• 0

Ervaringen met MKBREIZEN, ‘Mkb op reis’, MKB Topdeal of MKB Top deal?

Mag een bedrijf je laten betalen als hun mail door spamfilter niet is gezien?

 

Sinds kort worden 'kleine zelfstandigen' door MKB Reizen of MKB Op Reis gebeld. Dit zijn allebei dezelfde organisatie en horen bij MKB Diensten (dit bedrijf uit Hengelo levert naast reizen ook korting op energieproducten, verstuurt pakketten, levert drukwerk, verkoopt soft- en hardware, verzorgt enquêtes en kan zakelijke afspraken voor je inplannen).

 

MKB Reizen en MKB Op Reis, handelen beide op een zelfde manier:

  1. Je wordt gebeld en er wordt aan jou als ondernemer flinke korting beloofd op reizen via een lidmaatschap.
  2. Ze zeggen dit gesprek op te nemen.
  3. Na het aangeven dat je interesse hebt, sturen ze je een mail met de melding dat je 7 dagen bedenktijd hebt om het lidmaatschap te annuleren. Kosten lidmaatschap: € 434,39.
  4. Na 7 dagen ontvang je een factuur, die je dient te betalen. Het lidmaatschap is ingegaan voor 12 maanden en dit kan niet meer worden teruggedraaid.

 

Risico: de mail komt niet aan of verdwijnt tussen spamberichten. Als dit gebeurt, wat dan?

 

Onze situatie:

  1. Tijdens een telefoontje werd het voordeel van een lidmaatschap voorgelegd. Dit klonk interessant, maar er werd niet direct ingestemd.
  2. Er werd tegen de persoon van MKB Op Reis gezegd: 'het is prima dat jullie informatie via de mail sturen, dan kan ik het nog nalezen'.
  3. Daarna leek het erop dat de mail (nog) niet was gestuurd. Pas toen de factuur binnen kwam (deze mail ging wél goed in tegenstelling tot de aanbiedingsmail) werd duidelijk dat hun eerste mail in de spam was beland.
  4. Na het lezen van deze 'spam' werd pas de consequentie duidelijk van het hierdoor niet kunnen annuleren van deze lidmaatschap.
  5. Na het ontvangen van de mail met de vraag om de factuur te betalen, werd contact gezocht met MKB Op Reis met de mededeling dat er geen mail was ontvangen.
  6. Zij stuurden een mail met daarin het bewijs dat ze een mail hadden gestuurd: inderdaad hun mail stond in de spam.
  7. De kosten voor het lidmaatschap dient nu helaas wel te worden betaald. Na meermalen bellen en mailen, kon er nog wel een coulanceregeling worden gerealiseerd: de helft van het geld kan worden kwijtgescholden. Als dit betaald wordt, kan de annulering worden doorgezet. Reden: er zijn meerdere mensen aan het werk gezet om dit lidmaatschap voor elkaar te krijgen, dus er zijn al kosten gemaakt. 

 

Wanneer je de websites van MKB Reizen en MKB Op Reis checkt, zien ze er het zelfde uit. Op allebei de websites zijn niet duidelijk reis- en garantievoorwaarden te vinden. Ook niets over hoe het allemaal in zijn werk gaat en wat voor voordelen men via deze organisatie kan krijgen. De reizen die je kan bekijken, lijken zelfs via een 'affiliate'-programma door te linken naar andere touroperators. Wie het precies zijn, is ook via deze websites onduidelijk. Bij de mail waren trouwens ook geen uitgebreide voorwaarden gevoegd.

 

'MKB-Reizen' een andere organisatie uit Arnhem meldt op hun website het volgende:

Er wordt momenteel gebeld met een anoniem nummer uit naam van MKB Reizen. Kennelijk wordt onze handelsnaam misbruikt want dit zijn wij niet geweest. Inmiddels hebben wij aangifte gedaan bij de Politie te Arnhem en staat deze melding genoteerd onder nummer 2019371440. Mocht u het ook noodzakelijk vinden om aangifte te doen kunt u refereren aan dit nummer.

