan of daarom zelfs voor afsplitsing willen pleiten.

 

Dan krijgen we een x-tal topics. 

 

Er zijn veel overeenkomsten. Beide BV's zijn opgezet in Hengelo, waarschijnlijk op naam van een katvanger. Het aanbod komt overeen (cloud-platform - zie ook de website van MKB Diensten) en beperkt zich niet alleen tot reizen. Een call-center verkoopt abonnementen met babbeltrucs.

 

We kunnen er later altijd een ander topic van maken, als er geen verband blijkt.

 

Ik stel bovendien voor dat dit soort meta-vragen <waar hoort dit thuis> in een apart topic bij Over Higherlevel besproken worden, want het leidt af van het werkelijke probleem. Bij Bedrijvenpagina-achtigen speelt namelijk exact hetzelfde vraagstuk: is het nou één bedrijf of zijn het verschillende aanbieders die op elkaar lijken?


Volg het dropship-commentaar van Ali vs de Rest

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 1

Ik heb vorige week een telefoontje gehad van MKBopreis, dat ze een coulanceregeling wilden treffen voor ons. Een annuleringsverzoek van € 140,36 te betalen voor 18-03-2020. Ik heb gezegd dat hij dat wel kon sturen, maar dat ik toch niet ga betalen.

Factuur meteen doorgestuurd naar onze DAS verzekering en hierop werd ik gebeld door onze juriste van de DAS, die mij ook uitdrukkelijk verzocht dit niet te betalen,omdat ze toch geen verdere stappen ondernemen. Mochten ze dit wel doen zei ze, dan zal zij ons tot het laatste hiertoe bijstaan. Lekker gevoel dus....

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Ik heb hetzelfde meegemaakt eind 2019 met hun verkoop praatjes van mkb op reis

Tot ze mij afgelopen week opeens opbelden met meneer u heeft nog een rekening openstaan van 481 euro, want we hebben u al 2 herinneringen gestuurd .

En of ik binnen 4 dagen wilde betalen anders gaven ze de incasso uit handen aan een deurwaarder.

 

Dus daarna had ik ze gemailt dat ik het er niet mee eens was en als tegen reactie kon ik in termijnen betalen want hun stonden in hun recht.

 

Maar ik ga niets betalen dus ben benieuwd of ze verdere stappen gaan ondernemen

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
2 uur geleden, alex84 zei:

Maar ik ga niets betalen dus ben benieuwd of ze verdere stappen gaan ondernemen.

 

Ze hebben nog tegen niemand verdere stappen ondernomen. Het is een fantasiemeneertje.


Volg het dropship-commentaar van Ali vs de Rest

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Ik heb tot nu toe ook nog steeds niets betaald en ook alle emails genegeerd. Nu laten ze me al een maandje met rust.

 

Eind conclusie: Gewoon negeren!

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Hier ook precies hetzelfde verhaal! Wat ben ik blij om te lezen dat er bij niemand nog actie is ondernomen behalve herinneringen ontvangen. 

Dat ga ik dan ook doen, lekker blijven negeren. Ik had eerst contact opgenomen met juridisch loket, maar zij doen geen ondernemerszaken, dus moest het via ondernemersplein. Maar ik heb geen rechtsbijstand verzekering, dus had al bijna opgegeven. 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Maar hou ons wel op de hoogte. Die piepersnijer gaat op een goeie dag wel weer wat anders doen. Misschien zelfs echt werk.


Volg het dropship-commentaar van Ali vs de Rest

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Ik ben inmiddels een oplichter op het spoor die dezelfde term 'dit is een ander bedrijf' gebruikte in zijn antwoord op mijn vraag. Komt de rekening NL70RABO0115600000 iemand bekend voor? ik heb in dit verhaal nooit een factuur gehad namelijk.

De oplichter die ik nu vind vekoopt dashcams, zonder te leveren natuurlijk, onder de naam Parsli.nl. Vorige week onder de naam Dashcam.nl, welke inmiddels is opgeheven.  Hij maakt reclame via Facebook.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
20 minuten geleden, wamdeboer zei:

NL70RABO0115600000

 

Dit is het banknummer van Payment service provider (PSP) Mollie, hierachter gaan dus (tien)duizenden bedrijven schuil, alle betalingen die ondernemers via het platform van Mollie laten verlopen komen binnen op dit nummer om daarna uitbetaald te worden aan het bedrijf dat diensten afneemt van Mollie.

