• 0

Wat vinden jullie van mijn website: adresnzo

(aangepast)
Omschrijving van je concept:

Hey!

 

Bij de Stichting Graduate Space Utrecht (co-workingspace voor ondernemers) hebben we sinds kort postvakken, voor ondernemers die thuis werken maar niet het adres van hun onderneming thuis willen hebben. Binnenkort beginnen we met marketing, maar eerst zouden we graag jullie meningen horen over de website!

 

De URL is https://adresnzo.nl/

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Tot nu toe feedback gevraagd aan ondernemers bij ons in het pand.

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Ondernemers die vanuit huis/koffietentjes/de klant werken, een professioneel uitziend vestigingsadres geven.

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

We zijn verbonden aan de Graduate Space, waar je kan komen werken, afspreken met klanten/partners, etc.

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Is de informatie duidelijk, en waar adresnzo voor is? Ziet de site er mooi uit of moet er nog een hoop gebeuren?

 

Dank!!

  

aangepast door Richard Theuws
URL toegevoegd, makkelijker om een kijkje te nemen
Link naar reactie

Aanbevolen berichten

15 antwoorden op deze vraag

  • 0

Op het eerste gezicht een prima website. Professioneel en duidelijk. De tablet en mobiele versie hebben nog wel wat werk nodig. Wat me vooral opvalt is het 06 nummer bovenin. Je richt je op bedrijven die een professionelere uitstraling willen, en 1 van de services die je aanbiedt daarvoor is een 030 nummer... maar zelf heb je een 06 nummer?

En waarom staan er "meteen aanvragen" buttons op de pagina "aanvragen "? Ik vind die achtergrond sowieso te veel afleiden, misschien een donkere overlay eroverheen zodat de tekst er beter uitkomt en die animatie uitzetten.

Wat krijg ik bij "telefoonservice basis"? En wat is het verschil met "telefoonservice extra"? Wat houdt de postscan service in? Wat houdt de coaching bij het pro all-in pakket in?
Dit alles hoef je mij niet uit te leggen hier, maar wel aan de bezoekers op je website :winking-face:

Onder de naam Bob de webbouwer bouw en verbeter ik websites.

Daarnaast verzorg ik dj's en drive-in-shows op bruiloften, bedrijfsfeesten, verjaardagen enzovoorts.

Link naar reactie
  • 0

Ik heb persoonlijk een bloedhekel aan websites die op iedere pagina dezelfde ENORME header hebben. Zeker als ik door de afmeting van het scherm waarop ik aan het kijken ben niet kan zien of de pagina überhaupt wel veranderd is na het klikken op een menuknop.

 

Snap wel dat je maar 1 doel hebt, maar misschien kan het geen kwaad om dat per pagina nét iets anders in te delen?

Commerciële ondersteuning nodig? Theuws.com

Link naar reactie
  • 0

Ik denk dat je een product/dienst hebt waar veel startende ondernemers wel iets mee kunnen. Inderdaad zou ik ook zelf het mobiele nummer vervangen door 030- maar volgens mij ben je dat al van plan omdat op je contactpagina wel 030- stond (nu zie ik het niet meer).

Bij de services vind ik persoonlijk extra uitleg ontbreken per optie. Ik zou  daarom nooit direct wat aanvragen. Misschien handiger om een 'vergelijk opties' tabel te maken?

Link naar reactie
  • 0

Bij de beginpagina zou ik persoonlijk kiezen voor een minder donkere afbeeldingen, de groene tekst is nu niet makkelijk leesbaar. 

 

De hoofdbanner is te groot en niet noodzakelijk, de call to action staat hier ook niet op zijn plek. 

 

Bij vragen zou ik de vraag ''moet ik mijn post allemaal zelf ophalen'' - het woord allemaal weglaten, het doorsturen van de inhoud van de post via WhatsApp / Email schikt mij persoonlijk af. Weet ook niet of dit wettelijk is toegestaan als je post opent van bedrijven met gevoelige cliënten informatie. (zou je even kunnen checken)

 

Bij contact krijg je door de afbeelding van de locatie geen duidelijk beeld. Het zou veel mooier zijn als je kunt inzoomen en naar de locatie toe kunt navigeren.

 

Bij contact het gehele adres tonen. Openingstijden staat netter als je dit per dag aangeeft, neem ook aan dat je geen zeven dagen per week geopend bent. 