 

Dit kan toeval zijn, maar het kan ook bewust zo in elkaar gezet zijn. Het lijkt mij juist een belangrijk signaal voor een ondernemer, als dit vervelende situaties oplevert, die bij hen niet ingecalculeerd zijn. Is de kans nu zo klein, dat dit de afgelopen dagen maar eenmalig is gebeurt? Er is aan hun kant druk via de telefoon naar leden gezocht. Misschien hebben ze deze dagen meer ongeruste 'leden' aan de telefoon gekregen, die (te laat) de mail in de spam moesten zoeken.

 

Vraag aan forumleden: hoe legitiem zijn dit soort praktijken en hoe kun je hierop adequaat reageren, wanneer je dit overkomt?

 

Ook al weten we allen het goedbedoelde advies: ga niet in zee met bedrijven die je via de telefoon voordelen aanbieden.

Hele slimme en goede praters weten toch slachtoffers te maken. Er kan een moment geweest zijn of komen, dat de aandacht er even niet was of is.

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0
29 minuten geleden, Deidre zei:

Nu, en dit is de nieuwe info die relevant is hier, heten ze kennelijk MKBtopdeal en daar heb ik vandaag mail van ontvangen. Het had een heel andere onderwerpnaam dan waar het telefoongesprek over ging, namelijk Papierloze werkomgeving! (Ja, met uitroepteken 🙄) <> Vestigingsplaats die er nu bij staat, is Arnhem trouwens.

 

Dat lijkt inderdaad op het verhaal uit het begin, waarbij MKB Dienstverlening meer diensten dan alleen reizen wilde aanbieden.

 

Kun je mij die mails forwarden via TwablaHL@gmail.com svp?

 

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

MKB Topdeal is eind 2019 opgericht in Hengelo door een M.H-J.K. Het bedrijf heeft nu schijnbaar onderdak gevonden bij Flexado in Arnhem, aanbieder van virtuele vestigingsadressen. Men gebruikt het telefoonnummer 06-51532861. De eerste negatieve reviews duiken begin maart 2020 op.

 

MKB Topdeal biedt een cloud-werkplatform voor ondernemers aan op abonnementsbasis - beginnend bij 250 euro per jaar en oplopend tot 450 euro. Er is ook sprake van belminuten en vakanties.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0
20 uur geleden, TwaBla zei:

 

Dat lijkt inderdaad op het verhaal uit het begin, waarbij MKB Dienstverlening meer diensten dan alleen reizen wilde aanbieden.

 

Kun je mij die mails forwarden via TwablaHL@gmail.com svp?

 

Yup, heb ik gedaan. Super dat je dit doet. En ik hoop dat mijn info helpt.

En ik hoop dat ik van ze af ben hierna omdat ik op tijd heb kunnen e-mailen dat ik absoluut GEEN gebruik wens te maken van hun 'diensten'.

Link naar reactie
  • 0
(aangepast)

Als 'buitenstaander' of 'meelezer' zie ik een andere BV, hooguit dezelfde webhost One.com.

 

Hoe verbind je (of hoe verbinden jullie) deze twee partijen verder, Deidre en TwaBla?

 

Groet,

 

Highio

aangepast door Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0
1 minuut geleden, Highio zei:

Als 'buitenstaander' of 'meelezer' zie ik een andere BV, hooguit dezelde webhost One.com.

 

Hoe verbind je (of hoe verbinden jullie) deze twee partijen verder, Deidre?

 

Groet,

 

Highio

Eerlijk gezegd vooral door de exact zelfde werkwijze en omdat ze al vaker van naam veranderd zijn.

Link naar reactie
  • 0
(aangepast)
Quote

Eerlijk gezegd vooral door de exact zelfde werkwijze en omdat ze al vaker van naam veranderd zijn.

Dat zegt voorlopig niks. Er is sprake van een andere rechtspersoon. Ik zou dan of daarom zelfs voor afsplitsing willen pleiten.