 

Beste advies dat ik je kan geven is klaag ook bij Mollie over dit soort ondernemers.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Zo, ik krijg weer een mailtje van B. de Boer, 
Meer mensen die dit krijgen? 

 

Wij hebben u meerdere malen getracht te bereiken en tot een oplossing te komen omtrent de openstaande vordering die u heeft bij MKB OP REIS, echter heeft u geen gehoor of geen medewerking getoond. Gezien inmiddels de buitengerechtelijke fase is verstreken, zullen wij overgaan tot onderstaande.

Wij betreuren het ten zeerst om u onderstaande maatregelingen/vervolgstappen te moeten mededelen;

 

Wij zullen u en uw onderneming aan melden bij het Centraal Meldpunt Nederland als wanbetaler.

Wij zullen op verschillende platforms de melding plaatsen over onze ervaring en mening over u en uw bedrijf.

Wij zullen op klachten sites vermelden dat u en uw onderneming zich niet aan afspraken houdt.

Wij zullen een brief schrijven naar de DND (De Nationale Bank), waarin wij zullen aantonen dat u zich niet heeft gehouden aan uw betaalplicht.

Wij zullen een melding maken bij de Fraudehelpdesk omtrent uw onderneming.

Wij zullen een actie starten waar we andere ondernemingen voor u en uw onderneming waarschuwen op verschillende sociale media platforms.

 

Al deze stappen zullen we volgens de wet en regelgeving van de AVG verrichten. Onderstaande NAW gegevens zullen hiervoor gebruikt worden;

 

Mocht u zich willen houden aan de met u gemaakte afspraken en bovenstaande maatregels voorkomen, willen wij u nogmaals in de gelegenheid stelen om het openstaande bedrag van  € 481,58 voor 06-04-2020 te voldoen op rekeningnummer NL17ABNA0849413249 t.a.v MKBDIENSTEN BV onder vermelding van uw factuurnummer ….

Indien er uiterst op 06-04-2020 de betaling niet is ontvangen zullen bovengenoemde stappen in werking treden en zal uw dossier uit handen worden gegeven voor de rechtsprocedure.  U zult aansprakelijk gesteld worden voor de bijkomende gerechtelijke kosten zoals advocatenkosten, deurwaarderskosten en dagvaardingskosten.

Vanwege de huidige situatie omtrent het Corona virus zijn wij tijdelijk telefonisch niet bereikbaar. Mocht u een vraag of opmerking hebben omtrent bovenstaande kunt u mailen naar info@mkbdiensten.com.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Hoi,

 

Tot nu toe heb ik alleen meegelezen over dit probleem. (welke ik dus ook heb)

En heb zojuist dezelfde mail gehad als JoerieG. 

Maar ik ben nog steeds niet van plan te gaan betalen, vooral niet  omdat ik volgens een advocaat recht had op reflexwerking en MKB op reis dit gewoon van de baan geveegd heeft.

 

Mvg DB

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
51 minuten geleden, JoerieG zei:

Zo, ik krijg weer een mailtje van B. de Boer, 
Meer mensen die dit krijgen? 

 

Wij hebben u meerdere malen getracht te bereiken en tot een oplossing te komen omtrent de openstaande vordering die u heeft bij MKB OP REIS, echter heeft u geen gehoor of geen medewerking getoond. Gezien inmiddels de buitengerechtelijke fase is verstreken, zullen wij overgaan tot onderstaande.

Wij betreuren het ten zeerst om u onderstaande maatregelingen/vervolgstappen te moeten mededelen;

 

Wij zullen u en uw onderneming aan melden bij het Centraal Meldpunt Nederland als wanbetaler.

Wij zullen op verschillende platforms de melding plaatsen over onze ervaring en mening over u en uw bedrijf.

Wij zullen op klachten sites vermelden dat u en uw onderneming zich niet aan afspraken houdt.

