workshop Financier je bedrijf in Alkmaar

Aanbevolen berichten

In samenwerking met de KvK, Technopartner en Smartstarter organiseert de Maxwell Group een workshop over het financieren van je bedrijf.

 

Aspecten als seed capital, informal investors, en participatie komen aan bod en starters krijgen de gelegenheid hun idee te presenteren.

 

Er zijn geen kosten aan verbonden.

 

Meer informatie via www.maxwellgroup.nl

 

Bernd

drs. Bernd W. Mintjes

Maxwell Group (van idee naar onderneming)

 

Kapitaaltrein bijeenkomsten over risicokapitaal

Link naar reactie

Jongens jongens, AUB niet al die evenementjes op het forum plaatsen. De site waar ALLE bijeenkomsten op staan die in het kader van het businessangels programma van Technopartner worden georganiseerd en waar ook de aanmeldingsmodule op staat is www.businessangels.nl

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Er zijn nog plaatsen beschikbaar!

 

Aanmelden via www.kapitaaltrein.nl.

 

Dinsdag 8 november, 19.00 tot 22.00 uur.

Lokatie: KvK Alkmaar

 

Met medewerking van de HL-leden Bernd Mintjes en ondergetekende.

 

Tot dinsdag?

 

 

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie

Nou ja, ben zelf geboren en getogen in Heiloo, dus ik moet er maar van uitgaan dat ik het weet te vinden ;D ....en anders zal 'annie' het mij wel vertellen.

 

Het is alleen wel makkelijk mocht er onderweg bijvoorbeeld meer vertraging zijn dan ik plan (ik ga nu uit van 2 uur reistijd vanuit Amersfoort)...dan kan ik in ieder geval even bellen dat ik wat later ben.

Qweery dé geavanceerde zoekfunctie voor elke webshop voor meer conversie www.qweery.nl en met slechts 2 regels code in elke website op te nemen

Link naar reactie

Ik wilde de organisatoren hierbij bedanken voor de informatieve avond waaraan ik actiever deelgenomen heb, dan ik in eerste instantie gedacht had.

 

Specifiek Edo en Bernd bedankt voor de inzichten in het informal proces. Ik heb Bernd tijdens de borrel helaas niet meer gesproken. Wellicht dat dat in de toekomst nog eens zou kunnen.

 

Bedankt.

Qweery dé geavanceerde zoekfunctie voor elke webshop voor meer conversie www.qweery.nl en met slechts 2 regels code in elke website op te nemen

Link naar reactie

Hoi

 

Dank je voor je deelname en je inbreng.

Het was leuk om voor zo'n groep een verhaal te vertellen.

Uiteraard is het mogelijk om elkaar nog eens te zien.

Mail jij mij via mintjes@maxwellgroup.nl? dan maken wij een afspraak in Heiloo (lekker dicht bij de deur!)

 

Bernd

 

drs. Bernd W. Mintjes

Maxwell Group (van idee naar onderneming)

 

Kapitaaltrein bijeenkomsten over risicokapitaal

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 228 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.