 

Groet,

 

Highio

aangepast door Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0
37 minuten geleden, Highio zei:

Dat zegt voorlopig niks. Er is sprake van een andere rechtspersoon. Ik zou dan of daarom zelfs voor afsplitsing willen pleiten.

 

Groet,

 

Highio

Voor mij hoeft er geen nieuw topic aangemaakt, ik wilde alleen degenen die een dossier aan t bijhouden zijn aan wat nieuwe info helpen.

Link naar reactie
  • 0
(aangepast)

Dat is altijd welkom. Met wie heb je gesproken?

 

Of biedt

Quote

MKB Topdeal is eind 2019 opgericht in Hengelo door een M.H-J.K.

wel feitelijke aanknopingspunten met mkbdiensten B.V.?

 

Groet,

 

Highio

aangepast door Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0
1 uur terug, Highio zei:

Dat zegt voorlopig niks. Er is sprake van een andere rechtspersoon. Ik zou dan of daarom zelfs voor afsplitsing willen pleiten.

 

Dan krijgen we een x-tal topics. 

 

Er zijn veel overeenkomsten. Beide BV's zijn opgezet in Hengelo, waarschijnlijk op naam van een katvanger. Het aanbod komt overeen (cloud-platform - zie ook de website van MKB Diensten) en beperkt zich niet alleen tot reizen. Een call-center verkoopt abonnementen met babbeltrucs.

 

We kunnen er later altijd een ander topic van maken, als er geen verband blijkt.

 

Ik stel bovendien voor dat dit soort meta-vragen <waar hoort dit thuis> in een apart topic bij Over Higherlevel besproken worden, want het leidt af van het werkelijke probleem. Bij Bedrijvenpagina-achtigen speelt namelijk exact hetzelfde vraagstuk: is het nou één bedrijf of zijn het verschillende aanbieders die op elkaar lijken?

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 1

Ik heb vorige week een telefoontje gehad van MKBopreis, dat ze een coulanceregeling wilden treffen voor ons. Een annuleringsverzoek van € 140,36 te betalen voor 18-03-2020. Ik heb gezegd dat hij dat wel kon sturen, maar dat ik toch niet ga betalen.

Factuur meteen doorgestuurd naar onze DAS verzekering en hierop werd ik gebeld door onze juriste van de DAS, die mij ook uitdrukkelijk verzocht dit niet te betalen,omdat ze toch geen verdere stappen ondernemen. Mochten ze dit wel doen zei ze, dan zal zij ons tot het laatste hiertoe bijstaan. Lekker gevoel dus....

Link naar reactie
  • 0

Ik heb hetzelfde meegemaakt eind 2019 met hun verkoop praatjes van mkb op reis

Tot ze mij afgelopen week opeens opbelden met meneer u heeft nog een rekening openstaan van 481 euro, want we hebben u al 2 herinneringen gestuurd .

En of ik binnen 4 dagen wilde betalen anders gaven ze de incasso uit handen aan een deurwaarder.

 

Dus daarna had ik ze gemailt dat ik het er niet mee eens was en als tegen reactie kon ik in termijnen betalen want hun stonden in hun recht.

 

Maar ik ga niets betalen dus ben benieuwd of ze verdere stappen gaan ondernemen

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Hier ook precies hetzelfde verhaal! Wat ben ik blij om te lezen dat er bij niemand nog actie is ondernomen behalve herinneringen ontvangen. 

Dat ga ik dan ook doen, lekker blijven negeren. Ik had eerst contact opgenomen met juridisch loket, maar zij doen geen ondernemerszaken, dus moest het via ondernemersplein. Maar ik heb geen rechtsbijstand verzekering, dus had al bijna opgegeven. 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Ik ben inmiddels een oplichter op het spoor die dezelfde term 'dit is een ander bedrijf' gebruikte in zijn antwoord op mijn vraag. Komt de rekening NL70RABO0115600000 iemand bekend voor? ik heb in dit verhaal nooit een factuur gehad namelijk.

De oplichter die ik nu vind vekoopt dashcams, zonder te leveren natuurlijk, onder de naam Parsli.nl. Vorige week onder de naam Dashcam.nl, welke inmiddels is opgeheven.  Hij maakt reclame via Facebook.