Wij zullen een brief schrijven naar de DND (De Nationale Bank), waarin wij zullen aantonen dat u zich niet heeft gehouden aan uw betaalplicht.

Wij zullen een melding maken bij de Fraudehelpdesk omtrent uw onderneming.

Wij zullen een actie starten waar we andere ondernemingen voor u en uw onderneming waarschuwen op verschillende sociale media platforms.

 

Al deze stappen zullen we volgens de wet en regelgeving van de AVG verrichten. Onderstaande NAW gegevens zullen hiervoor gebruikt worden;

 

Mocht u zich willen houden aan de met u gemaakte afspraken en bovenstaande maatregels voorkomen, willen wij u nogmaals in de gelegenheid stelen om het openstaande bedrag van  € 481,58 voor 06-04-2020 te voldoen op rekeningnummer NL17ABNA0849413249 t.a.v MKBDIENSTEN BV onder vermelding van uw factuurnummer ….

Indien er uiterst op 06-04-2020 de betaling niet is ontvangen zullen bovengenoemde stappen in werking treden en zal uw dossier uit handen worden gegeven voor de rechtsprocedure.  U zult aansprakelijk gesteld worden voor de bijkomende gerechtelijke kosten zoals advocatenkosten, deurwaarderskosten en dagvaardingskosten.

Vanwege de huidige situatie omtrent het Corona virus zijn wij tijdelijk telefonisch niet bereikbaar. Mocht u een vraag of opmerking hebben omtrent bovenstaande kunt u mailen naar info@mkbdiensten.com.


Precies dezelfde mail ontvangen vandaag. 
 

Wat ik nog steeds niet begrijp, is dat hun geen dienst aanbieden (wat ik tot op heden heb begrepen). Daarom zou ik niet weten voor welke dienst ik moet betalen? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Ik heb overigens nog een mail van Kirsten de Jong waarin ze toegeeft dat er geen dienst kan worden aangeboden wegens een gestopte samenwerking.

 

Wellicht dat dit ons kan helpen? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Ik heb vandaag dezelfde mail ontvangen. Hij gaat rechtstreeks naar rechtsbijstand. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
1 uur geleden, JoerieG zei:

Zo, ik krijg weer een mailtje van B. de Boer, 
Meer mensen die dit krijgen? 

 

Wij hebben u meerdere malen getracht te bereiken en tot een oplossing te komen omtrent de openstaande vordering die u heeft bij MKB OP REIS, echter heeft u geen gehoor of geen medewerking getoond. Gezien inmiddels de buitengerechtelijke fase is verstreken, zullen wij overgaan tot onderstaande.

Wij betreuren het ten zeerst om u onderstaande maatregelingen/vervolgstappen te moeten mededelen;

 

Wij zullen u en uw onderneming aan melden bij het Centraal Meldpunt Nederland als wanbetaler.

Wij zullen op verschillende platforms de melding plaatsen over onze ervaring en mening over u en uw bedrijf.

Wij zullen op klachten sites vermelden dat u en uw onderneming zich niet aan afspraken houdt.

Wij zullen een brief schrijven naar de DND (De Nationale Bank), waarin wij zullen aantonen dat u zich niet heeft gehouden aan uw betaalplicht.

Wij zullen een melding maken bij de Fraudehelpdesk omtrent uw onderneming.

Wij zullen een actie starten waar we andere ondernemingen voor u en uw onderneming waarschuwen op verschillende sociale media platforms.

 

Al deze stappen zullen we volgens de wet en regelgeving van de AVG verrichten. Onderstaande NAW gegevens zullen hiervoor gebruikt worden;

 

Mocht u zich willen houden aan de met u gemaakte afspraken en bovenstaande maatregels voorkomen, willen wij u nogmaals in de gelegenheid stelen om het openstaande bedrag van  € 481,58 voor 06-04-2020 te voldoen op rekeningnummer NL17ABNA0849413249 t.a.v MKBDIENSTEN BV onder vermelding van uw factuurnummer ….

Indien er uiterst op 06-04-2020 de betaling niet is ontvangen zullen bovengenoemde stappen in werking treden en zal uw dossier uit handen worden gegeven voor de rechtsprocedure.  U zult aansprakelijk gesteld worden voor de bijkomende gerechtelijke kosten zoals advocatenkosten, deurwaarderskosten en dagvaardingskosten.