 

Bij contact de spaties weghalen bij het e-mail address. 

 

In het algemeen zou ik kiezen voor minder grote afbeeldingen. Vooral omdat de afbeeldingen niet veel waarden hechten aan de tekst. 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Op zich vind het wel een aardige propositie, al denk ik dat het voor mij vooral nuttig zou zijn als ik juist een tijdje in het buitenland zit of iets dergelijks - dan is het wel prettig als je post gescanned wordt en iemand wellicht tijdens nederlandse kantooruren een telefoon aanneemt. 

 

Overigens vraag ik me af of bedrijven ingeschreven in een bedrijfs(verzamel)pand als betrouwbaarder worden gezien. 

 

In bepaalde gevallen gebruiken malafide bedrijven juist dergelijke diensten om als persoon buiten beeld te blijven. Uiteraard zeg ik daarmee niet dat dat in meerderheid of bij jullie ook het geval zal zijn, al is het lastig dergelijke "foute klanten" waterdicht buiten de deur te houden. 

 

Ergens geldt dat ook wel een beetje voor 030 vs 06 nummers - je kunt tegenwoordig zo gemakkelijk een VOIP nummer met een willekeurig kengetal aanschaffen dat het eigenlijk niets meer zegt, en zeker niet dat je fysiek in een bepaalde gemeente gevestigd bent. 

Link naar reactie
  • 0

Als ik klik op 'meteen aanvragen', dan wil ik eigenlijk wel de verschillende formules en hun prijzen kunnen zien.

 

Verder is het invulformulier, achter die knop, veel te lang en dwing je de gebruiker tot keuzes die hij niet eens kent.

 

Onderwerp? Waarom? Zodat het op de juiste dienst van je multinational terecht komt? Onnodig.

Optie? Welke opties, ik ken die niet.

 

Vraag eens de essentie en enkel dit. De essentie om terug contact te kunnen maken met de klant.

 

En wat is dat? Zijn telefoonnummer.  Eventueel vraag je ook naar zijn naam. That's it. De rest los je telefonisch wel op.

 

Komt JOUW telefoontje niet goed uit, dan neemt hij niet op of hij zal je wel duidelijk maken wanneer het wel kan.

 

Vraag minder info en meer mensen zullen het WILLEN invullen.

 

Op je homepagina heb je wel prijsinfo, van PRO Basis tot PRO All-in. Beter kan je het duurste eerst zetten. Dat wordt dan het anker. Vinden ze dit te duur, dan zijn de rest 'koopjes', waardoor jij meer verkoopt. Is puur psychologie en heet daar het Anchoring Effect.

 

Je hebt daar ook 2 x iets 'populair', beperk dit tot één ding.

 

Dit zou ik ook niet doen:

 

"ONZE SERVICES VOOR UTRECHTSE ONDERNEMERS"

 

Onnodig baken je hier een doelgroep mee af. Wat als je in een gemeente vlakbij Utrecht zit? Of wat als ik als Belg binnenkort misschien wel (tijdelijk) actief wil zijn in Utrecht.

 

Richt je dus niet op alleen op ondernemers uit Utrecht.

 

Succes!

️ Haal meer uit je website, maak hem gebruiksvriendelijk

 

Download je gratis e-book

 

Link naar reactie
  • 0

Ik neem aan dat jullie werken aan een 030 nummer? Ik zie dat die namelijk leeg is bij contact.

Verder is het een heldere website. Best een velle groenen kleur,  maar dat is denk ik een kwestie van smaak ;)

Wat Edwin hierboven ook al zegt, zou ik ook niet neerzetten  "onze serice voor Utrechtse ondernemers". Waarom richt je je alleen op deze doelgroep? Dat is voor mij niet duidelijk.

Proud owner of thecollectionone.com

 

Link naar reactie
  • 0

Vindt de url naam niet zo goed, AdresEnZo.nl is denk ik veel duidelijker, gelukkig hebben jullie wel beiden URL's in bezit en wijs je de ene site naar de andere door.

Positief, website ziet er professioneel uit, wat je product is en wat de meerwaarde is leg je duidelijk uit. En m.i. zijn ook de gevraagde prijzen zeer redelijk. Suc6 !

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 191 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.