Link naar reactie
  • 0
20 minuten geleden, wamdeboer zei:

NL70RABO0115600000

 

Dit is het banknummer van Payment service provider (PSP) Mollie, hierachter gaan dus (tien)duizenden bedrijven schuil, alle betalingen die ondernemers via het platform van Mollie laten verlopen komen binnen op dit nummer om daarna uitbetaald te worden aan het bedrijf dat diensten afneemt van Mollie.

 

Beste advies dat ik je kan geven is klaag ook bij Mollie over dit soort ondernemers.

Link naar reactie
  • 0

Zo, ik krijg weer een mailtje van B. de Boer, 
Meer mensen die dit krijgen? 

 

Wij hebben u meerdere malen getracht te bereiken en tot een oplossing te komen omtrent de openstaande vordering die u heeft bij MKB OP REIS, echter heeft u geen gehoor of geen medewerking getoond. Gezien inmiddels de buitengerechtelijke fase is verstreken, zullen wij overgaan tot onderstaande.

Wij betreuren het ten zeerst om u onderstaande maatregelingen/vervolgstappen te moeten mededelen;

 

Wij zullen u en uw onderneming aan melden bij het Centraal Meldpunt Nederland als wanbetaler.

Wij zullen op verschillende platforms de melding plaatsen over onze ervaring en mening over u en uw bedrijf.

Wij zullen op klachten sites vermelden dat u en uw onderneming zich niet aan afspraken houdt.

Wij zullen een brief schrijven naar de DND (De Nationale Bank), waarin wij zullen aantonen dat u zich niet heeft gehouden aan uw betaalplicht.

Wij zullen een melding maken bij de Fraudehelpdesk omtrent uw onderneming.

Wij zullen een actie starten waar we andere ondernemingen voor u en uw onderneming waarschuwen op verschillende sociale media platforms.

 

Al deze stappen zullen we volgens de wet en regelgeving van de AVG verrichten. Onderstaande NAW gegevens zullen hiervoor gebruikt worden;

 

Mocht u zich willen houden aan de met u gemaakte afspraken en bovenstaande maatregels voorkomen, willen wij u nogmaals in de gelegenheid stelen om het openstaande bedrag van  € 481,58 voor 06-04-2020 te voldoen op rekeningnummer NL17ABNA0849413249 t.a.v MKBDIENSTEN BV onder vermelding van uw factuurnummer ….

Indien er uiterst op 06-04-2020 de betaling niet is ontvangen zullen bovengenoemde stappen in werking treden en zal uw dossier uit handen worden gegeven voor de rechtsprocedure.  U zult aansprakelijk gesteld worden voor de bijkomende gerechtelijke kosten zoals advocatenkosten, deurwaarderskosten en dagvaardingskosten.

Vanwege de huidige situatie omtrent het Corona virus zijn wij tijdelijk telefonisch niet bereikbaar. Mocht u een vraag of opmerking hebben omtrent bovenstaande kunt u mailen naar info@mkbdiensten.com.

Link naar reactie
  • 0

Hoi,

 

Tot nu toe heb ik alleen meegelezen over dit probleem. (welke ik dus ook heb)

En heb zojuist dezelfde mail gehad als JoerieG. 

Maar ik ben nog steeds niet van plan te gaan betalen, vooral niet  omdat ik volgens een advocaat recht had op reflexwerking en MKB op reis dit gewoon van de baan geveegd heeft.

 

Mvg DB

Link naar reactie
  • 0
51 minuten geleden, JoerieG zei:

Zo, ik krijg weer een mailtje van B. de Boer, 
Meer mensen die dit krijgen? 

 

Wij hebben u meerdere malen getracht te bereiken en tot een oplossing te komen omtrent de openstaande vordering die u heeft bij MKB OP REIS, echter heeft u geen gehoor of geen medewerking getoond. Gezien inmiddels de buitengerechtelijke fase is verstreken, zullen wij overgaan tot onderstaande.