Vanwege de huidige situatie omtrent het Corona virus zijn wij tijdelijk telefonisch niet bereikbaar. Mocht u een vraag of opmerking hebben omtrent bovenstaande kunt u mailen naar info@mkbdiensten.com.

 

Ik heb deze mail ook ontvangen.

Ik neem aan dat het advies nog altijd blijft niet betalen?

Wel lelijk dat ze aan het imago van het bedrijf(je) gaan zitten....

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
1 uur geleden, JoerieG zei:

Zo, ik krijg weer een mailtje van B. de Boer, 
Meer mensen die dit krijgen? 

 

Wij hebben u meerdere malen getracht te bereiken en tot een oplossing te komen omtrent de openstaande vordering die u heeft bij MKB OP REIS, echter heeft u geen gehoor of geen medewerking getoond. Gezien inmiddels de buitengerechtelijke fase is verstreken, zullen wij overgaan tot onderstaande.

Wij betreuren het ten zeerst om u onderstaande maatregelingen/vervolgstappen te moeten mededelen;

 

Wij zullen u en uw onderneming aan melden bij het Centraal Meldpunt Nederland als wanbetaler.

Wij zullen op verschillende platforms de melding plaatsen over onze ervaring en mening over u en uw bedrijf.

Wij zullen op klachten sites vermelden dat u en uw onderneming zich niet aan afspraken houdt.

Wij zullen een brief schrijven naar de DND (De Nationale Bank), waarin wij zullen aantonen dat u zich niet heeft gehouden aan uw betaalplicht.

Wij zullen een melding maken bij de Fraudehelpdesk omtrent uw onderneming.

Wij zullen een actie starten waar we andere ondernemingen voor u en uw onderneming waarschuwen op verschillende sociale media platforms.

 

Al deze stappen zullen we volgens de wet en regelgeving van de AVG verrichten. Onderstaande NAW gegevens zullen hiervoor gebruikt worden;

 

Mocht u zich willen houden aan de met u gemaakte afspraken en bovenstaande maatregels voorkomen, willen wij u nogmaals in de gelegenheid stelen om het openstaande bedrag van  € 481,58 voor 06-04-2020 te voldoen op rekeningnummer NL17ABNA0849413249 t.a.v MKBDIENSTEN BV onder vermelding van uw factuurnummer ….

Indien er uiterst op 06-04-2020 de betaling niet is ontvangen zullen bovengenoemde stappen in werking treden en zal uw dossier uit handen worden gegeven voor de rechtsprocedure.  U zult aansprakelijk gesteld worden voor de bijkomende gerechtelijke kosten zoals advocatenkosten, deurwaarderskosten en dagvaardingskosten.

Vanwege de huidige situatie omtrent het Corona virus zijn wij tijdelijk telefonisch niet bereikbaar. Mocht u een vraag of opmerking hebben omtrent bovenstaande kunt u mailen naar info@mkbdiensten.com.

Ik heb exact dezelfde mail ontvangen vanavond.

 

Inderdaad zoals @Duck07 zegt: 

3 minuten geleden, Duck07 zei:

Wel lelijk dat ze aan het imago van het bedrijf(je) gaan zitten....

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Hier vandaag ook exact dezelfde mail ontvangen vandaag na twee maanden radiostilte. Het devies blijft nog altijd bij niet betalen en ook niet reageren neem ik aan?

 

Interessant ook dat ze telefonisch niet bereikbaar door het coronavirus....:face-with-rolling-eyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Answer this question...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Bring your business plan to a higher level!

    All topics related to entrepreneurship are discussed on this forum.

    • Ask your entrepreneur questions
    • Answers / solutions from fellow entrepreneurs
    • > 65,000 registered members
    • > 100,000 visitors per month
    •  Available 24/7 / within <6 hours of response
    •  Always free

  • Who's Online

    Er zijn 0 leden online en 70 gasten

    There are no registered users currently online

    (See full list)    
  • Also interesting:

  • Ondernemersplein



EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept