• 0

Nieuw tijdperk

Graag vraag ik u mening over het volgende;

 

Tijdens evenementen wordt vaak nog steeds gebruik gemaakt van consumptiemunten. ( denk hierbij aan alle soorten mogelijke evenementen, van groot tot klein )

De reeds nieuwe  ontwikkelingen bieden ook een service aan waarbij je met je telefoon kunt betalen met je bankpas. 

 

Zouden jullie geïnteresseerd zijn in een app waarbij je samen met je vrienden een gezamenlijke spaarpot kunt aanmaken waarmee je tijdens evenementen het eten en drinken (eventueel merchandise) kunt betalen. 

 

Via deze app kun je van te voren je drank en food bestellen met je telefoon. Doordat de app die ik aanbied een extra service biedt kunnen mensen die er gebruik van maken de lange rijen van het bestellen omzeilen. 

 

Het verschil tussen de app en betalen met munten of je bankpas;

- muntjes kun je kwijtraken, deze moet je vaak ook tijdens het evenement kopen waardoor je in rijen terecht komt.

- je bankpas kan gemakkelijk kwijtraken.

- je hebt altijd een telefoon mee tijdens het gaan naar een evenement.

- met de app kun je samen met je vrienden sparen en hoeft er na het evenement geen geld meer naar elkaar overgemaakt te worden. 

- de app moet luxe uitstralen waardoor mensen sneller geneigd zullen zijn de app te willen gebruiken i.p.v. hun bankpas of consumptiemunten.

 

Ik zie u mening en/of eventuele aanvullingen graag tegemoet

 

( het concept is al verder ontwikkeld, dit is voor een nieuwe kijk op de app en het opdoen van vernieuwende ideeën )

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Beste Neo-fley, 

 

Voor dit soort vragen over nieuwe concepten, diensten, sites of producten hebben we een speciaal board : wat vinden jullie van mijn.

 

Zou je daar je vraag opnieuw willen stellen (ivm vast format / aantal vragen  kan ik je post niet verplaatsen naar dat board namelijk). Dan zet ik dit topic op slot

 

Bij voorbaat dank!

 

En PS: misschien kun je dan ook een wat meer beschrijvende titel bedenken :smiling-face-with-sunglasses:, dat komt het aantal lezers en reacties meestal ten goed 

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 141 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.