Wij betreuren het ten zeerst om u onderstaande maatregelingen/vervolgstappen te moeten mededelen;

 

Wij zullen u en uw onderneming aan melden bij het Centraal Meldpunt Nederland als wanbetaler.

Wij zullen op verschillende platforms de melding plaatsen over onze ervaring en mening over u en uw bedrijf.

Wij zullen op klachten sites vermelden dat u en uw onderneming zich niet aan afspraken houdt.

Wij zullen een brief schrijven naar de DND (De Nationale Bank), waarin wij zullen aantonen dat u zich niet heeft gehouden aan uw betaalplicht.

Wij zullen een melding maken bij de Fraudehelpdesk omtrent uw onderneming.

Wij zullen een actie starten waar we andere ondernemingen voor u en uw onderneming waarschuwen op verschillende sociale media platforms.

 

Al deze stappen zullen we volgens de wet en regelgeving van de AVG verrichten. Onderstaande NAW gegevens zullen hiervoor gebruikt worden;

 

Mocht u zich willen houden aan de met u gemaakte afspraken en bovenstaande maatregels voorkomen, willen wij u nogmaals in de gelegenheid stelen om het openstaande bedrag van  € 481,58 voor 06-04-2020 te voldoen op rekeningnummer NL17ABNA0849413249 t.a.v MKBDIENSTEN BV onder vermelding van uw factuurnummer ….

Indien er uiterst op 06-04-2020 de betaling niet is ontvangen zullen bovengenoemde stappen in werking treden en zal uw dossier uit handen worden gegeven voor de rechtsprocedure.  U zult aansprakelijk gesteld worden voor de bijkomende gerechtelijke kosten zoals advocatenkosten, deurwaarderskosten en dagvaardingskosten.

Vanwege de huidige situatie omtrent het Corona virus zijn wij tijdelijk telefonisch niet bereikbaar. Mocht u een vraag of opmerking hebben omtrent bovenstaande kunt u mailen naar info@mkbdiensten.com.


Precies dezelfde mail ontvangen vandaag. 
 

Wat ik nog steeds niet begrijp, is dat hun geen dienst aanbieden (wat ik tot op heden heb begrepen). Daarom zou ik niet weten voor welke dienst ik moet betalen? 

Link naar reactie
  • 0
1 uur geleden, JoerieG zei:

Zo, ik krijg weer een mailtje van B. de Boer, 
Meer mensen die dit krijgen? 

 

Wij hebben u meerdere malen getracht te bereiken en tot een oplossing te komen omtrent de openstaande vordering die u heeft bij MKB OP REIS, echter heeft u geen gehoor of geen medewerking getoond. Gezien inmiddels de buitengerechtelijke fase is verstreken, zullen wij overgaan tot onderstaande.

Wij betreuren het ten zeerst om u onderstaande maatregelingen/vervolgstappen te moeten mededelen;

 

Wij zullen u en uw onderneming aan melden bij het Centraal Meldpunt Nederland als wanbetaler.

Wij zullen op verschillende platforms de melding plaatsen over onze ervaring en mening over u en uw bedrijf.

Wij zullen op klachten sites vermelden dat u en uw onderneming zich niet aan afspraken houdt.

Wij zullen een brief schrijven naar de DND (De Nationale Bank), waarin wij zullen aantonen dat u zich niet heeft gehouden aan uw betaalplicht.

Wij zullen een melding maken bij de Fraudehelpdesk omtrent uw onderneming.

Wij zullen een actie starten waar we andere ondernemingen voor u en uw onderneming waarschuwen op verschillende sociale media platforms.

 

Al deze stappen zullen we volgens de wet en regelgeving van de AVG verrichten. Onderstaande NAW gegevens zullen hiervoor gebruikt worden;

 

Mocht u zich willen houden aan de met u gemaakte afspraken en bovenstaande maatregels voorkomen, willen wij u nogmaals in de gelegenheid stelen om het openstaande bedrag van  € 481,58 voor 06-04-2020 te voldoen op rekeningnummer NL17ABNA0849413249 t.a.v MKBDIENSTEN BV onder vermelding van uw factuurnummer ….

Indien er uiterst op 06-04-2020 de betaling niet is ontvangen zullen bovengenoemde stappen in werking treden en zal uw dossier uit handen worden gegeven voor de rechtsprocedure.  U zult aansprakelijk gesteld worden voor de bijkomende gerechtelijke kosten zoals advocatenkosten, deurwaarderskosten en dagvaardingskosten.

Vanwege de huidige situatie omtrent het Corona virus zijn wij tijdelijk telefonisch niet bereikbaar. Mocht u een vraag of opmerking hebben omtrent bovenstaande kunt u mailen naar info@mkbdiensten.com.

 

Ik heb deze mail ook ontvangen.

Ik neem aan dat het advies nog altijd blijft niet betalen?

Wel lelijk dat ze aan het imago van het bedrijf(je) gaan zitten....

 

Link naar reactie
  • 0
1 uur geleden, JoerieG zei:

Zo, ik krijg weer een mailtje van B. de Boer, 
Meer mensen die dit krijgen? 

 

Wij hebben u meerdere malen getracht te bereiken en tot een oplossing te komen omtrent de openstaande vordering die u heeft bij MKB OP REIS, echter heeft u geen gehoor of geen medewerking getoond. Gezien inmiddels de buitengerechtelijke fase is verstreken, zullen wij overgaan tot onderstaande.

Wij betreuren het ten zeerst om u onderstaande maatregelingen/vervolgstappen te moeten mededelen;

 

Wij zullen u en uw onderneming aan melden bij het Centraal Meldpunt Nederland als wanbetaler.

Wij zullen op verschillende platforms de melding plaatsen over onze ervaring en mening over u en uw bedrijf.

Wij zullen op klachten sites vermelden dat u en uw onderneming zich niet aan afspraken houdt.

Wij zullen een brief schrijven naar de DND (De Nationale Bank), waarin wij zullen aantonen dat u zich niet heeft gehouden aan uw betaalplicht.

Wij zullen een melding maken bij de Fraudehelpdesk omtrent uw onderneming.

Wij zullen een actie starten waar we andere ondernemingen voor u en uw onderneming waarschuwen op verschillende sociale media platforms.

 

Al deze stappen zullen we volgens de wet en regelgeving van de AVG verrichten. Onderstaande NAW gegevens zullen hiervoor gebruikt worden;

 

Mocht u zich willen houden aan de met u gemaakte afspraken en bovenstaande maatregels voorkomen, willen wij u nogmaals in de gelegenheid stelen om het openstaande bedrag van  € 481,58 voor 06-04-2020 te voldoen op rekeningnummer NL17ABNA0849413249 t.a.v MKBDIENSTEN BV onder vermelding van uw factuurnummer ….

Indien er uiterst op 06-04-2020 de betaling niet is ontvangen zullen bovengenoemde stappen in werking treden en zal uw dossier uit handen worden gegeven voor de rechtsprocedure.  U zult aansprakelijk gesteld worden voor de bijkomende gerechtelijke kosten zoals advocatenkosten, deurwaarderskosten en dagvaardingskosten.

Vanwege de huidige situatie omtrent het Corona virus zijn wij tijdelijk telefonisch niet bereikbaar. Mocht u een vraag of opmerking hebben omtrent bovenstaande kunt u mailen naar info@mkbdiensten.com.

Ik heb exact dezelfde mail ontvangen vanavond.

 

Inderdaad zoals Duck07 zegt: 

3 minuten geleden, Duck07 zei:

Wel lelijk dat ze aan het imago van het bedrijf(je) gaan zitten....

 

Link naar reactie
  • 0

Hier vandaag ook exact dezelfde mail ontvangen vandaag na twee maanden radiostilte. Het devies blijft nog altijd bij niet betalen en ook niet reageren neem ik aan?

 

Interessant ook dat ze telefonisch niet bereikbaar door het coronavirus....:face-with-rolling-eyes:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 302 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.